AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Ferdig med ettårig utdannelse nå i juni. Vært ute av arbeidslivet i mange år. Maxet aap og den går ut 30 juni. Hva skjer om jeg ikke får jobb? Kan aap videreføres mens jeg søker? Har søkt noen jobber allerede. Anonymkode: 8bb81...cf6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #2 Skrevet 5. april 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ferdig med ettårig utdannelse nå i juni. Vært ute av arbeidslivet i mange år. Maxet aap og den går ut 30 juni. Hva skjer om jeg ikke får jobb? Kan aap videreføres mens jeg søker? Har søkt noen jobber allerede. Anonymkode: 8bb81...cf6 Nei du får ikke videreført aap Anonymkode: c8f3b...691
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 Det er bare å hive seg rundt og søke flere jobber, det er særdeles lite sannsynlig at du vil få forlenget aap for det. Reglene for forlengelse har blitt ekstremt strammet inn. Anonymkode: 25406...a22 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #5 Skrevet 5. april 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ferdig med ettårig utdannelse nå i juni. Vært ute av arbeidslivet i mange år. Maxet aap og den går ut 30 juni. Hva skjer om jeg ikke får jobb? Kan aap videreføres mens jeg søker? Har søkt noen jobber allerede. Anonymkode: 8bb81...cf6 Fikk du lov til å ta utdannelse på aap? Anonymkode: 13ae6...edb
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #6 Skrevet 5. april 2019 Utdannelse på aap er omskolering. Jeg måtte selv ta det etter en skade. 2 års utdannelse dekket av nav, og vips! Knalljobb med millioninntekt 😎 videreføring av aap er absolutt mulig selv om de sier det ikke er det, det er jo nok av folk her inne også som har hatt aap både i 6 og 7 år har jeg lest. Anonymkode: 71147...b4c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #7 Skrevet 5. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utdannelse på aap er omskolering. Jeg måtte selv ta det etter en skade. 2 års utdannelse dekket av nav, og vips! Knalljobb med millioninntekt 😎 videreføring av aap er absolutt mulig selv om de sier det ikke er det, det er jo nok av folk her inne også som har hatt aap både i 6 og 7 år har jeg lest. Anonymkode: 71147...b4c Hvordan utdanning tok du? Jeg vil og ha bra lønn🙈✌🏻 Anonymkode: 29131...ba7
Rights Skrevet 5. april 2019 #8 Skrevet 5. april 2019 Om din maxdato for AAP er 30.06, så kan du få AAP utvidet 6mnd. til, i påvente av jobb. Men det innebærer at du er ferdig avklart /omskolert og..vel.. er klar for jobb! Om ikke, så er det helt avhengig av din situasjon om du kan få utvidet AAP ytterligere. Som noen har nevnt, de har skjerpet veldig på vilkårene for å få det. Du virker jo å være klar for arbeid. Så be om 6 mnd. i påvente av jobb. Er du ikke klar for jobb, og ikke får unntak. Da kan du jo be om å få et arbeidsrettettiltak som kan hjelpe deg mot arbeid. Da får du tiltakspenger. I tillegg må du søke bostøtte/sosial. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #9 Skrevet 5. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan utdanning tok du? Jeg vil og ha bra lønn🙈✌🏻 Anonymkode: 29131...ba7 For det tror du at vedkommende gidder å dele med deg? Anonymkode: 13ae6...edb
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #10 Skrevet 5. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei du får ikke videreført aap Anonymkode: c8f3b...691 Det er opp til nav. Min gikk på overtid. Både fordi jeg selv nektet å bli ufør, og fordi nav ville vente i det lengste. Dessverre gikk endte det med ufør, og enda dårligere helse. Håper du fortsetter, og ønsker deg masse lykke til. Unner ingen å bli ufør. Det er kjedelig. Noen ganger Får det meg til å ønske at jeg slapp å se en ny dag. Jeg er lei av livet, men det fortsetter, for det må det jo. Anonymkode: f917f...3a8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #11 Skrevet 5. april 2019 1 hour ago, Rights said: Om din maxdato for AAP er 30.06, så kan du få AAP utvidet 6mnd. til, i påvente av jobb. Men det innebærer at du er ferdig avklart /omskolert og..vel.. er klar for jobb! Men er man fortsatt syk - ikke klar for jobb - er det rett på sosialen (etter at en har solgt eiendelene sine). Det er et rart system! Anonymkode: c3659...335
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #12 Skrevet 5. april 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Utdannelse på aap er omskolering. Jeg måtte selv ta det etter en skade. 2 års utdannelse dekket av nav, og vips! Knalljobb med millioninntekt 😎 videreføring av aap er absolutt mulig selv om de sier det ikke er det, det er jo nok av folk her inne også som har hatt aap både i 6 og 7 år har jeg lest. Anonymkode: 71147...b4c Så bra, gratulerer! Både med god jobb og at du fikk hjelp av systemet. Og enda bedre med millioninntekt, så får du gitt tilbake til det systemet som hjalp deg når du trengte det Anonymkode: 25406...a22
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #13 Skrevet 6. april 2019 På 5.4.2019 den 19.04, AnonymBruker skrev: Men er man fortsatt syk - ikke klar for jobb - er det rett på sosialen (etter at en har solgt eiendelene sine). Det er et rart system! Anonymkode: c3659...335 Det er ikke meningen at man skal sitte på en millionvilla, oppsparte midler i tillegg til å motta hjelp fra sosialen. Så systemet er bare rettferdig. Anonymkode: 13ae6...edb 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #14 Skrevet 6. april 2019 38 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke meningen at man skal sitte på en millionvilla, oppsparte midler i tillegg til å motta hjelp fra sosialen. Så systemet er bare rettferdig. Anonymkode: 13ae6...edb Hvorfor kan man motta sykepenger og AAP i samme situasjon? Anonymkode: c3659...335
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #15 Skrevet 7. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan man motta sykepenger og AAP i samme situasjon? Anonymkode: c3659...335 Det kan man ikke. Anonymkode: 33396...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå