Gå til innhold

Har du sett filmen "The sweetest Thing"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så denne søndag og tror jammen det er den dårligste filmen jeg noengang har sett. Den var så dårlig at jeg ble helt fasinert og måtte se den ferdig.

Er det noen som liker denne filmen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg syns den var veldig morsom. Den ga ikke livet mitt en ny mening, men helt grei underhildning. :)

Skrevet

Er den mest idiotiske filmen jeg noen gang har sett, og ble flau og sint av å se på!! :ler:

Skrevet

Så den på kino for noen år siden med noen venninner, og den var hysterisk morsom!!!!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

En av de dårligste filmene jeg har sett :veldigsur:

Skrevet
Så den på kino for noen år siden med noen venninner, og den var hysterisk morsom!!!!! :ler:

Men hva var det som var morsomt? Jeg spør ikke for å være ekkel, jeg lurer virkelig på det! Jeg synes bare den var pinlig og tåpelig. Det eneste jeg synes var bittelitt morsomt var fyren i renseriet (tror jeg).

Skrevet

Den er vel en av de dårligste filmene jeg har sett.

Skrevet

Jeg synes det er en søt og underholdende film. Husker jeg og venninna mi lo masse av den på kino og jeg kjøpte den på DVD etterpå også.

Ikke verdens beste film, kanskje, men enkel og grei underholdning :)

Skrevet

Så den på søndag og synes den var ganske tragisk...

Lo av en del av det fordi det ble for dumt på en måte!

Særlig da hu satte fast munnen i piercingen hans!

Og da de sang!

Skrevet

Er man i det rette humøret, er filmen morsom. Passer fint på vors :ler:

Skrevet

Vant billetter til førpremiere den gang den kom på kino, syntes det var både pinlig og slitsomt å sitte der og se den. Angret hardt på at jeg ikke hadde brukt tiden min til noe annet.

Skrevet

Så den for en stund siden, tror til og med jeg betalte penger for å leie den.

Syntes den var fullstendig poengløs.

Men så syntes jeg "Alle elsker Mary" var stinkedårlig også.

Kanskje det har med dagsformen å gjøre?

(Synes egentlig generelt amerikanske komedier er usannsynlig forutsigbare, så de som er lettvinte til og med i amerikansk perspektiv prøver jeg for det meste å holde meg unna.)

Skrevet

En film som går hurtig i glemmeboken. Var hverken morsom eller underholdene, og jeg kan ellers godt kose meg med lett underholdning.

Gjest Gjesta
Skrevet

En av de absolutt dårligste filmene jeg har sett.

Skrevet

Spør i vei du - men vi var i godt humør, og jeg liker litt sånn hysterisk morsomme filmer, der alt blir litt dumt :)

Gjest Starya
Skrevet

Lo godt av den jeg. Men den er fort glemt. Ja, det slo meg faktisk da jeg så den: "Har jeg sett denne før..?" Og det hadde jeg visst.

Skrevet

Jeg har filmen på vhs og er noe av det tragiske jeg har av filmer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...