Gå til innhold

Sexlyst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter litt med sexlysten. Noen tips på om det er noe man gjøre (annet enn langt forspill), spise etc for å øke den? Savner å være kåt og ha lyst på sex. 

Anonymkode: 29f05...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få en lege til å sjekke deg opp, endringer i sexlyst kan være et symtom på andre saker. Når du er klarert derfra jobber sexologer med å gi tips direkte til folk der de er i livene sine. Du er så knapp i å beskrive situasjonen din - og det som anonym, at jeg vil tro du kan få mye ut av å øve deg på å bli vant til å prate om sex, hva du liker og hva som er dine preferanser og muligheter for å teste ting ut.

Forstyrrelser i stoffskiftet skal behandles hos lege, og kan gi lav sexlyst. For å ikke få for lite jod som kan gi stoffskiftesykdom, kan jeg anbefale sjømat ofte, og tang og tare nå og da. Spiser du ikke noe av dette bør du ta (multi)kosttilskudd som dekker jod-behovet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er sjekket ut av lege. Og alt er som det skal av de fysiske omstendighetene. Snakker også åpent om sex med partner og hva som er godt og ikke. Men savner den følelsen av å være kåt og yr. Har ikke fått noen indikasjon på at stoffskifte er lavt, men kan jo alltids prøve å få i meg mer jod :) 

Anonymkode: 29f05...ecf

AnonymBruker
Skrevet

Sexlyst sitter i hodet, no joke.

Er ikke hodet med, så er ikke kroppen med.

Anonymkode: 29c92...4e6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tren kegelmuskelen hvis du er mann, det øker blodsirkulasjon, øker også sexlysten, kjøp deg tokens og finn deg ei camgirl. Funker ikke det, er det bare å legge inn årene. Håper selvfølgelig at du kommer over dette problemet ditt, tren litt i helga så får vi høre om det hjelper...

Endret av museslikker69
Skrevet

Slutt på hormonpreparater hvis du går på det.

Skrevet (endret)

:) 

Endret av GroAnita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...