AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Minsten er alltid veldig varm i kroppen, men nesten alltid kald på hendene og kald/klam på føttene. Vil det si at jeg egentlig bør kle på enda mer for å få opp varmen her, eller er det bare at det "er sånn"? Jeg er også alltid kald og innimellom klam på føttene, og ofte kald på hendene, selv om jeg er varm ellers og ikke fryser. Anonymkode: 45139...0bd
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Hender og føtter er det siste stedet kroppen prioriterer å holde varm, så det er veldig normalt at babyer alltid har kalde føtter og hender. Er baby varm ellers, ville jeg ikke kledd på mer. Anonymkode: bd410...2e5 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Samme her. Vi har snille strikkere i familien, som laga en haug med helt enkle ribbestrikka 'varmere'. Tubesokker til bena, og bare enkle 'rør' til håndleddene. Anonymkode: 8ef50...a39
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 Det er helt normalt at de er kalde på hender og føtter. Det er derfor du skal kjenne på temperaturen i nakken og på ryggen. Holder på å irritere meg ihjel over min mor som absolutt skal kle på en klam og småsvett unge ENDA mer, for "Han er jo kald på hendene stakkars liten"... Anonymkode: 431fd...300 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #5 Skrevet 5. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er helt normalt at de er kalde på hender og føtter. Det er derfor du skal kjenne på temperaturen i nakken og på ryggen. Holder på å irritere meg ihjel over min mor som absolutt skal kle på en klam og småsvett unge ENDA mer, for "Han er jo kald på hendene stakkars liten"... Anonymkode: 431fd...300 Høres ut som min svigermor. Jeg blir nesten sur. Anonymkode: 9b224...e98
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #6 Skrevet 5. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er helt normalt at de er kalde på hender og føtter. Det er derfor du skal kjenne på temperaturen i nakken og på ryggen. Holder på å irritere meg ihjel over min mor som absolutt skal kle på en klam og småsvett unge ENDA mer, for "Han er jo kald på hendene stakkars liten"... Anonymkode: 431fd...300 Sånn er min mor også, pakker på med pledd osv, fordi føttene er så kalde 🤷 Anonymkode: 45139...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå