Gå til innhold

En kveld hos Kloppen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et feelgood-program jeg liker å se på! En fin miks av folk hun inviterer hjem til seg. Gøy at alle har hver sin rett de skal lage og stemningen blir alltid fin underveis. Jeg synes Solveig Kloppen er et nydelig menneske. Hun er åpen, nysgjerrig og klok. Hadde jeg vært kjent hadde jeg ikke nølt et sekund dersom jeg hadde blitt invitert ❤️. Tenker på at hun mistet både sin mor og søster på kort tid. Setter pris på hennes sårbarhet og ærlighet som kommer gjennom TV-skjermen..

Jeg likte gårsdagens program der Abid Raja snakket om noe alvorlig samtidig som han har humor og selvironi.

Jeg husker godt da Synnøve Skarbø var med da hun snakket om rydding og dobesøkene i kjelleren. Morten Hegseth var morsom da han var med og Knut Arild Hareide var så herlig da han tok i mot klemmen fra Morten på kjøkkenet. Husker også da Jenny Skavlan og Dorthe Skappel var med i hver sine programmer.

Hva synes dere om programmet?

Anonymkode: c57fa...da3

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker programmet. :hjerte:

Anonymkode: 27700...8b8

• Liker 6
Skrevet

Solveig Kloppen er fantastisk. Hun er ekte, og derfor tror jeg en slapper av med henne. Hun ler, blir rørt, er medfølende og rødmer. Og er morsom.

Bruker å se opptak hos en veninne. Et av programmene jeg ser på TV 🙂 da er det popcorn og jentekveld hvor vi ser alle episodene. Koooselig! 

• Liker 10
Gjest thejohan
Skrevet

Solveig er ei fantastisk dame! ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til neste program allerede 😄.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et feelgood-program jeg liker å se på! En fin miks av folk hun inviterer hjem til seg. Gøy at alle har hver sin rett de skal lage og stemningen blir alltid fin underveis. Jeg synes Solveig Kloppen er et nydelig menneske. Hun er åpen, nysgjerrig og klok. Hadde jeg vært kjent hadde jeg ikke nølt et sekund dersom jeg hadde blitt invitert ❤️. Tenker på at hun mistet både sin mor og søster på kort tid. Setter pris på hennes sårbarhet og ærlighet som kommer gjennom TV-skjermen..

Jeg likte gårsdagens program der Abid Raja snakket om noe alvorlig samtidig som han har humor og selvironi.

Jeg husker godt da Synnøve Skarbø var med da hun snakket om rydding og dobesøkene i kjelleren. Morten Hegseth var morsom da han var med og Knut Arild Hareide var så herlig da han tok i mot klemmen fra Morten på kjøkkenet. Husker også da Jenny Skavlan og Dorthe Skappel var med i hver sine programmer.

Hater Kloppen.

Anonymkode: 51bd8...449

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hater Kloppen.

Har du lyst til å utdype det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altfor mye sipping. Men jeg er jo mann da... 

Anonymkode: 1ecf6...6b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altfor mye sipping. Men jeg er jo mann da... 

Anonymkode: 1ecf6...6b8

Takk for at du svarte 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker da Christian Ringnes og Tone Damli var med. Førstnevnte var sjarmerende og morsom, og sistnevnte glad og åpenhjertig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du lyst til å utdype det?

Hadde et ublidt møte med henne hvor hun dro til meg med skuldra i meg på en butikk.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde et ublidt møte med henne hvor hun dro til meg med skuldra i meg på en butikk.

I en drøm, eller?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I en drøm, eller?

Nei, i virkeligheten.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, i virkeligheten.

Å? Da var det vel et uhell, vil jeg tro?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å? Da var det vel et uhell, vil jeg tro?

Å nei, det var hardt og målrettet.

Skrevet

Syns hun har så mange bra gjester! Veldig proff casting, sammenlignet med 4-stjerners middag. Det burde tas av skjermen nå, 80% av deltakerne er jo helt fremmede for meg!! 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2019 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Hater Kloppen.

Det er flere her ute med lignende erfaring med den fruen.

Anonymkode: 925fc...294

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å? 

Anonymkode: 34720...92e

AnonymBruker
Skrevet

Solveig Kloppen er en av de programlederne jeg ikke klarer å like, men uten å kunne sette fingeren på hvorfor. 

Anonymkode: 34720...92e

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre jeg ikke er den eneste. Hun er så falsk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...