AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #41 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er du voksen og i fast jobb etter utdannelse. Lærte du ikke hvordan du lærer nytt? Slutt å hør på hva ‘folk’ sier, lær deg å lese regelverk: Dersom man går inn på nav sine hjemmesider, inn under bidrag så vil man se en kolonne på høyre side hvor det står ‘regelverk’ Detfra finner man mye snacks https://www.nav.no/rettskildene/Rundskriv/hovednr-51-nr.2-5-fastsettelse-av-barnebidrag Anonymkode: 58180...d32 Joda, det har jeg lært. Men akkurat dette med barn, det kan jeg ikke så mye om 😊 Jeg tror de som kan dette skal få ordne opp i saken.. for det kan tydeligvis ingen av partene!😅 Anonymkode: febf1...8aa
Zxcilo Skrevet 4. april 2019 #42 Skrevet 4. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde Bidragspliktig skulle tjene svært lite for at samboer eller ikke skulle påvirke bidraget.. Anonymkode: 55968...c28 Det kan godt hende du har rett, siden jeg ser at det sikkert er vi som har misforstått regelverket😊
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #43 Skrevet 4. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er du som har en dårlig inntstiling her som blander deg inn i hva som skjer med barnemor og kjæresten din. Et typisk stemonster er du. Anonymkode: 5c35e...64f Ta deg sammen! Anonymkode: ff1fe...3d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå