AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Hei! Jeg har leid hos huseier siden 2015, hvor vi hadde kontrakt for to av disse årene. Det siste året har kontrakten gått ut, og vi har ikke skrevet en ny en. Jeg opplever huseier som ekkel og ønsker å flytte så fort som mulig. Kan jeg flytte ut når som helst siden vi ikke har ny kontrakt, eller må jeg betale for tre måneder oppsigelse likevel? Anonymkode: e9be2...582
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Meiner på det 1 måned om ingenting er avtalt Anonymkode: d0fd5...d09
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Uten kontrakt, kan ikke huseier kreve noenting. Anonymkode: 51154...29f 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 Det står at det er 3 måneder oppsigelsestid i den gamle kontrakten, så den har gått over på tidsubestemt.. Betyr det at det er 3 måneder som fortsatt gjelder da? Anonymkode: e9be2...582
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 Hvorfor svarer folk uten å ha peiling? Når man ikke skriver ny kontrakt går den over til å bli tidsubestemt, med de vilkårene som står i den gamle. Er også litt rart at huseier plutselig har blitt så ufyselig, etter fire år liksom? Anonymkode: 2ebd3...43e 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer folk uten å ha peiling? Når man ikke skriver ny kontrakt går den over til å bli tidsubestemt, med de vilkårene som står i den gamle. Er også litt rart at huseier plutselig har blitt så ufyselig, etter fire år liksom? Anonymkode: 2ebd3...43e Ok, så da er det 3 måneder oppsigelse. Ikke ufyselig i den forstand, men Anonymkode: e9be2...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå