AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #1 Del Skrevet 4. april 2019 Kan jeg pumpe nå, sette i kjøleskapet, og så ta med på tur senere i dag? Det er for lenge til at det kan stå i romtemperatur. Eller må den være kald til den eventuelt drikkes kald eller varmes opp i vannbad? Vil jo være snakk om noen få timer, kanskje, fra kjøleskap til bruk. Anonymkode: 5e734...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #2 Del Skrevet 4. april 2019 I følge ammehjelpen holder mm seg 4 timer i romtemperatur etter å ha stått i kjøleskap. Den holder seg 6-8 timer i bare romtemperatur. Anonymkode: 59e74...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Del Skrevet 4. april 2019 Hold den kald lengst mulig, dannes fort bakterier i melk Anonymkode: 380b7...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #4 Del Skrevet 4. april 2019 https://ammehjelpen.no/artikkel/42/Oppbevaring-av-morsmelk Fersk morsmelk/oppbevaring i kjøleskap • Melk som skal brukes innen 6-8 timer kan stå i romtemperatur. Dersom den skal oppbevares lengre, bør den settes i kjøleskap eller fryser så raskt som mulig. • Fersk morsmelk er holdbar i kjøleskap (4 grader) i 3-5 døgn. Melken bør ikke settes i døren, men inni kjøleskapet der det er kaldere. Melk som har stått i kjøleskapet, kan oppbevares 4 timer i romtemepratur. • Tint, tidligere frosset melk er holdbar i 24 timer i kjøleskap. Anonymkode: 9d9be...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Del Skrevet 4. april 2019 Aff, jeg var til og med inne på ammehjelpen og leste før jeg la ut her, men overså tydeligvis akkurat den biten. Takk for svar på morningen! Anonymkode: 5e734...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå