Gå til innhold

Sengetøy i krepp, hot or not?

Sengetøy  

113 stemmer

1. 1. Krepp

• Elsker det
      77
    • Hater det
      21
    • Samme for meg
      15

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

50 som har stemt, artig! Og de aller fleste elsker krepp. Yeah! At krepp først og fremst er for allergikere visste jeg ikke.

Hilsen kreppelskende TS.

Anonymkode: 9999e...3c7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så godt og luftig😍 får skikkelig nostalgi til barndommen av kreppsengetøy😊

• Liker 2
Skrevet

Er ikke krepp bomull?

Liker det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, exictence skrev:

Er ikke krepp bomull?

Jo. :)

• Liker 1
Skrevet

Krepp er en utfordring for estetikeren i meg, men ensfarvet krepp i en mørk farve får gå. Elsker følelsen!

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ikke noe bedre enn å legge seg i kreppdynetrekk som kommer direkte fra klessnora ute, og som dufter blå himmel og frisk duft. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet. Hot or not brukes jo om noe man synes er harry/stygt eller kult. Men i undersøkelsen svarer jeg selvfølgelig på om jeg synes det er behagelig eller ikke. Folk flest bryr seg vel lite om de har fancy sengetøy? Søvnen er det viktigste. 

Anonymkode: 3814c...f82

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker krepp sengetøy. Finnes ikke noe bedre enn nyvasket krepp sengetøy en varm sommer kveld💕

Har krepp 7 sengetøy etter min bestemor. De er gamle, men like fine enda. Kun det ene som sømmen har måtte sys litt på. 

AnonymBruker
Skrevet

Stygt å se på og ubehagelig å sove i, så NOT!

Anonymkode: fd9c7...9cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føles billig. Jeg vil ha stivt sengetøy. 

Anonymkode: 96d29...8d3

Skrevet (endret)

Selv om jeg synes det er helt greit å sove i, er hot et begrep jeg aldri ville brukt om kreppsengetøy.

Endret av Garderobemannfrue
  • Liker 2
Skrevet

Jeg elsker sengetøy i krepp om sommeren! Kjøpte noen nydelig gode sengesett fra Høie i fjor. 

Om vinteren er det flanell som er tingen. 

Sengetøy i sateng derimot er det verste jeg vet, takler det ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Garderobemannfrue skrev:

Selv om jeg synes det er helt greit å sove i, er hot et begrep jeg aldri ville brukt om kreppsengetøy.

Det var bare så gøy å skrive det ("hot or not"), for det hører ikke helt hjemme i et spørsmål som dette. Ekstra moro ble det at det er 78 som har stemt, i en tråd på Hus og Hage, om kreppsengetøy.

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke om det er not or not, men jeg hater det. Vokste opp med det fordi det var omtrent det eneste som var å få kjøpt den gang og det holdt for resten av livet. 

AnonymBruker
Skrevet

Neste uke skal jeg kjøpe nytt kreppsengetøy! 😄 Selv om jeg elsker det er det faktisk lenge siden jeg har hatt det.

• Liker 1
Skrevet

Sover bare i sengetøy av lin. Det er himmelsk,  sommer som vinter.  

AnonymBruker
Skrevet

Elsker krepp, men så er jeg også alltid varm. Ligger med vinduet åpen hele året, uansett grader. 

Anonymkode: d1621...7be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Not! Holder meg til lin. 

Anonymkode: c5244...7c9

AnonymBruker
Skrevet

Krepp er den verste typen sengetøy syns jeg. Langt ifra behagelig. 

Anonymkode: d9768...766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...