Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Raggy
Skrevet

Ser flere tenker å teste dette å vil gjerne høre hva folk erfarer :) 

Min erfaring er at ved inntak av høy dose i starten så blir leppene merkbart fyldigere. Går ned til lavere dose og effekten holder seg.

Har ikke lagt merke til om det har andre virkninger på rynker el da jeg synes det er vanskelig å se selv, men leppene er det ingen tvil om at det fungerer på. Jeg har ikke lest noe om at det er farlig å ta dette, men kanskje noen vet mer om det enn meg? Det er vel et naturlig stoff som er i kroppen i utgangspunktet.

Har du prøvd hylaruonsyre? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hyaluronsyre hjelper kreftceller til å spre seg. Det er helt sinnsykt å ta den sjansen for å få større lepper. Jeg visste ikke noe om faren for det og tok det i to år fordi det hjalp litt mot leddsmerter. Så fikk jeg diagnosen kreft med spredning. Det er lett å være etterpåklok for å si det sånn. Jeg kommer til å holde meg milelangt unna tilskudd og fillere med hyaluronsyre for resten av livet.

Anonymkode: 64779...109

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Raggy skrev:

Min erfaring er at ved inntak av høy dose i starten så blir leppene merkbart fyldigere. Går ned til lavere dose og effekten holder seg.

Har ikke lagt merke til om det har andre virkninger på rynker el da jeg synes det er vanskelig å se selv, men leppene er det ingen tvil om at det fungerer på. Jeg har ikke lest noe om at det er farlig å ta dette, men kanskje noen vet mer om det enn meg? Det er vel et naturlig stoff som er i kroppen i utgangspunktet.

Hva mener du med tilskudd? Er det noe annet enn vanlig fillerbehandling? 

Anonymkode: 14700...0a8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hyaluronsyre hjelper kreftceller til å spre seg. Det er helt sinnsykt å ta den sjansen for å få større lepper. Jeg visste ikke noe om faren for det og tok det i to år fordi det hjalp litt mot leddsmerter. Så fikk jeg diagnosen kreft med spredning. Det er lett å være etterpåklok for å si det sånn. Jeg kommer til å holde meg milelangt unna tilskudd og fillere med hyaluronsyre for resten av livet.

Du kan ikke med sikkerhet si at det var pillene som forårsaket kreften?   Eller har legene sagt at det var årsaken?

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, SupaWoman said:

Du kan ikke med sikkerhet si at det var pillene som forårsaket kreften?   Eller har legene sagt at det var årsaken?

Nei, det var nok ikke pillene som forårsaket kreften, men det hjalp den med å spre seg.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hyaluronic_acid#Cancer

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18564137

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18661346

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Raggy said:

Dette er noe av det absolutt dummeste jeg har lest.

Anonymkode: 7bdd7...f1f

• Liker 4
Gjest Raggy
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med tilskudd? Er det noe annet enn vanlig fillerbehandling? 

Anonymkode: 14700...0a8

Tabletter som man svelger :) 

Gjest Raggy
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var nok ikke pillene som forårsaket kreften, men det hjalp den med å spre seg.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hyaluronic_acid#Cancer

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18564137

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18661346

Det hørtes ikke bra ut... Men vi har jo hylaruonsyre i kroppen uansett... Jeg skjønte ikke helt sammenhengen i forhold til om man tar tilskudd eller ikke. Fikk du beskjed av legene at det spredde seg fordi du tok tilskudd eller kun at det ble spredd via hylaruonsyren? Stoffet er jo mye brukt så det ville vært rart om det førte til kreft. 

AnonymBruker
Skrevet

Hylauronsyre hjelper til med å fylle vann i huden, det setter også fart på lymfesystemet, så jeg tviler ikke på at det sprer kreft i rekordfart. Tviler heller ikke på at det fyller hud og lepper fort. Den samler vann som booster hud og lepper. 

Anonymkode: 091cd...877

• Liker 4
Gjest Raggy
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hylauronsyre hjelper til med å fylle vann i huden, det setter også fart på lymfesystemet, så jeg tviler ikke på at det sprer kreft i rekordfart. Tviler heller ikke på at det fyller hud og lepper fort. Den samler vann som booster hud og lepper. 

Anonymkode: 091cd...877

Ja det har du nok forklaringen. Folk her mener jo jeg er dum som påstår at det utgjør en forskjell, men det gir faktisk synlig effekt.

Men hva mener du med at stoffet setter fart på lymfesystemet? 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Raggy skrev:

Lykke til med å utforske kjemikalier på menneskekroppen.

Anonymkode: d96a0...da4

• Liker 2
Gjest Raggy
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med å utforske kjemikalier på menneskekroppen.

Anonymkode: d96a0...da4

Ja takk, det er godkjent av mattilsynet og har blitt brukt mye i årevis så det er nok ikke snakk om å utforske om det er farlig eller ikke, mer om hvordan det fungerer.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Raggy said:

Det hørtes ikke bra ut... Men vi har jo hylaruonsyre i kroppen uansett... Jeg skjønte ikke helt sammenhengen i forhold til om man tar tilskudd eller ikke. Fikk du beskjed av legene at det spredde seg fordi du tok tilskudd eller kun at det ble spredd via hylaruonsyren? Stoffet er jo mye brukt så det ville vært rart om det førte til kreft. 

Eh? Solarium er mye brukt. Nikotin er mye brukt. Det er mye man først tror er trygt, som viser seg å føre til kreft.

Jeg fikk beskjed om å slutte å ta tilskuddet med en gang, fordi det sprer kreft i rekordfart.

Greia er at du kunne hatt en bitteliten kul i brystet eller små celleforandringer i livmorhalsen som ikke ville vært farlige engang hvis de ble oppdaget på det stadiet, men takket være hyaluronsyren så har du plutselig kreft med spredning.

• Liker 2
Gjest Raggy
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh? Solarium er mye brukt. Nikotin er mye brukt. Det er mye man først tror er trygt, som viser seg å føre til kreft.

Jeg fikk beskjed om å slutte å ta tilskuddet med en gang, fordi det sprer kreft i rekordfart.

Greia er at du kunne hatt en bitteliten kul i brystet eller små celleforandringer i livmorhalsen som ikke ville vært farlige engang hvis de ble oppdaget på det stadiet, men takket være hyaluronsyren så har du plutselig kreft med spredning.

Når du sier det sånn så høres det slett ikke bra ut nei.. Men jeg har aldri sett noen advarsler om dette slik vi ser feks på solstudio, der faren ved bruk er tydelig beskrevet på plansjer. Folk får jo dette stoffet sprøytet inn i kroppen og det er helt klart mye brukt hvis man ser på alle trutmunnene rundt omkring

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Raggy said:

Når du sier det sånn så høres det slett ikke bra ut nei.. Men jeg har aldri sett noen advarsler om dette slik vi ser feks på solstudio, der faren ved bruk er tydelig beskrevet på plansjer. Folk får jo dette stoffet sprøytet inn i kroppen og det er helt klart mye brukt hvis man ser på alle trutmunnene rundt omkring

Du må huske at du får veldig mye mer hyaluronsyre i kroppen ved å ta tilskudd hver dag enn man får ved å fylle leppene en gang i halvåret. Jeg ville ikke gjort noen av delene nå altså, men det er noe å tenke på.

• Liker 2
Gjest Raggy
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må huske at du får veldig mye mer hyaluronsyre i kroppen ved å ta tilskudd hver dag enn man får ved å fylle leppene en gang i halvåret. Jeg ville ikke gjort noen av delene nå altså, men det er noe å tenke på.

Det er da uansett uhørt at det brukes så mye av et stoff som sprer kreft... Ihvertfall uten at det informeres om det. Jeg syntes bla dette hjalp for stive og vonde ledd/artrose og ikke bare som en leppeplumper. Men nå ble det brått slutt på å ta det...

AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke feitere lepper uansett hva du spiser. Sånn er det bare.

Anonymkode: 7bdd7...f1f

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Raggy said:

Det er da uansett uhørt at det brukes så mye av et stoff som sprer kreft... Ihvertfall uten at det informeres om det. Jeg syntes bla dette hjalp for stive og vonde ledd/artrose og ikke bare som en leppeplumper. Men nå ble det brått slutt på å ta det...

Ja, det var stive ledd jeg tok det for. Men tro meg, det er bedre å slite med litt stive ledd enn å gjennomgå kreftbehandling. I mitt tilfelle kunne heldigvis kreften kureres, men det er skummelt å tenke på at folk kan ende opp med fjernmetastaser fordi de ville ha litt fyldige lepper.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan det forårsake kreft når denne syren fins i kroppen naturlig?😳

Anonymkode: bf20f...baf

AnonymBruker
Skrevet

Dette har faktisk ikke effekt annet enn slankere lommebok.  

Anonymkode: 7da21...e68

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...