Gå til innhold

Damer som har tre barn med tre forskjellige menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å fatte hva de driver med. Når jeg hører om kvinner som ikke engang har fylt 30 og rotet seg inn i et salig kaos av dine, mine og våre barn. Og når far i tillegg får barn med flere, må dette blir helt umulig for barna å forholde seg til.

Hva skjedde med kjernefamilien? Er det sånn fremtidens familier skal bli; et rent og skjært kaos?

Anonymkode: 61842...826

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette noe og bry seg om ?

• Liker 26
Skrevet

Kommer Ann på flere faktorer

AnonymBruker
Skrevet

Her har du «norsk kultur» ☺️👍🏻

Anonymkode: d401d...29e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har mer imot folk som gifter seg i 2019😂

Anonymkode: e3d90...490

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei dame som har 5 barn, med 4 forskjellige menn.. Skjønner ikke det ass... 

Anonymkode: bfb89...d16

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet om ei dame som har 5 barn, med 4 forskjellige menn.. Skjønner ikke det ass... 

Anonymkode: bfb89...d16

Du trenger ikke å skjønne det du heller!! Fei din egen dør, sikkert nok dritt der. 

Anonymkode: eb233...7e1

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mer imot folk som gifter seg i 2019😂

Anonymkode: e3d90...490

Så bra vi giftet oss i 2018 da😂

Anonymkode: a85a5...dcc

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Hva med menn som har barn med flere kvinner? Tenker du det samme om dem?

Anonymkode: 385d6...041

• Liker 37
Skrevet

For å si det sånn. En dame som har tre barn med tre forskjellige menn er ikke noen dame for meg.

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med menn som har barn med flere kvinner? Tenker du det samme om dem?

Anonymkode: 385d6...041

Det tenker jeg også - jeg kjenner til en som har syv barn med like mange damer. Han har kun kontakt med og samvær med yngste. Er det bedre? Eller er kvinner verst?

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller la vær å få barn enn å få barn med en mann som har barn fra før. Jeg har hatt så mye kaos i mitt liv at jeg er ute etter enten: 1-en kjærne familie eller 2-ingen familie i det heletatt. Jeg kommer heller aldri til å få barn med noe mann nr.2 om det blir slutt med han første jeg har fått barn med, hva han gjør kan jeg ikke styre. 

Anonymkode: 70e65...d1c

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Vet om flere, både menn og kvinner som har 3 barn og 3 forskjellige partnere. Alle er det jeg kaller for løse og simple mennesker. Det kommer liksom ikke som et sjokk for å si det sånn. 

Det er en familie som er så komplisert at jeg synes synd på barna i den familien.  
Hun har 3 barn, 3 fedre fra før. 
Han har 5 barn, 4 mødre (et sett med tvillinger).
Alle disse barna på begge sider bortsett fra 1 (som jeg vet om) har halvsøsken. 
De venter nå et felles barn sammen.  
Herregud for et rot de to har skapt. Jeg hadde vært flau om det var min familie, både om jeg var mor eller barn i den familien. 

Jeg er heldig og har vokst opp i en ekte familie med bare helsøsken. Det skal mine fremtidige barn også få. Hva han gjør etter en eventuell skilsmisse/brudd er jo ikke noe jeg kan kontrollere, men jeg håper jeg klarer å finne en mann med gode verdier når det kommer til akkurat dette. 

Anonymkode: ef003...4e0

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

(...) 
Herregud for et rot de to har skapt. Jeg hadde vært flau om det var min familie, både om jeg var mor eller barn i den familien. 

Jeg er heldig og har vokst opp i en ekte familie med bare helsøsken. Det skal mine fremtidige barn også få.

(....)

Anonymkode: ef003...4e0

Så barna bør være flaue over sine familier, tenker du? Åååhh, du høres ut som en som skikkelig godter seg over sladder! Men hovmod står for fall....

En dag sitter du der med den EKTE kjærligheten, etter skilsmissen fra din store forelskelse som viste seg å være utro etter sju år og to barn. Problemet er bare at han her EKTE kjærligheten ønsker seg så veldig egne biologiske barn... For eksempel. 

Anonymkode: a1172...858

• Liker 19
Gjest NotYou
Skrevet

Er det en grunn til at du bare fokuserer på damer? Hva med menn som har mange barn med ulike damer? 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

For å si det sånn. En dame som har tre barn med tre forskjellige menn er ikke noen dame for meg.

Og der er forsåvidt en ærlig sak. 

Ei jeg kjenner, fikk først et barn med en løs flørt tidlig i 20-årene. Han ville ikke ha barn, og har heller ikke kontakt nå. Senere fikk hun kjæreste og samboer, ble gravid, og kastet ham ut pga utroskap. Fikk etter noe tid ny kjæreste, ble gravid, nå er de sammen på tiende året og gift. Han er en god far for alle tre ungene. 

Alle tre er unnfanget med prevensjon, altså uplanlagte barn. Sånt skjer faktisk. De to siste er unnfanget i forhold hun ønsket å beholde. At eksen var utro, kunne hun vanskelig forutse. 

Anonymkode: adf0f...d68

• Liker 21
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en familie som er så komplisert at jeg synes synd på barna i den familien.  
Hun har 3 barn, 3 fedre fra før. 
Han har 5 barn, 4 mødre (et sett med tvillinger).
Alle disse barna på begge sider bortsett fra 1 (som jeg vet om) har halvsøsken. ´Anonymkode: ef003...4e0

Jeg kjenner jeg blir stressa av å tenke på feriekabalen. Alt må jo matche for å få tid med barna til sommeren. Mange som skal snakkes med. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
12 minutter siden, NotYou skrev:

Er det en grunn til at du bare fokuserer på damer? Hva med menn som har mange barn med ulike damer? 

Forskjellen ligger vel i at det er kvinnene som sitter med den overordnede kontrollen på situasjonen. Herunder at de kan bestemme hvorvidt beholde barnet, men også at man som kvinne i større grad kontrollerer hvem man ønsker skal bli barnefar.

Personlig plager det meg ikke videre hvordan folk formerer seg, men for barnas skyld har det jo noe å si. Ikke at alle barn av folk som skiller seg lider, men det er vel ganske normalt å tenke at å ha barn med X antall personer sier litt om stabiliteten i husholdet.

Endret av Grandidosa83
  • Liker 3
Gjest Peanut
Skrevet

Sjansen for at man finner noen man er i (nær)  slekt med øker jo :sleep:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...