AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Jeg tjener mest, og samboeren bruker mest. Ergo, jeg sitter og sponser hans forbruk, og det synes jeg egentlig ikke er så ok. Vi har alt felles nå, alt kommer inn på samme konto. Jeg eier leiligheten alene. Alle felles boligutgifter inkludert renter, strøm, internett og osv skal deles på (ikke avdragene, de er jo min sparing). Vi har felles barn og har kjøpt møbler sammen. Vi har noe felles gjeld, noe seperat. Hvordan bør vi fordele det? Jeg har 25.000 utbetalt inkludert barnebidrag for mitt særkullsbarn, han har ca 17.000 utbetalt. Jeg mottar en stk barnetrygd for vårt felles barn. Han snuser for 3000 i måneden, drar på gutteturer og konserter sånn ca annenhver måned (og da går det fort 3-4000) og han drikker cola hver dag. Jeg sitter og sparer på alt jeg kan, vi har jo ny hage vi trenger lekestativ til, sandkasse, rom som skal males osv. Han kritiserer min pengebruk til oppussing, enda jeg bruker langt mindre enn han bruker på sine private goder, og jeg tjener jo også mest! Så når han har egne utgifter på mange tusen hver måned synes jeg det er skikkelig kjipt at han skal klage på at jeg har kjøpt maling til 800 kr en måned. Vi prøvde tidligere å sette av penger til lommepenger til hver av oss (like mye), men da han gikk enda mer ned i inntekt og også mistet inntekten i to måneder i vinter måtte vi slutte med det. Hans lommepenger gikk jo egentlig til det jeg har nevnt over, mine gikk til sparing. Så resultatet var at han brukte like mye som før, og jeg måtte ta opp et forbrukslån på 20.000 for de månedene for å dekke utgifter. Dette betaler jeg på nå fra vår felles konto. (Det er jo fellesutgift, pga hans inntektsnedgang, så dette mener jeg skal deles likt) I tillegg gikk han alltid tom og brukte penger fra felleskontoen på turer osv og "snus måtte han jo ha". Han har egen bil, og så har vi en vi kjøpte sammen, men han har lånet på den. Vi står som medeiere på den bilen. Blir det riktig at jeg bør betale hele billånet på den bilen da? Han bruker den også når han skal kjøre med ungene. Og ja, forholdet er tynnslitt da vi er veldig uenige om pengebruk og mye annet. Så jeg vil helst dele det vi kan før vi eventuelt går fra hverandre. I tillegg tror jeg seperat økonomi kan gjøre forholdet bedre, siden vi da ikke kan krangle om penger. Men han har ikke råd til den livsstilen han har, og jeg er vant til å klare meg på mindre penger, så hvordan bli enige her? Jeg føler det er så urettferdig at jeg må betale alt nødvendig og ikke har noen penger å bruke fritt, mens han bruker masse på seg selv. Anonymkode: 0bb01...f9b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Det første du bør gjøre er å melde fra til arbeidsgiver om at du vil ha lønnen utbetalt til en konto kun du har tilgang til. Anonymkode: dea32...a32 11
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Vi har separat økonomi. En felles utgiftskonto hvor vi setter inn 50/50, en matkonto 50/50, og en bufferkonto 50/50. Jeg tjener også mest og bruker minst. Så har fått noen sure kommentarer for at jeg reiser på jenteturer osv, men det blåser jeg i. Hadde han prioritert pengene sine riktig, så kunne han også ha gjort det. Bortsett fra småsure kommentarer av misunnelse, så krangler jo aldri om penger mer. Og det var stort sett det vi kranglet om før. Anonymkode: ed857...3be 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det første du bør gjøre er å melde fra til arbeidsgiver om at du vil ha lønnen utbetalt til en konto kun du har tilgang til. Anonymkode: dea32...a32 Alt kommer inn på min konto. Han er disponent på den, og jeg står fritt til å fjerne han når som helst. Han setter altså sin lønn inn på min konto. Anonymkode: 0bb01...f9b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har separat økonomi. En felles utgiftskonto hvor vi setter inn 50/50, en matkonto 50/50, og en bufferkonto 50/50. Jeg tjener også mest og bruker minst. Så har fått noen sure kommentarer for at jeg reiser på jenteturer osv, men det blåser jeg i. Hadde han prioritert pengene sine riktig, så kunne han også ha gjort det. Bortsett fra småsure kommentarer av misunnelse, så krangler jo aldri om penger mer. Og det var stort sett det vi kranglet om før. Anonymkode: ed857...3be Men har dere felles barn? For jeg føler jo at jeg ikke kan kreve 50/50 deling med felles barn, jeg som tjener mest burde vel betale litt mer? Anonymkode: 0bb01...f9b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har dere felles barn? For jeg føler jo at jeg ikke kan kreve 50/50 deling med felles barn, jeg som tjener mest burde vel betale litt mer? Anonymkode: 0bb01...f9b Ja, men det er vel ikke vanskelig å regne ut? Du betaler noen tusen mer enn han, så går det opp. Han tjener veldig lite, forresten? Kan han ikke få seg en annen jobb? Anonymkode: 67623...1a8 2
Vifsla Skrevet 4. april 2019 #7 Skrevet 4. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har dere felles barn? For jeg føler jo at jeg ikke kan kreve 50/50 deling med felles barn, jeg som tjener mest burde vel betale litt mer? Anonymkode: 0bb01...f9b Det var ikke meg du siterte, men så klart man kan betale 50/50 selv om dere har felles barn og du tjener mer. Han betaler vel heller ingen husleie til deg selv om du eier leiligheten? Sånn jeg ser det bor han jo ganske billig om han kun betaler halve renten, strøm og internett. Han må ordne sin egen lønnskonto slik at han får lønnen sin inn der, og du fjerner han som disponent. Og så ordner dere med felles matkonto, felles regningskonto og en bufferkonto hvor dere setter inn 50/50 hver måned. Lånet på den bilen dere eier sammen, og forbrukslånet burde dere betale 50/50. Det er jo helt feil at du skal finansiere hans heisaturer og dårlige vaner som cola og snus. 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #8 Skrevet 4. april 2019 Vi setter inn 13 000 hver på en felles konto begge disponerer hver måned. Dette brukes på felles regninger. Det vi begge har igjen er sparing og lommepenger. Fungerer kjempefint. Jeg tjener mer enn mannen min men jobber også mer. På denne måten kan du bruke dine egne penger med god samvittighet. Og han må bare skjerpe pengebruken sin. Evt. Sørge for at han tjener mer. Hva om han går fra deg om noen år og så har du sittet og betalt for overforbruket hans? Det er kjipt. Anonymkode: 1e541...740 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #9 Skrevet 4. april 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det er vel ikke vanskelig å regne ut? Du betaler noen tusen mer enn han, så går det opp. Han tjener veldig lite, forresten? Kan han ikke få seg en annen jobb? Anonymkode: 67623...1a8 Han er på dagpenger, og sliter med å få seg jobb, derfor liten inntekt. Og derfor uten inntekt fordi han var sen med å søke om dagpenger i vinter. Hvor mange tusen mer burde jeg betale? 47 minutter siden, Vifsla skrev: Det var ikke meg du siterte, men så klart man kan betale 50/50 selv om dere har felles barn og du tjener mer. Han betaler vel heller ingen husleie til deg selv om du eier leiligheten? Sånn jeg ser det bor han jo ganske billig om han kun betaler halve renten, strøm og internett. Han må ordne sin egen lønnskonto slik at han får lønnen sin inn der, og du fjerner han som disponent. Og så ordner dere med felles matkonto, felles regningskonto og en bufferkonto hvor dere setter inn 50/50 hver måned. Lånet på den bilen dere eier sammen, og forbrukslånet burde dere betale 50/50. Det er jo helt feil at du skal finansiere hans heisaturer og dårlige vaner som cola og snus. Ingen husleie nei, renter, kommunale avgifter, strøm, internett og husforsikring er til sammen 10.000 pr måned. Så 5.000 på oss hver. Avdrag utenom dette igjen. Skal vi dele alt 50/50 så får ikke han igjen noe til lommepenger, så det blir jo helt umulig. Han spiser som en hest i tillegg, og bruker av drivstoffpengene når han tar bilen til diverse festligheter. Budsjettet er egentlig slik: Boutgifter: 10.000,- Regninger: 5.000,- (mobil, alarm, forsikringer på biler, barn og oss selv, helse, alt av media etc) Forbruk: 10.000,- alt som handles på matvarebutikker, såpe, dopapir, bleier, drivstoff, spylevæske, klær til fellesbarnet. Gjeld: 10.000,- (egentlig er det 6300,- men jeg vil betale inn ekstra for å bli raskere ferdig). Her er all gjeld tatt med som vi har begge to, billån * 2 og forbrukslån. Sparing: 5.000,- Dvs gaver, ferie, buffer, bilreperasjoner, utstyr til barnet osv. Avtalen er egentlig at overskudd over dette deles på lommepenger, men det er jo umulig for han å leve på det når han snuser. Men når vi først har mye gjeld så må vi jo få den ned. Har ikke spart en krone siden før jul da han gikk ned i inntekt. Skjønner at vi ikke har råd til å betale ekstra på gjeld. Jeg fikset avdragsfrihet på boliglånet når alt dette skjedde, så jeg har det ut 2019. Da er vi egentlig ferdig med to av lånene, og står igjen med 2000 kr å betale på gjeld i måneden. 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi setter inn 13 000 hver på en felles konto begge disponerer hver måned. Dette brukes på felles regninger. Det vi begge har igjen er sparing og lommepenger. Fungerer kjempefint. Jeg tjener mer enn mannen min men jobber også mer. På denne måten kan du bruke dine egne penger med god samvittighet. Og han må bare skjerpe pengebruken sin. Evt. Sørge for at han tjener mer. Hva om han går fra deg om noen år og så har du sittet og betalt for overforbruket hans? Det er kjipt. Anonymkode: 1e541...740 Den siste setningen der er det som kverner litt i hodet mitt. Siden vi sliter så fælt pga økonomi og uenigheter, så tenker jeg at jeg bør jo sikre meg og ungene ved å i det minste ha en bufferkonto. Men jeg får jo aldri spart opp, for da trenger han penger. Sier jeg nei, så sier han at vi må selge bil, eller at jeg ikke får kjøpe maling. Og konsertbilletter er betalt og bestilt lenge i forveien og kan ikke selges, så da taper han penger osv osv.. Han har kredittkort og bruker det om det blir krise, og det betaler jeg ned hver måned for vil jo ikke ha renter på det. Anonymkode: 0bb01...f9b
Vifsla Skrevet 4. april 2019 #10 Skrevet 4. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er på dagpenger, og sliter med å få seg jobb, derfor liten inntekt. Og derfor uten inntekt fordi han var sen med å søke om dagpenger i vinter. Hvor mange tusen mer burde jeg betale? Ingen husleie nei, renter, kommunale avgifter, strøm, internett og husforsikring er til sammen 10.000 pr måned. Så 5.000 på oss hver. Avdrag utenom dette igjen. Skal vi dele alt 50/50 så får ikke han igjen noe til lommepenger, så det blir jo helt umulig. Han spiser som en hest i tillegg, og bruker av drivstoffpengene når han tar bilen til diverse festligheter. Budsjettet er egentlig slik: Boutgifter: 10.000,- Regninger: 5.000,- (mobil, alarm, forsikringer på biler, barn og oss selv, helse, alt av media etc) Forbruk: 10.000,- alt som handles på matvarebutikker, såpe, dopapir, bleier, drivstoff, spylevæske, klær til fellesbarnet. Gjeld: 10.000,- (egentlig er det 6300,- men jeg vil betale inn ekstra for å bli raskere ferdig). Her er all gjeld tatt med som vi har begge to, billån * 2 og forbrukslån. Sparing: 5.000,- Dvs gaver, ferie, buffer, bilreperasjoner, utstyr til barnet osv. Anonymkode: 0bb01...f9b Sparing må jo utgå for hans del akkurat nå, det samme med ekstra nedbetaling av gjeld. Hans del av fellesutgifter er da 15650. da har han igjen 1350 kr i "lommepenger", som er 337 kr i uka. Dersom han er arbeidsledig er dette noe han er nødt til å ta konsekvensen av og: 1) slutte å snuse 2) finne seg en jobb Hvorfor skal du betale for hans sløsing av penger? Vet ikke hva dere gjør med barnetrygden, men den burde jo gå inn på bufferkontoen, for utstyr/klær til barnet. 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #11 Skrevet 4. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er på dagpenger, og sliter med å få seg jobb, derfor liten inntekt. Og derfor uten inntekt fordi han var sen med å søke om dagpenger i vinter. Hvor mange tusen mer burde jeg betale? Ingen husleie nei, renter, kommunale avgifter, strøm, internett og husforsikring er til sammen 10.000 pr måned. Så 5.000 på oss hver. Avdrag utenom dette igjen. Skal vi dele alt 50/50 så får ikke han igjen noe til lommepenger, så det blir jo helt umulig. Han spiser som en hest i tillegg, og bruker av drivstoffpengene når han tar bilen til diverse festligheter. Budsjettet er egentlig slik: Boutgifter: 10.000,- Regninger: 5.000,- (mobil, alarm, forsikringer på biler, barn og oss selv, helse, alt av media etc) Forbruk: 10.000,- alt som handles på matvarebutikker, såpe, dopapir, bleier, drivstoff, spylevæske, klær til fellesbarnet. Gjeld: 10.000,- (egentlig er det 6300,- men jeg vil betale inn ekstra for å bli raskere ferdig). Her er all gjeld tatt med som vi har begge to, billån * 2 og forbrukslån. Sparing: 5.000,- Dvs gaver, ferie, buffer, bilreperasjoner, utstyr til barnet osv. Avtalen er egentlig at overskudd over dette deles på lommepenger, men det er jo umulig for han å leve på det når han snuser. Men når vi først har mye gjeld så må vi jo få den ned. Har ikke spart en krone siden før jul da han gikk ned i inntekt. Skjønner at vi ikke har råd til å betale ekstra på gjeld. Jeg fikset avdragsfrihet på boliglånet når alt dette skjedde, så jeg har det ut 2019. Da er vi egentlig ferdig med to av lånene, og står igjen med 2000 kr å betale på gjeld i måneden. Den siste setningen der er det som kverner litt i hodet mitt. Siden vi sliter så fælt pga økonomi og uenigheter, så tenker jeg at jeg bør jo sikre meg og ungene ved å i det minste ha en bufferkonto. Men jeg får jo aldri spart opp, for da trenger han penger. Sier jeg nei, så sier han at vi må selge bil, eller at jeg ikke får kjøpe maling. Og konsertbilletter er betalt og bestilt lenge i forveien og kan ikke selges, så da taper han penger osv osv.. Han har kredittkort og bruker det om det blir krise, og det betaler jeg ned hver måned for vil jo ikke ha renter på det. Anonymkode: 0bb01...f9b Tja, 2-3 tusen ekstra? Han kan takke seg selv hvis han får for lite penger til å snuse og reise. Eventuelt sett hardt mot hardt og krev at dere deler 50/50. Med hans sløsing og lave inntekt er det egentlig rimelig. Anonymkode: 67623...1a8 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #12 Skrevet 4. april 2019 Akkurat nå, Vifsla skrev: Sparing må jo utgå for hans del akkurat nå, det samme med ekstra nedbetaling av gjeld. Hans del av fellesutgifter er da 15650. da har han igjen 1350 kr i "lommepenger", som er 337 kr i uka. Dersom han er arbeidsledig er dette noe han er nødt til å ta konsekvensen av og: 1) slutte å snuse 2) finne seg en jobb Hvorfor skal du betale for hans sløsing av penger? Vet ikke hva dere gjør med barnetrygden, men den burde jo gå inn på bufferkontoen, for utstyr/klær til barnet. Barnetrygden går i det store sluket nå. Jeg føler det er ekstremt utrygt å sitte i en slik situasjon. Han kommer ikke til å slutte å snuse, og jobb er det nok vanskelig å finne uten omskolering (pga helseproblemer i tillegg). Jeg er redd han havner på AAP etterhvert. Anonymkode: 0bb01...f9b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #13 Skrevet 4. