Gå til innhold

Dumt spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dere tenker ang stroppeløs brudekjole og en sommer med fint vær...

Jeg elsker å være ute i sola, og det er ikke til å unngå å få skille på skuldrene...

Må le litt av meg selv som går og tenker på sånt, men det er da et lite poeng?? :hoho:

Det skal jo noe til hvis en skal sminke bort skille hele veien rundt...

Eller er det bare jeg som er litt rar??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Jeg lurer på hva dere tenker ang stroppeløs brudekjole og en sommer med fint vær...

Jeg elsker å være ute i sola, og det er ikke til å unngå å få skille på skuldrene...  

Må le litt av meg selv som går og tenker på sånt, men det er da et lite poeng??  :hoho:  

Det skal jo noe til hvis en skal sminke bort skille hele veien rundt...  

Eller er det bare jeg som er litt rar??

To rundar i solarium gjer vel susen?

Gjest Betty Boop
Skrevet

Kjøp noen stroppeløse topper og sommerkjoler. Bruk topper med stropper på litt ulike steder, eller halterneck-topper.

Gjest Principessa
Skrevet

:o det hadde jeg helt glemt å tenke på. Jeg har også stroppeløs kjole og gifter meg i slutten av august. Tror jeg må regne med å gå med stroppeløse topper i sola..

Gjest gjesta
Skrevet

Kanskje du kan ha et tynt gjennomsiktig sjal, et lite over skuldrene. Men er kanskje litt pes å ha det på hele tiden. Men vet ikke om det er så lett å ta spray tan bare over de hvite skillene.. :ler:

Skrevet

Beste rådet jeg kan gi er å passe på å ikke bli solbrent. Det skille man får da sitter utrolig lenge!! Ellers går det an å bruke forskjellige topper/stropper slik at det blir så svake skiller som mulig, de vil jevne seg mer eller minder ut i løpet av en sommer.

Skrevet

Du er ikke rar i alle fall! Lå faktisk og tenkte på det samme selv her i gårkveld, på senga... Vil jo gjerne slikke sol og få litt farge, men hva med bikiniskille? (har litt stor byste, så liker ikke stroppeløst til vanlig) Men det går seg sikkert til - er jo mulig å variere litt da, med ulike utrigninger og sole seg uten stroppene i det minste... :wink:

Skrevet

Godt å høre at flere har tenkt samme tanken hvertfall!

Kan jo ikke håpe på en dårlig sommer heller ;)

Får ta det som det kommer, men må kanskje gå til innkjøp av hvertfall en stroppeløs topp... (er ikke min favoritt å gå med heller, men må man så må man!!)

Skrevet

Går det ikke an å bare ta ned stroppene når dere soler dere da? Og så ta et par runder i solarium rett før, det jevner ut skillene :wink:

Skrevet

Joda, når man soler seg så er det jo ikke noe problem, det er når man ellers beveger seg ute som er 'hodebryet' ;)

Skrevet

Nok ein fordel med å gifta seg om våren... :tunge1:

Gjest gjest1
Skrevet

:enig_animasjon:

Skrevet

Helt klart. en bekymring mindre.. :ler:

Skrevet

Det går jo an å prøve selvbruningskrem på stroppe-skillet også, hvis man ikke vil flytte bryllupet til våren :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...