AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Skrevet 4. april 2019 Mitt spørsmål til dere som har hatt sex fra 5 stykker til 100-vis. Er dere stolte av å hatt så mange? For meg så virker det at dere er helt "BLÅST" i hue...En skulle tro at det var det eneste interessen var å drive å pare seg med mest mulig...forresten er dette den nye OL-grenen???? Det å ha seks med mest mulig......... Også lurer jeg på en til slutt. Dersom dere som har sex med så mange så blir det vel jammen med barn av det også. Også finner dere en ny en å ha sex med å jammen blir det barn ut av det også. Her jeg bor er det flere som har hatt sex med flere og jammen har et kommet barn. Et eksempel så er det en dame som har hatt minst sju forskjellige og jammen har det blitt sju unger med.....og fortsatt er hun singel og uten mann....hun lever fett på barnebidragene og tjener ikke en krone.....er det da grunnlag for å være stolt av hva en har stelt i stand.... Og jeg skal være med å betale skatter og avgifter slik at vedkommende skal få ALLE de godene jeg jeg ikke får.... IRRITERENEDE SPØR DU MEG!!!!! Anonymkode: f4c7a...eb0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Skrevet 4. april 2019 Jeg er stolt over å leve livet mitt som jeg vil i stedet for å la meg diktere av trangsynte mennesker som bryr seg med ting de ikke har noe med. Når det gjelder barn, så finnes det faktisk prevensjon... Anonymkode: 90dfb...eb8 16
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er stolt over å leve livet mitt som jeg vil i stedet for å la meg diktere av trangsynte mennesker som bryr seg med ting de ikke har noe med. Når det gjelder barn, så finnes det faktisk prevensjon... Anonymkode: 90dfb...eb8 Det er jammen noe å være stolt av... Prevansjon??? Si det til de så får du svar.... Anonymkode: f4c7a...eb0
SoWhat? Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 En trenger ikke å ha sex med så mange for å få flere barn altså. Kunne ikke brydd meg mindre om hvor mange den og hvemsomhelst har sex med. Jeg betaler min skatt og velger politikk hvor jeg tror penger blir brukt til det jeg syns er viktig. Som å bidra til at alle får et så godt liv som mulig. Takknemlig for det jeg har. Drikk kaffen din og se lyst på dagen framfor deg 😄 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 Jeg betaler gladelig heller min skatt til de nordmenn som får barn, enn til de som spiser på seg helseplager fordi de ikke klarer å la colaen stå i skapet og andre like idiotiske ting. Anonymkode: c71e2...800 4
Gjest O.G. Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt spørsmål til dere som har hatt sex fra 5 stykker til 100-vis. Er dere stolte av å hatt så mange? For meg så virker det at dere er helt "BLÅST" i hue...En skulle tro at det var det eneste interessen var å drive å pare seg med mest mulig...forresten er dette den nye OL-grenen???? Det å ha seks med mest mulig......... Også lurer jeg på en til slutt. Dersom dere som har sex med så mange så blir det vel jammen med barn av det også. Også finner dere en ny en å ha sex med å jammen blir det barn ut av det også. Her jeg bor er det flere som har hatt sex med flere og jammen har et kommet barn. Et eksempel så er det en dame som har hatt minst sju forskjellige og jammen har det blitt sju unger med.....og fortsatt er hun singel og uten mann....hun lever fett på barnebidragene og tjener ikke en krone.....er det da grunnlag for å være stolt av hva en har stelt i stand.... Og jeg skal være med å betale skatter og avgifter slik at vedkommende skal få ALLE de godene jeg jeg ikke får.... IRRITERENEDE SPØR DU MEG!!!!! Anonymkode: f4c7a...eb0 Du er like streng med menn som har pult mange?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #7 Skrevet 4. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt spørsmål til dere som har hatt sex fra 5 stykker til 100-vis. Er dere stolte av å hatt så mange? For meg så virker det at dere er helt "BLÅST" i hue...En skulle tro at det var det eneste interessen var å drive å pare seg med mest mulig...forresten er dette den nye OL-grenen???? Det å ha seks med mest mulig......... Også lurer jeg på en til slutt. Dersom dere som har sex med så mange så blir det vel jammen med barn av det også. Også finner dere en ny en å ha sex med å jammen blir det barn ut av det også. Her jeg bor er det flere som har hatt sex med flere og jammen har et kommet barn. Et eksempel så er det en dame som har hatt minst sju forskjellige og jammen har det blitt sju unger med.....og fortsatt er hun singel og uten mann....hun lever fett på barnebidragene og tjener ikke en krone.....er det da grunnlag for å være stolt av hva en har stelt i stand.... Og jeg skal være med å betale skatter og avgifter slik at vedkommende skal få ALLE de godene jeg jeg ikke får.... IRRITERENEDE SPØR DU MEG!!!!! Anonymkode: f4c7a...eb0 Er det sex'en eller antall barn du er sur på? Anonymkode: b06e7...b6c 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #8 Skrevet 4. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jammen noe å være stolt av... Prevansjon??? Si det til de så får du svar.... Anonymkode: f4c7a...eb0 Ja, faktisk er det mye å være stolt av. Det er alt for mange som lar andre styre livene sine og som angrer bittert på det. Siden du ikke en gang greier stave det så skjønner jeg at du ikke har mye peiling på prevensjon. Anonymkode: 90dfb...eb8 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #9 Skrevet 4. april 2019 Reflekterer ikke over det. Dessuten så er det kun jeg og et par kompiser som vet at jeg har hatt et så rikt liv. Offentlig er antallet tii, og selv om ingen tror det, så er det ikke sånn at de henger seg opp i det heller. Litt artig kuriositet, man lærte mange artige måter å tilfredsstille en kvinne på etter og ha ligget med så mange kvinner. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt... Åh, det var nytt for meg, det er det beste jeg har opplevd, det må jeg gjøre igjen... Så mange kvinner har på grunn av meg lært masse mer om sine erogene soner, og blitt nysgjerrig på å utforske enda mer med seg selv. Så hadde jeg vært deg TS så ville jeg funnet meg en løs mann/kvinne som kunne tatt deg til nye høyder Hilsen pensjonert horebukk Anonymkode: 2c5ca...0a5 2
Gjest Keikolina Skrevet 4. april 2019 #10 Skrevet 4. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt spørsmål til dere som har hatt sex fra 5 stykker til 100-vis. Er dere stolte av å hatt så mange? For meg så virker det at dere er helt "BLÅST" i hue...En skulle tro at det var det eneste interessen var å drive å pare seg med mest mulig...forresten er dette den nye OL-grenen???? Det å ha seks med mest mulig......... Også lurer jeg på en til slutt. Dersom dere som har sex med så mange så blir det vel jammen med barn av det også. Også finner dere en ny en å ha sex med å jammen blir det barn ut av det også. Her jeg bor er det flere som har hatt sex med flere og jammen har et kommet barn. Et eksempel så er det en dame som har hatt minst sju forskjellige og jammen har det blitt sju unger med.....og fortsatt er hun singel og uten mann....hun lever fett på barnebidragene og tjener ikke en krone.....er det da grunnlag for å være stolt av hva en har stelt i stand.... Og jeg skal være med å betale skatter og avgifter slik at vedkommende skal få ALLE de godene jeg jeg ikke får.... IRRITERENEDE SPØR DU MEG!!!!! Anonymkode: f4c7a...eb0 Seks er like greit som fem
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #11 Skrevet 4. april 2019 Det virker som folk har bare fokus på en ting sex og sex......og selvsagt penger.....og selvsagt STATUS og om ha hatt sex med med mest mulig.... Da kan en vel egentlig ikke si at folk er helt blåst i hue... Anonymkode: f4c7a...eb0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #12 Skrevet 4. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt spørsmål til dere som har hatt sex fra 5 stykker til 100-vis. Er dere stolte av å hatt så mange? For meg så virker det at dere er helt "BLÅST" i hue...En skulle tro at det var det eneste interessen var å drive å pare seg med mest mulig...forresten er dette den nye OL-grenen???? Det å ha seks med mest mulig......... Også lurer jeg på en til slutt. Dersom dere som har sex med så mange så blir det vel jammen med barn av det også. Også finner dere en ny en å ha sex med å jammen blir det barn ut av det også. Her jeg bor er det flere som har hatt sex med flere og jammen har et kommet barn. Et eksempel så er det en dame som har hatt minst sju forskjellige og jammen har det blitt sju unger med.....og fortsatt er hun singel og uten mann....hun lever fett på barnebidragene og tjener ikke en krone.....er det da grunnlag for å være stolt av hva en har stelt i stand.... Og jeg skal være med å betale skatter og avgifter slik at vedkommende skal få ALLE de godene jeg jeg ikke får.... IRRITERENEDE SPØR DU MEG!!!!! Anonymkode: f4c7a...eb0 Du får pule på deg noen du også, men etter innlegget ditt og dømme høres det ikke ut som du får så mye... Anonymkode: 19328...f61 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #13 Skrevet 4. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, faktisk er det mye å være stolt av. Det er alt for mange som lar andre styre livene sine og som angrer bittert på det. Siden du ikke en gang greier stave det så skjønner jeg at du ikke har mye peiling på prevensjon. Anonymkode: 90dfb...eb8 Ja men det å ha sex med flest mulig er det virkelig noe å være stolt av?????? Da må jeg si at det er virkelig ikke noe være stolt av. Å ja, du ble tom for motargument siden du hekter deg opp i stavefeil....?????? Anonymkode: f4c7a...eb0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #14 Skrevet 4. april 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jammen noe å være stolt av... Prevansjon??? Si det til de så får du svar.... Anonymkode: f4c7a...eb0 Er frekt av deg å blande seg inn i andres sexliv bare fordi du ikke har ett. Anonymkode: 19328...f61 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #15 Skrevet 4. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det virker som folk har bare fokus på en ting sex og sex......og selvsagt penger.....og selvsagt STATUS og om ha hatt sex med med mest mulig.... Da kan en vel egentlig ikke si at folk er helt blåst i hue... Anonymkode: f4c7a...eb0 Anonymkode: 6131e...8a1 1
solmåneogstjerner Skrevet 4. april 2019 #16 Skrevet 4. april 2019 Er verken stolt eller flau. Det er mitt liv, og det har jeg levd slik jeg skal. Bryr meg ikke om andre som skal ha meninger om det uansett om de mener jeg har vært med for mange eller for få. Har bare barn med en person, det er det en grunn til. Men føler ikke for å henge ut andre som har valgt annerledes. 1
NeonNinja Skrevet 4. april 2019 #17 Skrevet 4. april 2019 Fryktelig mye aggresjon i hovedinnlegget.. Tenk å være så sint for at noen får seg litt kos.. Bruk heller energien din på litt viktigere ting, tror du kommer lengre med det. 3
sigrid106 Skrevet 4. april 2019 #18 Skrevet 4. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er frekt av deg å blande seg inn i andres sexliv bare fordi du ikke har ett. Anonymkode: 19328...f61 Jeg mener det er enda mer frekt å ha sex med en hel haug...det minner meg heller om kaninfarm....
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #19 Skrevet 4. april 2019 Jeg har vært sammen med svært få.Kjenner meg ikke igjen. Mange som er enslige hele livet Anonymkode: cb2e6...086
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #20 Skrevet 4. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men det å ha sex med flest mulig er det virkelig noe å være stolt av?????? Da må jeg si at det er virkelig ikke noe være stolt av. Å ja, du ble tom for motargument siden du hekter deg opp i stavefeil....?????? Anonymkode: f4c7a...eb0 Poenget er at man har sex med dem man har lyst til, for noen er det få og for noen er det mange, og man lever sitt eget liv og er stolt av det uten å bry seg om lavpanna moralister som tror de har noe med å mene noe om andres sexliv. Anonymkode: 90dfb...eb8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå