AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Dette er et feelgood-program jeg liker å se på! En fin miks av folk hun inviterer hjem til seg. Gøy at alle har hver sin rett de skal lage og stemningen blir alltid fin underveis. Jeg synes Solveig Kloppen er et nydelig menneske. Hun er åpen, nysgjerrig og klok. Hadde jeg vært kjent hadde jeg ikke nølt et sekund dersom jeg hadde blitt invitert ❤️. Tenker på at hun mistet både sin mor og søster på kort tid. Setter pris på hennes sårbarhet og ærlighet som kommer gjennom TV-skjermen.. Jeg likte gårsdagens program der Abid Raja snakket om noe alvorlig samtidig som han har humor og selvironi. Jeg husker godt da Synnøve Skarbø var med da hun snakket om rydding og dobesøkene i kjelleren. Morten Hegseth var morsom da han var med og Knut Arild Hareide var så herlig da han tok i mot klemmen fra Morten på kjøkkenet. Husker også da Jenny Skavlan og Dorthe Skappel var med i hver sine programmer. Hva synes dere om programmet? Anonymkode: c57fa...da3 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Jeg elsker programmet. Anonymkode: 27700...8b8 6
SoWhat? Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Solveig Kloppen er fantastisk. Hun er ekte, og derfor tror jeg en slapper av med henne. Hun ler, blir rørt, er medfølende og rødmer. Og er morsom. Bruker å se opptak hos en veninne. Et av programmene jeg ser på TV 🙂 da er det popcorn og jentekveld hvor vi ser alle episodene. Koooselig! 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 Gleder meg til neste program allerede 😄. Anonymkode: c57fa...da3 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er et feelgood-program jeg liker å se på! En fin miks av folk hun inviterer hjem til seg. Gøy at alle har hver sin rett de skal lage og stemningen blir alltid fin underveis. Jeg synes Solveig Kloppen er et nydelig menneske. Hun er åpen, nysgjerrig og klok. Hadde jeg vært kjent hadde jeg ikke nølt et sekund dersom jeg hadde blitt invitert ❤️. Tenker på at hun mistet både sin mor og søster på kort tid. Setter pris på hennes sårbarhet og ærlighet som kommer gjennom TV-skjermen.. Jeg likte gårsdagens program der Abid Raja snakket om noe alvorlig samtidig som han har humor og selvironi. Jeg husker godt da Synnøve Skarbø var med da hun snakket om rydding og dobesøkene i kjelleren. Morten Hegseth var morsom da han var med og Knut Arild Hareide var så herlig da han tok i mot klemmen fra Morten på kjøkkenet. Husker også da Jenny Skavlan og Dorthe Skappel var med i hver sine programmer. Hva synes dere om programmet? Anonymkode: c57fa...da3 Hater Kloppen. Anonymkode: 51bd8...449 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #7 Skrevet 4. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hater Kloppen. Anonymkode: 51bd8...449 Har du lyst til å utdype det? Anonymkode: c57fa...da3 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #8 Skrevet 4. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er et feelgood-program jeg liker å se på! En fin miks av folk hun inviterer hjem til seg. Gøy at alle har hver sin rett de skal lage og stemningen blir alltid fin underveis. Jeg synes Solveig Kloppen er et nydelig menneske. Hun er åpen, nysgjerrig og klok. Hadde jeg vært kjent hadde jeg ikke nølt et sekund dersom jeg hadde blitt invitert ❤️. Tenker på at hun mistet både sin mor og søster på kort tid. Setter pris på hennes sårbarhet og ærlighet som kommer gjennom TV-skjermen.. Jeg likte gårsdagens program der Abid Raja snakket om noe alvorlig samtidig som han har humor og selvironi. Jeg husker godt da Synnøve Skarbø var med da hun snakket om rydding og dobesøkene i kjelleren. Morten Hegseth var morsom da han var med og Knut Arild Hareide var så herlig da han tok i mot klemmen fra Morten på kjøkkenet. Husker også da Jenny Skavlan og Dorthe Skappel var med i hver sine programmer. Hva synes dere om programmet? Anonymkode: c57fa...da3 Altfor mye sipping. Men jeg er jo mann da... Anonymkode: 1ecf6...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #9 Skrevet 4. april 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altfor mye sipping. Men jeg er jo mann da... Anonymkode: 1ecf6...6b8 Takk for at du svarte 👍🏻 Anonymkode: c57fa...da3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #10 Skrevet 5. april 2019 Jeg husker da Christian Ringnes og Tone Damli var med. Førstnevnte var sjarmerende og morsom, og sistnevnte glad og åpenhjertig. Anonymkode: c57fa...da3 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #11 Skrevet 5. april 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du lyst til å utdype det? Anonymkode: c57fa...da3 Hadde et ublidt møte med henne hvor hun dro til meg med skuldra i meg på en butikk. Anonymkode: 51bd8...449
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #12 Skrevet 5. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde et ublidt møte med henne hvor hun dro til meg med skuldra i meg på en butikk. Anonymkode: 51bd8...449 I en drøm, eller? Anonymkode: c57fa...da3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #13 Skrevet 5. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: I en drøm, eller? Anonymkode: c57fa...da3 Nei, i virkeligheten. Anonymkode: 51bd8...449
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #14 Skrevet 5. april 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, i virkeligheten. Anonymkode: 51bd8...449 Å? Da var det vel et uhell, vil jeg tro? Anonymkode: c57fa...da3 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #15 Skrevet 5. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å? Da var det vel et uhell, vil jeg tro? Anonymkode: c57fa...da3 Å nei, det var hardt og målrettet. Anonymkode: 51bd8...449
nurse07 Skrevet 5. april 2019 #16 Skrevet 5. april 2019 Syns hun har så mange bra gjester! Veldig proff casting, sammenlignet med 4-stjerners middag. Det burde tas av skjermen nå, 80% av deltakerne er jo helt fremmede for meg!!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #17 Skrevet 5. april 2019 På 4.4.2019 den 20.27, AnonymBruker skrev: Hater Kloppen. Anonymkode: 51bd8...449 Det er flere her ute med lignende erfaring med den fruen. Anonymkode: 925fc...294
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #18 Skrevet 5. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er flere her ute med lignende erfaring med den fruen. Anonymkode: 925fc...294 Å? Anonymkode: 34720...92e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #19 Skrevet 5. april 2019 Solveig Kloppen er en av de programlederne jeg ikke klarer å like, men uten å kunne sette fingeren på hvorfor. Anonymkode: 34720...92e
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #20 Skrevet 5. april 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er flere her ute med lignende erfaring med den fruen. Anonymkode: 925fc...294 Godt å høre jeg ikke er den eneste. Hun er så falsk! Anonymkode: 51bd8...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå