AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Hei, Jeg fant akkurat ut at jeg er gravid. Dette er da 3 gang. 1 gang hadde jeg tom fostersekk og 2 gang viste seg å være en exu hvor jeg måtte fjerne en eggleder. Nå har jeg blitt gravid igjen. Lurer på om noen har vært gjennom lignende og hvordan oppfølgning dere fikk? Hva bør jeg «kreve»? Ingen barn fra før, og kjenner jo at jeg er stressa for om det kommer til å gå bra denne gangen. Anonymkode: 5d1c5...5ed
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg fant akkurat ut at jeg er gravid. Dette er da 3 gang. 1 gang hadde jeg tom fostersekk og 2 gang viste seg å være en exu hvor jeg måtte fjerne en eggleder. Nå har jeg blitt gravid igjen. Lurer på om noen har vært gjennom lignende og hvordan oppfølgning dere fikk? Hva bør jeg «kreve»? Ingen barn fra før, og kjenner jo at jeg er stressa for om det kommer til å gå bra denne gangen. Anonymkode: 5d1c5...5ed Man kan ikke kreve så mye før det går galt 3 ganger. Men de fleste fastleger vi nok henvise til ultralyd med den historien:) håper det går fint denne gangen! Anonymkode: b2c8c...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå