AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Hva tror dere? Etter at jeg sluttet på prevensjon som forberedelse til å starte prøving neste måned fant jeg at jeg får masse symptomer på eggløsning. Jeg har prøvd eggløsningstester bare for å bli kjent med syklusen, og jeg får positiv eggløsningstest cd13 hver mnd, negativ cd14. Så masse magesmerter cd14, og masse (!) eggløsningsslim cd15. Forrige periode hadde jeg også en liten eggløsningsblødning cd16 tror jeg, mulig den kommer denne perioden også, cd15 i dag. Så vidt jeg har skjønt har jeg da fullt monn av alle tenkelige eggløsningssymptomer, og håper jo dette lover godt for fruktbarheten når vi starter prøving. Jeg er litt ekstra spent siden jeg er 35. Jeg vet jo det kan være mange andre grunner til lav fruktbarhet utenom manglende eggløsning, da, men det virker hvertfall som at det er eggløsning. Så spent på å starte prøving! Anonymkode: 5eaf4...be8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Jeg har hatt mye symptomer på eggløsning hele livet og har blitt raskt gravid 2 ganger. En gang tok det 1 år. Det var mellom de to raske. Før nr 3 fikk jeg mye eggløsningsmerter også, det viste seg å være endometriose.. Anonymkode: bdca4...aee
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt mye symptomer på eggløsning hele livet og har blitt raskt gravid 2 ganger. En gang tok det 1 år. Det var mellom de to raske. Før nr 3 fikk jeg mye eggløsningsmerter også, det viste seg å være endometriose.. Anonymkode: bdca4...aee Takk for svar! Gøy å høre andres erfaringer. Bare en dag smerter her, uten behov for smertestillende, så håper ikke endometriose for min del. Men oppmuntrende å høre at det kan gå fint å bli gravid for det🙂 Anonymkode: 5eaf4...be8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 Jeg har aldri merket eggløsning noensinne, men blir superlett gravid likevel. Anonymkode: 66491...4c6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #5 Skrevet 5. april 2019 Ikke i mitt tilfelle. Merker tidvis mye, har prøvd i 3 år og driver med prøverør. Anonymkode: 8f73e...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå