AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #21 Skrevet 6. april 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Godt å høre mye stemte. Det er ikke et sidesprang det er snakk om med denne lyse. Han vil få stor betydning for deg. Litt uklart hvordan. Ser ikke konflikter mellom deg og han mørke. Vet dere prøver på barn og jeg så deg lykkelig til sommeren. Det kan bety at du blir gravid da, at du er spesielt optimistisk eller at dere har en veldig opptur i forholdet. Gled deg til den tiden. Kan ikke si eksakt ifht graviditet men sommeren står frem her som noe spesielt for dere. Husk når dere er i prøvetid å jobbe unna stress i kroppen. Gjør ting som gir ro og hvile og som gjør deg godt. Spennede det du tenker om jobb. Jeg så dette med videre utdanning og kanskje er det derfor veien å gå. Fristen på dette utløper snart. Ny jobb vil komme i løpet av året. Ønsker dere alt godt og ikke minst et lite barn som dere ønsker dere. Anonymkode: 9bfbe...1ac Tusen takk for at du tok deg tid til meg! Gleder meg til å se hva som skjer videre 😍 Anonymkode: 3d4d9...788
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #22 Skrevet 6. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vil spå meg? Har følelser for en mann, men usikker på om det blir oss 💗 Anonymkode: 4d0b8...105 Ja men ikke på en stund. Han er ikke klar. Har fortsatt noen ubearbeidede følelser for en annen. Det må ryddes opp i først. Men han trekkes mot deg og tenker på deg. Anonymkode: 9bfbe...1ac
Baremegmor Skrevet 6. april 2019 #23 Skrevet 6. april 2019 K 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noe her er "slørete" for meg. Det kan bety at du er på valg eller midt i noe du selv opplever vanskelig eller uklart. Jeg tror ikke du er fornøyd /glad slik du har det nå. Du drømmer om en endring jeg ikke får tak i. Er det noen/noe som står i veien for deg? Jeg tror du kommer til å nå langt karrieremessig men du har litt rydding å gjøre før du kommer dit. Denne var vanskelig pga dette slørete jeg ikke får tak i. Senser bare at du ikke er tilfreds pr nå. Gir du meg en tilbakemelding og spør evt mer konkret.? Anonymkode: 9bfbe...1ac Takk for svar. Du har helt rett i at jeg ikke er tilfreds nå ja.. jeg ønsker noe nytt men vet ikke hva.. mest sannsynlig noe helt annet enn jeg faktisk driver med.. vet ikke hvor jeg skal begynne.. bare at tiden er inne for noe nytt..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #24 Skrevet 7. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja men ikke på en stund. Han er ikke klar. Har fortsatt noen ubearbeidede følelser for en annen. Det må ryddes opp i først. Men han trekkes mot deg og tenker på deg. Anonymkode: 9bfbe...1ac Takk for svar! Det blir spennende å se hva som skjer. Godt å høre han tenker på meg da. Anonymkode: 4d0b8...105
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #25 Skrevet 7. april 2019 8 timer siden, Baremegmor skrev: K Takk for svar. Du har helt rett i at jeg ikke er tilfreds nå ja.. jeg ønsker noe nytt men vet ikke hva.. mest sannsynlig noe helt annet enn jeg faktisk driver med.. vet ikke hvor jeg skal begynne.. bare at tiden er inne for noe nytt.. Takk for tilbakemelding. Godt det traff. Sett deg ned og kjenn godt etter. Spør deg selv "hva vil jeg", "hva er jeg best på","hva gir meg glede", "hvordan kan jeg komme dit" o.l Du kommer til å få klarhet i det og ting vil endre seg men gi det litt tid. Noen måneder. Da ser du klarere. Lykke til! 😊 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Det blir spennende å se hva som skjer. Godt å høre han tenker på meg da. Anonymkode: 4d0b8...105 Ja du er i tankene hans ganske ofte. Gi han tid. Han har ingen romantiske følelser for den andre jeg nevner men det har vært noe i livet hans som binder han litt og som han må få løst opp i før han går videre mot en annen. Bruk tid og vær optimist, det er det grunn til. Lykke til. Anonymkode: 9bfbe...1ac
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #26 Skrevet 7. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du tok deg tid til meg! Gleder meg til å se hva som skjer videre 😍 Anonymkode: 3d4d9...788 Bare hyggelig. Ønsker deg alt godt og at det blir som du håper. Lykke til. Anonymkode: 9bfbe...1ac
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #27 Skrevet 7. april 2019 Hei! Kan du spå meg også i forhold til kjærlighet og familie?🤞🏽🤞🏽 Anonymkode: b2d8a...8b2
Baremegmor Skrevet 7. april 2019 #28 Skrevet 7. april 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Godt det traff. Sett deg ned og kjenn godt etter. Spør deg selv "hva vil jeg", "hva er jeg best på","hva gir meg glede", "hvordan kan jeg komme dit" o.l Du kommer til å få klarhet i det og ting vil endre seg men gi det litt tid. Noen måneder. Da ser du klarere. Lykke til! 😊 Ja du er i tankene hans ganske ofte. Gi han tid. Han har ingen romantiske følelser for den andre jeg nevner men det har vært noe i livet hans som binder han litt og som han må få løst opp i før han går videre mot en annen. Bruk tid og vær optimist, det er det grunn til. Lykke til. Anonymkode: 9bfbe...1ac Hadde jeg bare vist..Jeg er faktisk i tvil på hva jeg er flink til.. føler meg liten ift andre. Alle er så flinke til å «selge seg selv» og fremheve seg og sine kvaliteter, spisse albuer og opp og frem. Det er ikke min stil.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #29 Skrevet 7. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Godt det traff. Sett deg ned og kjenn godt etter. Spør deg selv "hva vil jeg", "hva er jeg best på","hva gir meg glede", "hvordan kan jeg komme dit" o.l Du kommer til å få klarhet i det og ting vil endre seg men gi det litt tid. Noen måneder. Da ser du klarere. Lykke til! 😊 Ja du er i tankene hans ganske ofte. Gi han tid. Han har ingen romantiske følelser for den andre jeg nevner men det har vært noe i livet hans som binder han litt og som han må få løst opp i før han går videre mot en annen. Bruk tid og vær optimist, det er det grunn til. Lykke til. Anonymkode: 9bfbe...1ac Tusen takk for at du tok deg tid 😊 Anonymkode: 4d0b8...105
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #30 Skrevet 7. april 2019 Vil noen spå meg? Angående forholdet jeg er i, og generelt hvordan livet blir fremover? Anonymkode: 77863...207
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. april 2019 #31 Skrevet 7. april 2019 Nei det er ingen som kan spå deg. Siden det er ingen som kan se inn i framtiden og vite hva som vil skje, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå