AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Jeg skal kanskje justere ned forskuddsskatten en del, da jobben jeg fakturerer muligens skal gå over til et ansettelsesforhold. Nå har jeg jo betalt en termin basert på forventet inntekt ut året, neste termin forfaller 15 mai. Noen som vet hva fristen er for å få justert ned terminbeløpet? Mener å ha lest det er ca 4 uker før. Anonymkode: cb941...4de
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Jeg justerer når jeg ser at inntekten blir høyere enn forventet. Dersom det blir for sent for neste innbetaling i mai, blir det bare endringer i innbetaling i september og november. Anonymkode: f17e5...d14
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 På 4.4.2019 den 19.10, AnonymBruker skrev: Jeg justerer når jeg ser at inntekten blir høyere enn forventet. Dersom det blir for sent for neste innbetaling i mai, blir det bare endringer i innbetaling i september og november. Anonymkode: f17e5...d14 Ja det vet jeg, men de to siste terminene utgår nok for meg om jeg heller blir lønnsmottaker. Så håper jeg rekker å justere ned før neste termin, da blir beløpet vesentlig mindre. Men men, jeg får se om det skjer i tide. Anonymkode: cb941...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå