Gå til innhold

Hadde SA i går, hvor lang tid tar det for å bli gravid igjen..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier det egentlig... har vært i ekstase i noen dager nå siden jeg fant ut at jeg var seks uker gravid. I går mista jeg det, hvor lang tid tar det gjerne før det klaffer neste gang..?

Anonymkode: a105d...158

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For noen klaffer det ved neste eggløsning, og for noen tar det noen måneder. 

Anonymkode: ba38b...c40

Skrevet

Jeg ble gravid igjen før jeg fikk mensen, det trodde jeg ikke gikk an en gang. Men det er helt tilfeldig, for noen tar det lang tid.

AnonymBruker
Skrevet

Vi ventet en syklus med å prøve, og da satt det på første forsøk. (Ble anbefalt å vente både for å ha en mensdato å gå ut ifra, og for å føle meg ferdig med aborten både fysisk og psykisk. Var riktignok lengre på vei enn deg, 12 uker, da jeg mista, og trengte litt tid på å bearbeide det.) I utgangspunktet er det ingenting i veien fysisk for å prøve med en gang, men er vanskelig å forutsi når du får eggløsning igjen. I tillegg kan det ta litt tid før hcg er ute av kroppen, sjekk gjerne med billigtester at de blir helt negative igjen (så vet du at det er ekte når du får positiv test igjen). Lykke til! ❤

Anonymkode: b0fe8...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid fem ganger på 1,5 år, der de fire første endte med tidlig SA og en MA. Siste ble en baby. 

Anonymkode: 74561...698

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sa og ble gravid på neste syklus. Venninnen min ble gravid på andre syklus etter sin sa. Hvor lang tid det tar for deg å bli gravid igjen kan ingen på kvinneguiden fortelle deg. Håper det går fort da 😘

Anonymkode: 238f3...85f

AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid 1. Pp og mistet i uke 6. Ble gravid igjen i pp 10 og mistet i uke 7. Ble så gravid i pp 3 og er nå høygravid:)

Anonymkode: 9559e...f1d

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble anbefalt å vente en syklusrunde Det skulle ta fem måneder for meg. Jeg prøvde iherdig ;) 

Skrevet

Det er jo veldig individuelt. Jeg ble gravid rett etter SA sist, men mistet dessverre rett etterpå igjen. Spent på hvor fort det går denne gangen :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...