AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 kvinner dere som er millionær - er dere her? hvordan startet du bedriften fra å starte i null til å bli svært rik? jeg har problemer bare å finne lokale, og tror ikke engang jeg skal bo her jeg bor.... Anonymkode: 69118...c7a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Millionær... hvem er ikke millionær nå? Det er de fleste av oss, som har levd noen år! Mangemillionær kanskje? Anonymkode: 6ebde...4ec 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Millionær... hvem er ikke millionær nå? Det er de fleste av oss, som har levd noen år! Mangemillionær kanskje? Anonymkode: 6ebde...4ec arvet du alle millionene? jeg hadde ikke råd til å studere engang. Anonymkode: 69118...c7a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 Jeg er ikke millionær, og jeg har levd noen år. De fleste jeg kjenner er heller ikke millionærer. Anonymkode: e0b9e...e39 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke millionær, og jeg har levd noen år. De fleste jeg kjenner er heller ikke millionærer. Anonymkode: e0b9e...e39 men hvorfor svare, siden det er millionærer jeg trenger å få kontakt med. Anonymkode: 69118...c7a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: arvet du alle millionene? jeg hadde ikke råd til å studere engang. Anonymkode: 69118...c7a Alle har råd til å studere i Norge. Anonymkode: cddba...e7e 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #7 Skrevet 4. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: arvet du alle millionene? jeg hadde ikke råd til å studere engang. Anonymkode: 69118...c7a Har ikke arvet en krone, men vært i boligmarkedet i 23 år. Alle jeg kjenner omtrent er millionærer. 2-6 millioner er ganske vanlig, men man må jo selge bolig for å "få dem ut av veggene". Anonymkode: 6ebde...4ec 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #8 Skrevet 4. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke arvet en krone, men vært i boligmarkedet i 23 år. Alle jeg kjenner omtrent er millionærer. 2-6 millioner er ganske vanlig, men man må jo selge bolig for å "få dem ut av veggene". Anonymkode: 6ebde...4ec så det betyr man bo på riktig sted for å få ut de summene.... Anonymkode: 69118...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #9 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: så det betyr man bo på riktig sted for å få ut de summene.... Anonymkode: 69118...c7a Begynn å studere, du. Det er en god start. Anonymkode: cddba...e7e 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #10 Skrevet 4. april 2019 Å skaffe 1 mill er relativt enkelt med mindre du ble syk/ arbeidsledig og sitter med 0 til å investere. Spørsmålet og tråden er litt vag, ts. Jeg kjøpte bitcoin for noen småkroner og det lønnet seg. Kan ikke gi gode bedriftsråd av den grunn... Anonymkode: 9e31b...884 3
Gjest loveli Skrevet 4. april 2019 #11 Skrevet 4. april 2019 Er mangemillionær. Men millionene er bundet i boligen, så lever ikke fett. Har bare bachelor og tjener under gjennomsnittet for mitt fylke. Sparte EK ved å jobbe ved siden av studiene. Arvet litt. Kjøpte bolig for alle pengene og har kjøpt meg oppover. 😊
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #12 Skrevet 5. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Å skaffe 1 mill er relativt enkelt med mindre du ble syk/ arbeidsledig og sitter med 0 til å investere. Spørsmålet og tråden er litt vag, ts. Jeg kjøpte bitcoin for noen småkroner og det lønnet seg. Kan ikke gi gode bedriftsråd av den grunn... Anonymkode: 9e31b...884 vet den er noe vag, men et sted måtte jeg begynne. Men glad for innspill. Om jeg er i en felle nå, så vil jeg bryte meg ut av fellen som jeg opplever jeg har kommet i, men menneske møte kan være god investering, der det kan gi en ledetråd på valgene en selv skal ta. Anonymkode: 69118...c7a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #13 Skrevet 5. april 2019 11 timer siden, loveli skrev: Er mangemillionær. Men millionene er bundet i boligen, så lever ikke fett. Har bare bachelor og tjener under gjennomsnittet for mitt fylke. Sparte EK ved å jobbe ved siden av studiene. Arvet litt. Kjøpte bolig for alle pengene og har kjøpt meg oppover. 😊 ok, så det er det bro parten av norske befolkningen lever på? jeg må spørre dem som kan om økonomi, for det er dem jeg trenger hjelp i fra. Anonymkode: 69118...c7a
Perle Skrevet 5. april 2019 #14 Skrevet 5. april 2019 På papiret er jeg vel det, men pengene er jo som nevnt ovenfor bundet i eiendom.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #15 Skrevet 5. april 2019 Jeg driver ikke egen bedrift, men jeg er da millionær for det... Har rundt 800 000 i diverse fond, aksjer og konti. Og rundt 3 mill bundet opp i bolig. Anonymkode: dfd68...84f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #16 Skrevet 5. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg driver ikke egen bedrift, men jeg er da millionær for det... Har rundt 800 000 i diverse fond, aksjer og konti. Og rundt 3 mill bundet opp i bolig. Anonymkode: dfd68...84f fikk du råd fra familie til dine investeringer? jeg ønsker å drive egen bedrift, det er kun der jeg ser en mulighet å komme i det jeg egentlig er kalt til å gjøre. Men trenger å omgi meg med millionærer for å forstå helheten. Anonymkode: 69118...c7a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #17 Skrevet 5. april 2019 4 minutter siden, Perle skrev: På papiret er jeg vel det, men pengene er jo som nevnt ovenfor bundet i eiendom. synes du det er helt ok? Anonymkode: 69118...c7a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #18 Skrevet 5. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: fikk du råd fra familie til dine investeringer? jeg ønsker å drive egen bedrift, det er kun der jeg ser en mulighet å komme i det jeg egentlig er kalt til å gjøre. Men trenger å omgi meg med millionærer for å forstå helheten. Anonymkode: 69118...c7a Nei.. Jeg tror nok kanskje du heller skal satse på utdanning enn å omgå deg med millionærer i håp om at de skal smitte deg med millionærbasselusker... Anonymkode: dfd68...84f 10
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #19 Skrevet 5. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei.. Jeg tror nok kanskje du heller skal satse på utdanning enn å omgå deg med millionærer i håp om at de skal smitte deg med millionærbasselusker... Anonymkode: dfd68...84f ok, men jeg har utdannet meg til det jeg skal, nå trenger jeg å være i faget, men å komme i faget så er jeg avhengig av et sted å jobbe i. Anonymkode: 69118...c7a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #20 Skrevet 5. april 2019 Formue over 1 mill i tillegg til de som er bundet opp i bolig nådde jeg rett før jeg fylte 30. Eneste råd jeg kan gi er å bli født med velstående foreldre og få en økonomisk oppdragelse som går på sparing, sparing, sparing. Anonymkode: 377d4...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå