AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Jeg har fått pris fra 4 byggefirmaer på et hus og garasje. Jeg kjenner godt til alle firmaene, da de er ganske lokale og kjenner folkene som jobber i de. Det var lite som skilte tilbudene. Jeg har bestemt meg for ett, det er ikke det billigste, men jeg føler jeg har god kjemi med de og synes samarbeidet før har vært greit (har fått bygget et påbygg på tidligere bolig). Hvordan sier jeg nei til de andre når det ikke bare er pris det går på? Anonymkode: 525e4...9af
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 At du har erfaring med valgte firma fra tidligere? Jeg tror jeg hadde sagt noe slikt, i alle fall. Anonymkode: c4d05...973
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Takk for tilbudet. Det var interessant, men jeg har valgt å gå for en annen leverandør denne gangen. Vennlig hilsen, AnonymBruker Anonymkode: 8e73e...343 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 Bare si nei, trenger ikke si hvorfor. Det er jo ikke akkurat offentlig anskaffelse du driver med? Anonymkode: 5c368...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbudet. Det var interessant, men jeg har valgt å gå for en annen leverandør denne gangen. Vennlig hilsen, AnonymBruker Anonymkode: 8e73e...343 Synes dette er en fin måte å takke nei til anbudet/tilbudet du ikke skal ha. Anonymkode: 90d34...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå