AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Del Skrevet 4. april 2019 Jeg er usikker pånom jeg gjør noe feil. Hver gang barnet lener seg til den ene eller andre siden føler jeg jeg mister helt kontroll. Sykkelen sjener og vi holder på å gå i bakken. Er dette normalt, eller har jeg montert det feil? Anonymkode: 17b87...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 4. april 2019 #2 Del Skrevet 4. april 2019 De setene jeg har hatt var med reimer over skuldrene. Så barnet kunne i liten grad lene seg ut til siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellharen Skrevet 4. april 2019 #3 Del Skrevet 4. april 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er usikker pånom jeg gjør noe feil. Hver gang barnet lener seg til den ene eller andre siden føler jeg jeg mister helt kontroll. Sykkelen sjener og vi holder på å gå i bakken. Er dette normalt, eller har jeg montert det feil? Anonymkode: 17b87...cb0 Skal ikke være sånn, nei. Pass på at setet sitter godt på sykkelen og at barnet er satt stramt nok fast kanskje? Mitt barn er 17 kg og det går fortsatt fint med sykkelsete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #4 Del Skrevet 4. april 2019 Har du veldig lett sykkel? Veier du selv lite? Jeg kunne kjenne sjenninga da jeg, 50 kilo, syklet på vanlig liten og lett sykkel. Har absolutt ikke det problemet nå på elsykkel, som er mye tungre og stødigere. Har vanlig Hama (?) sykkelsete, jeg kan ikke selfors meg hvordan skulle man klare å feste den feil. Du setter jo den inn i låsen.. Anonymkode: 304ff...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Del Skrevet 4. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du veldig lett sykkel? Veier du selv lite? Jeg kunne kjenne sjenninga da jeg, 50 kilo, syklet på vanlig liten og lett sykkel. Har absolutt ikke det problemet nå på elsykkel, som er mye tungre og stødigere. Har vanlig Hama (?) sykkelsete, jeg kan ikke selfors meg hvordan skulle man klare å feste den feil. Du setter jo den inn i låsen.. Anonymkode: 304ff...03d Ja og ja. Vi har også sånn sete som klikkes inn i låsen(Hamax tror jeg) så jeg vet ikke om jeg har gjort noe feil. Kjipt om det ikke går, men jeg kan prøve å stramme selene litt kanskje... ts Anonymkode: 17b87...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #6 Del Skrevet 4. april 2019 18 minutter siden, Fjellharen skrev: Skal ikke være sånn, nei. Pass på at setet sitter godt på sykkelen og at barnet er satt stramt nok fast kanskje? Mitt barn er 17 kg og det går fortsatt fint med sykkelsete. Mitt barn er bare 12kg, men jeg veier selv i underkant av 50kg og sykkelen er lett. Kanskje det er det. Skal prøve å stramme seler, takk for tips ts Anonymkode: 17b87...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå