Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Minsten er alltid veldig varm i kroppen, men nesten alltid kald på hendene og kald/klam på føttene. Vil det si at jeg egentlig bør kle på enda mer for å få opp varmen her, eller er det bare at det "er sånn"?

Jeg er også alltid kald og innimellom klam på føttene, og ofte kald på hendene, selv om jeg er varm ellers og ikke fryser.

Anonymkode: 45139...0bd

AnonymBruker
Skrevet

Hender og føtter er det siste stedet kroppen prioriterer å holde varm, så det er veldig normalt at babyer alltid har kalde føtter og hender. Er baby varm ellers, ville jeg ikke kledd på mer. 

Anonymkode: bd410...2e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Vi har snille strikkere i familien, som laga en haug med helt enkle ribbestrikka 'varmere'. Tubesokker til bena, og bare enkle 'rør' til håndleddene. 

Anonymkode: 8ef50...a39

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt at de er kalde på hender og føtter. Det er derfor du skal kjenne på temperaturen i nakken og på ryggen. 

Holder på å irritere meg ihjel over min mor som absolutt skal kle på en klam og småsvett unge ENDA mer, for "Han er jo kald på hendene stakkars liten"... 

Anonymkode: 431fd...300

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er helt normalt at de er kalde på hender og føtter. Det er derfor du skal kjenne på temperaturen i nakken og på ryggen. 

Holder på å irritere meg ihjel over min mor som absolutt skal kle på en klam og småsvett unge ENDA mer, for "Han er jo kald på hendene stakkars liten"... 

Høres ut som min svigermor. Jeg blir nesten sur.

Anonymkode: 9b224...e98

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er min mor også, pakker på med pledd osv, fordi føttene er så kalde 🤷

Anonymkode: 45139...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...