Gå til innhold

Kvinner,hvordan føles det å være kåt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kjenner dere at dere er kåte? sånn fysisk, er det forskjeller mellom dere? Tenk dere at dere ser en film på kino som gjør dere skikkelig kåte,kjenner dere noe fysisk? Mann som bare lurer.

Anonymkode: ce4b0...786

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:hoho:

Anonymkode: 97beb...798

• Liker 2
Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)

Jeg blir litt tungpustet, irritabel, stressa og energisk. Man blir våt, og glad.. 

Jeg pleier alltid å bite meg i leppa.. For å slutte å tenke på det jeg tenker på. 

Endret av #Rasshøl
AnonymBruker
Skrevet

🙄

Anonymkode: af3c6...c72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjennes ut som jeg går med en stein i musa/trusa, antar det er alt blodet som strømmer til som gir den følelsen. Blir også irritabel og energisk som nevnt over her.

Anonymkode: a6185...fbb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjennes ut som jeg går med en stein i musa/trusa, antar det er alt blodet som strømmer til som gir den følelsen. Blir også irritabel og energisk som nevnt over her.

Ahaa, så er derfor mange kvinner som ikke får pult blir sure og grinete?😂

Anonymkode: bf563...8e4

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Irritabel når man er kåt? 
Fruen min er alltid irritabel, men har aldri oppfattet at det er av kåtskap... :P Men når hun først er kåt, så blir hun rabiat hvis hun ikke får seg. Å avvise meg gjøres uten dårlig samvittighet, men den dagen hun blir avslått, så vurderes altså hele forholdet og hele livet på andre siden av senga.... 😄 

Anonymkode: 6371e...117

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ahaa, så er derfor mange kvinner som ikke får pult blir sure og grinete?😂

Blir ikke sur og grinete, bare litt irritabel ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Varm i kroppen, spesielt kinn og ører, og det dunker i underlivet. Er jeg veldig veldig kåt er det nesten så jeg får krampe i underlivet også, og det er godt vondt når jeg endelig får noe. Pusten blir tung. 

Anonymkode: e10e5...408

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi kjenner noe.

Jeg kjenner et slags press i underlivet, men jeg blir ikke irritabel. Jeg kjenner et behov for å få orgasme, for å bli tatt på og for å kjenne en penis inne i meg. Jeg får også en uro i kroppen.

Jeg kan kanskje bli litt sånn oppgitt hvis jeg ikke får meg noe, men stort sett blir jeg glad og forventningsfull :)

Anonymkode: 5e444...310

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir våt og klitten blir hard. Som alle andre...

Anonymkode: 18cc5...d55

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig flere som blir irritable/føler uro?

Jeg blir lett irritabel og føler uro av andre ting - men absolutt ikke når jeg blir kåt. 

Jeg vil si det er både fysisk og mentalt, hjernen og fornuft kortslutter helt og jeg blir veldig fokusert på det seksuelle og den jeg har lyst på/fantasier. 

Jeg vil si det er mer en veldig utbredt sensasjon som skjer i hjernen, store deler av kroppen, tankevirksomheten og selvsagt underlivet - men det er mer en «utbredende» følelse i kropp og hjerne. 

Om jeg har sex uten forspill men bare har generelt litt lyst på sex så er det fortsatt godt, men det er ikke så intenst. 

Anonymkode: 68036...dd2

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det virkelig flere som blir irritable/føler uro?

Jeg blir lett irritabel og føler uro av andre ting - men absolutt ikke når jeg blir kåt. 

Jeg vil si det er både fysisk og mentalt, hjernen og fornuft kortslutter helt og jeg blir veldig fokusert på det seksuelle og den jeg har lyst på/fantasier. 

Jeg vil si det er mer en veldig utbredt sensasjon som skjer i hjernen, store deler av kroppen, tankevirksomheten og selvsagt underlivet - men det er mer en «utbredende» følelse i kropp og hjerne. 

Om jeg har sex uten forspill men bare har generelt litt lyst på sex så er det fortsatt godt, men det er ikke så intenst. 

Anonymkode: 68036...dd2

Jeg blir irritabel hvis det ikke er mulighet for sex når kåtheten herjer i kroppen, men er det sammen med mannen min føler jeg meg ytterst sensuell og nesten blitt beruset 

AnonymBruker
Skrevet

Elektrisitet i underlivet, tung og rask pust, om jeg får opp et minne av kjæresten min og noe deilig han gjør på meg, så mister jeg pusten et sekund og må sukke litt for å få den igjen. Så blir jeg veldig målbevisst, ukontrollerbart, målet er som regel å gjøre han kåt også, det skjer helt instinktivt. Kjenner også en god rus, hvis du har prøvd valium eller lignende, så er det en mye mildere versjon av det. 

Anonymkode: 980e7...089

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk: Om jeg leser/ser/tenker på noe som jeg blir tent av kjenner jeg en slags strøm eller støt i underlivet, blodtilførsel mest sannsynlig, og det kommer raskt, nettopp som et støt.

Ellers blir jeg også rastløs og urolig, går liksom litt på veggen, blir rar og fjern....

Anonymkode: 83b6c...dd7

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, #Rasshøl skrev:

Jeg blir litt tungpustet, irritabel, stressa og energisk. Man blir våt, og glad.. 

Jeg pleier alltid å bite meg i leppa.. For å slutte å tenke på det jeg tenker på. 

Du er nok ikke alene om å bli tungpustet. Siste året på VGS, vi skulle ta klassebildet ei uke etter skolestart, den peneste jente i klassen viste intr, for meg fra første stund. Jeg var høy så jeg havnet fremst i rekka, nest ytterst og siden hun var også høy, fotografen ville at hun skulle stå helt ytterst i rekka ved siden av meg. Fotografen plasserte henne tett inntil meg for å få henne med i bildet, og da kunne jeg høre at hun ble VELDIG  tungpustet og etterhvert kunne jeg faktisk høre hjerte hennes slå. Jeg ble også veldig kåt av den fantastiske reaksjonen hennes. Glemmer det aldri!  

Anonymkode: 707cc...dde

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er nok ikke alene om å bli tungpustet. Siste året på VGS, vi skulle ta klassebildet ei uke etter skolestart, den peneste jente i klassen viste intr, for meg fra første stund. Jeg var høy så jeg havnet fremst i rekka, nest ytterst og siden hun var også høy, fotografen ville at hun skulle stå helt ytterst i rekka ved siden av meg. Fotografen plasserte henne tett inntil meg for å få henne med i bildet, og da kunne jeg høre at hun ble VELDIG  tungpustet og etterhvert kunne jeg faktisk høre hjerte hennes slå. Jeg ble også veldig kåt av den fantastiske reaksjonen hennes. Glemmer det aldri!  

Anonymkode: 707cc...dde

Kunne også vært panikkangst :nigo:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Irritabel når man er kåt? 
Fruen min er alltid irritabel, men har aldri oppfattet at det er av kåtskap... :P Men når hun først er kåt, så blir hun rabiat hvis hun ikke får seg. Å avvise meg gjøres uten dårlig samvittighet, men den dagen hun blir avslått, så vurderes altså hele forholdet og hele livet på andre siden av senga.... 😄 

Anonymkode: 6371e...117

Hehe sånn er jeg også! Ble så sur en gang eksen kom hjem tre om natten å ikke prøvde på sex,han burde jo skjønne at jeg var kåt og klar liksom :P Er nok ofte den som avviser selv når han prøver seg,men om han avviser meg når JEG prøver på sex da er han en drittsekk som ikke tenner på meg lenger :P

Anonymkode: addcc...c2b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så kan dere jo tenke dere hvordan menn med testosteron føler det når de er kåte😂 Da blir dette som er skrevet i denne tråden bare forbokstaven nesten😂

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kan dere jo tenke dere hvordan menn med testosteron føler det når de er kåte😂 Da blir dette som er skrevet i denne tråden bare forbokstaven nesten😂

Kvinner har testosteron hormon også, men i lavere mengde. 

Anonymkode: adcd6...9ca

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...