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, 2-3 tusen ekstra? Han kan takke seg selv hvis han får for lite penger til å snuse og reise. Eventuelt sett hardt mot hardt og krev at dere deler 50/50. Med hans sløsing og lave inntekt er det egentlig rimelig. Anonymkode: 67623...1a8 Budsjettet når man fjerner ekstra innbetaling av gjeld og fjerner noe sparing blir ca. 35.000,- (Sparing til gaver og bilutgifter må han være med på, ellers ender bare jeg med å betale det) Delt på to er det 17.500,- Så hvis han feks. betaler 15.000 og jeg betaler 20.000 blir det riktig? Eller mener du 2-3000 mer enn han? Da vil han havne på 16.000 og jeg på 19.000. Han kommer til å klikke av det forslaget her... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp heller. Anonymkode: 0bb01...f9b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #14 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Budsjettet når man fjerner ekstra innbetaling av gjeld og fjerner noe sparing blir ca. 35.000,- (Sparing til gaver og bilutgifter må han være med på, ellers ender bare jeg med å betale det) Delt på to er det 17.500,- Så hvis han feks. betaler 15.000 og jeg betaler 20.000 blir det riktig? Eller mener du 2-3000 mer enn han? Da vil han havne på 16.000 og jeg på 19.000. Han kommer til å klikke av det forslaget her... Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp heller. Anonymkode: 0bb01...f9b Ja, 2-3 tusen mer enn han ser slik ut, ja. Alternativet er jo at han flytter, da. Han kan da ikke "klikke" fordi du ikke vil finansiere snusen hans. Anonymkode: 67623...1a8 4
Vifsla Skrevet 4. april 2019 #15 Skrevet 4. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnetrygden går i det store sluket nå. Jeg føler det er ekstremt utrygt å sitte i en slik situasjon. Han kommer ikke til å slutte å snuse, og jobb er det nok vanskelig å finne uten omskolering (pga helseproblemer i tillegg). Jeg er redd han havner på AAP etterhvert. Anonymkode: 0bb01...f9b Jeg skjønner jo at han har vanskelig for å innfinne seg med et annet liv enn det han er vant med, men det er jo faktisk hans ansvar? Om du synes det er vanskelig/urimelig å kreve 50/50 deling, så kan dere jo ta en prosent av lønnen begge to? Da vil du jo ende med å betale en del mer enn han, men det kan jo være en løsning å gå for. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #16 Skrevet 4. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, 2-3 tusen mer enn han ser slik ut, ja. Alternativet er jo at han flytter, da. Han kan da ikke "klikke" fordi du ikke vil finansiere snusen hans. Anonymkode: 67623...1a8 Flytting har faktisk vært oppe til vurdering, men det var uaktuelt, han hadde ikke råd uansett, så vi måtte bare holde sammen i følge han. Hva synes du om prosentutregningen jeg prøvde meg med i svaret under her? Blir det for urettferdig for meg? 1 minutt siden, Vifsla skrev: Jeg skjønner jo at han har vanskelig for å innfinne seg med et annet liv enn det han er vant med, men det er jo faktisk hans ansvar? Om du synes det er vanskelig/urimelig å kreve 50/50 deling, så kan dere jo ta en prosent av lønnen begge to? Da vil du jo ende med å betale en del mer enn han, men det kan jo være en løsning å gå for. Sist han havnet i en lignende situasjon tok han opp flere forbrukslån og brukte kredittkort, og jeg fikk refinansiert all gjelden hans da vi møttes og har hjulpet med nedbetalingsavtaler og sørget for at det faktisk har blitt betalt. Så jeg vet hva som hadde skjedd om jeg hadde overlatt det til han. Prøvde meg på litt prosent nå. Budsjettet på 35.000 er 83,33% av vår totalt inntekt. 83,33% av hans inntekt er 14.166,- 83,33% av min inntekt er 20.833,- Det kan være han kan gå med på noe sånt. Da sitter han igjen med nesten 3000. Jeg sitter igjen med litt over 4000. Ikke så stor forskjell i såfall. Anonymkode: 0bb01...f9b 1
ViljaH Skrevet 4. april 2019 #17 Skrevet 4. april 2019 Synes absolutt du skal dele 50/50 og så skjærer du inn til beinet hva dere må betale. Så er resten hver deres. Så kan du spørre ham litt hvilke endringer han synes er riktig at han skal foreta nå i perioden hvor han er arbeidsledig for å håndtere inntektsnedgangen på ansvarlig måte. Som også ivaretar barn og andre ting han har ansvar for. Som voksen mann er han jo heldig som slipper unna husleie! Han må være voksen og selv forstå at han må knipe utgifter. Du kan eventuelt ta over lånet på bilen og bare du står som eier, bare du betaler. Han kommer kanskje ikke til å like endringen, men det er en konsekvens av at han ikke bidrar til utgiftskutt, bare maser om maling og andre ubetydelige ting. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #18 Skrevet 4. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flytting har faktisk vært oppe til vurdering, men det var uaktuelt, han hadde ikke råd uansett, så vi måtte bare holde sammen i følge han. Hva synes du om prosentutregningen jeg prøvde meg med i svaret under her? Blir det for urettferdig for meg? Sist han havnet i en lignende situasjon tok han opp flere forbrukslån og brukte kredittkort, og jeg fikk refinansiert all gjelden hans da vi møttes og har hjulpet med nedbetalingsavtaler og sørget for at det faktisk har blitt betalt. Så jeg vet hva som hadde skjedd om jeg hadde overlatt det til han. Prøvde meg på litt prosent nå. Budsjettet på 35.000 er 83,33% av vår totalt inntekt. 83,33% av hans inntekt er 14.166,- 83,33% av min inntekt er 20.833,- Det kan være han kan gå med på noe sånt. Da sitter han igjen med nesten 3000. Jeg sitter igjen med litt over 4000. Ikke så stor forskjell i såfall. Anonymkode: 0bb01...f9b HVA?! Dere er sammen fordi han ikke har råd til å flytte? Anonymkode: 67623...1a8 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #19 Skrevet 4. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: HVA?! Dere er sammen fordi han ikke har råd til å flytte? Anonymkode: 67623...1a8 Sist vi nærmet oss brudd var det konklusjonen ja. Vi har forsøkt å jobbe med forholdet (familievernkontor). Står igjen med mange uenigheter, og jeg vet derfor ikke hvor lenge det holder. Skal vi komme noen vei må vi ihvertfall rydde unna uenigheten om økonomi. Jeg savner at vi er kjærester, føler meg innimellom mer som moren hans. Anonymkode: 0bb01...f9b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #20 Skrevet 4. april 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: HVA?! Dere er sammen fordi han ikke har råd til å flytte? Anonymkode: 67623...1a8 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sist vi nærmet oss brudd var det konklusjonen ja. Vi har forsøkt å jobbe med forholdet (familievernkontor). Står igjen med mange uenigheter, og jeg vet derfor ikke hvor lenge det holder. Skal vi komme noen vei må vi ihvertfall rydde unna uenigheten om økonomi. Jeg savner at vi er kjærester, føler meg innimellom mer som moren hans. Anonymkode: 0bb01...f9b Til TS: Følg hjertefølelsen. Dette handler ikke om økonomi. Du kommer til å få det mye bedre alene. Det er vel egentlig ikke noe å tvile på? Anonymkode: 1ace0...e25 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå