Gå til innhold

Reise til et sted med vonde minner, klarer jeg det?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det har seg slik at mine foreldre har invitert med "hele slekta" på sydentur. Mine foreldre elsker stedet, og kan ikke vente med å komme tilbake dit. Jeg har dessverre dårlige minner, for det var på den øya jeg dreit meg totalt ut for mange år siden og var utro mot min kjæreste. Han vet om hele den historien. Og nå vil de ha både kjæresten og meg med. Jeg må si at jeg blir uvel av å tenke på det. Kjæresten sier at det går bra, og det må jeg jo tro han på. Men jeg føler meg kvalm av å dra tilbake til det stedet. Mine foreldre vet også om dette og har bedt meg om å si i fra hvis vi skal endre sted å dra til. Men det er jo veldig vanskelig for meg at mine feil skal bidra til at de velger et annet sted å dra til, kanskje et sted de selv ikke liker så godt. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men jeg tror jeg kommer til å prøve å dra dit og gjøre det beste ut av det. Er det noen som har noen ideer om hvordan jeg burde gripe an denne situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Reis dit, og skap gode minner i stedet. :wink: Det kommer helt sikkert til å bli rart de første dagene, men jeg tror du kommer til å klare å kose deg. Dermed vil du kanskje ikke forbinde dette stedet med dårlige minner, men med gode fra deres felles tur.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville endret reisemål hvis ikke dette skaper for mye bryderi.

På ferietur skal man slappe av, og ikke ha unødig stress. Jeg vet ikke om menn er slik, men jeg tror mange kvinner hadde grublet og grublet når de kom dit med en kjæreste som hadde vært utro på DET stedet: Var det på denne baren de møttes? Har DE sittet slik på denne stranden? jeg hadde iallefall ikke klart å fri meg fra slike tanker.

Og når man i utgangspunktet skal kose seg med hverandre blir det kanskje vanskelig å være romantiske på et slikt sted? Og så drikker man litt mer enn vanlig, kommer med spydige kommentarer fordi man egentlig er såret? (Har aldri vært i syden selv, men har fått MANGE referat fra venner...)

Men det er nå meg, da. Jeg velger unna det meste i livet som ikke gir meg en god følelse, såfremt jeg har mulighet til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...