Gå til innhold

Misunner dere menns evne til å holde seg ung lenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ganske opplagt at menn ofte ser unge ut lengre enn kvinner, selv om det sikkert finnes mange unntak også.

Ei jente jeg kjenner mente at menn hadde utseendemessig sin beste alder rundt 38 år. Jeg turte ikke si tilbake at jeg syns jenter var på sitt flotteste rundt 20-22 år.

Er det et biologisk faktum at kvinner mister utseendet sitt fortere enn menn, fordi når de har fått barn så er liksom "oppdraget fullført", mens menn fremdeles kan få barn? Misunner dere menn denne lille "fordelen"?

Anonymkode: d0e15...70f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt uenig med deg faktisk. 

Anonymkode: fcfaa...4e8

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Misunner ikke de som opphengt i aldring.

Anonymkode: 37ab4...3a0

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Haha, er også helt uenig 😆

Anonymkode: 05f32...74b

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Du har så rett ts, det er litt bittert. Tror det skyldes at menn har bedre fysikk, og da er det lettere å holde seg i form også når en blir eldre. Men damer holder seg best i ansiktet da, glatt og fin hud helt til graven er det mange som har.

Anonymkode: 40b8c...ee6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Missunner ikke det å gradvis miste håret nei...du ser på faren din som har måne, da han var ung som deg så hadde han hår..du vet mest sannsnylig at du kommer til å få måne også. Ser kjekke menn med måne også, men dette er vist en frykt hos menn. Datet bestekompisen min en gang i tiden, han er i den alderen der ting kan skje, hans far er skallet...han bare ser i dusjen hver gang om alt håret faller av 😛 

Anonymkode: 3ae26...200

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns ikke menn holder seg bedre enn damer. At noen dyrker ungdomsutseende på damer og alderdomsutseende på menn, er en annen sak. 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Syns de fleste menn ser ut som uattraktive guttunger, som blir til gamle gubber. Enig i at alderen 30-40 kan være en fin alder for PENE menn. Men de som ser bra ut, gjør det gjerne hele livet. Også kvinner. 

At 22-åringer er pene, er ikke akkurat kontroversielt. Gutter på 22 kan også være fryktelig søte, uten at JEG på over 40 finner noe som helst attraktivt med det, femåringer er også sjarmerende søte med sitt utseende. 

Anonymkode: 50aa0...d0a

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Hollywood og popkulturen har fått en del menn til å tro at de eldes som fin vin og bare blir flottere med alderen, en ekte «silver fox». De skjønner ikke at det å se ut som George Clooney er et massivt unntak - like urealistisk som det er for de fleste kvinner å se ut som Charlize Theron. 

Anonymkode: 5722a...b6f

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. Dagens. Jeg er 41 og holder meg bra. Har ikke fått et eneste grått hår enda. De mennene som jeg jobber med er 34 + og de får meg til å synes synd på dem. De har mistet håret og har pondus alle som en. 

Anonymkode: 41c16...160

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde dette var tilfellet pga amerikanske tv-serier, men ser nå når jeg nærmer meg 30 at det ikke stemmer. Ekstremt få menn holder seg godt, og tinder florerer av menn som absolutt ikke blir bedre med alderen. Flere av de i hjembyen min som var populære som ungdommer, ser ikke ut i dag. Selv har jeg blitt bedre med alderen, kinnbeina mine har vokst på en måte som har gitt meg et mystisk og vakkert utseende. Var pen før og altså, men da ble jeg kalt søt. Nå blir jeg kalt vakker, deilig, sexy etc. Dater en vakker mann på 24, men han er en fantastisk person som jeg kommer til å tenne på uansett hvordan han eldes.

Av tusenvis av menn jeg vet om, er det kun en eneste 50åring jeg ville kalt en pen mann! Han bærer seg selv på en classy måte i tillegg, utrolig snill, omgjengelig, varm og vennlig, alltid velstelt og rak i ryggen.

Anonymkode: f5188...205

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes damer er finest generelt når de er i alderen 30-45 år. 

Anonymkode: 3f6e9...f17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 476ee...938

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk menn er kjekkest fra 27-35.

Anonymkode: 19588...079

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke menn holder seg ung lenger, men jeg misunner menn fordi for kvinner er ikke det at menn blir eldre et like stort problem som det er for menn at kvinner blir det. Menn legger mer vekt på at kvinnen skal være ung og det er jo litt bittert i og med at man ikke kan gjøre noe med at man blir eldre. Menn kan i større grad gjøre seg mer attraktiv med alderen med personlighet, karriere og suksess, mens kvinners tiltrekningskraft synker med alderen uansett hva man gjør. 

Anonymkode: e9c05...e0b

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde kun hatt noen betydning hvis det var køer av kvinner som etterspurte kun sex.

Anonymkode: 7e7b5...66e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. Kanskje om du er George Clooney! Jeg er 24 og kan med 100% sikkerhet si at menn i 20-årene ser best ut! De har ikke bare hår på hodet, men kan til og med spise hva de vil og fortsatt se ut som en instagrammodell. De har fast rumpe, baller som ikke henger nedover knærne og er i sin beste tid med fin, myk hud og masse seksuell energi. 

Betyr det at menn over 30 ikke kan være tiltrekkende? Nope! På samme måte som kvinner over 30 selvfølgelig også er tiltrekkende! 

Men om vi skal snakke om beste alder her, så er det likt for både menn og kvinner. 

Anonymkode: f0a78...d1a

• Liker 19
Skrevet

Det med aldring er nok veldig individuelt, dessuten spiller livsstil mye inn. Kjenner en flott og sprek dame på 42, ser mye yngre ut. Mannen er like gammel og kunne lett gått for å være en 60-åring, han både røyker og drikker mye.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mannfolk sin beste alder er 21-34...over det begynner folk og visne noe så jævlig...Finnes en og annen hunk her og der da som kunne fått hvem som helst til å snu seg å se etter 2 ganger. 

Jeg er dame 29.

Anonymkode: 4c99d...17f

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...