Line2016 Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Lurer på hvordan forholdet mitt vil utvikle seg, samliv og kjærlighet. Hvilken vei skal jeg gå. Flere barn? Og økonomien hvordan ser den ut?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Ser ei ung slank kvinne kledd i vinterklær i snøhvite områder, mulig vinterstid, foran et panelkledt bygg, stående panel. Hun er lykkelig og tilfreds med livet. Alt vil legge seg til rette, ha tiltro til deg selv. Anonymkode: 10468...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #3 Skrevet 5. april 2019 Kvinnen jeg ser er ikke helt slank, heller litt godt holdt. Langt eller mellomlangt hår. Mann i bildet, brunt hår. Noen konflikter /utfordringer i forholdet. Har dere vært på nippet til brudd? Dere trenger løse opp i en sak som ligger mellom dere som en vond klump. Har han såret deg veldig? Økonomien er usikker. Kommer an på hvilket valg dere tar. Blir det ny bolig nå vil økonomien rammes. Lurt å vente. Barn. Ett til hvis dere får orden på det som er vanskelig mellom dere. Hvis ikke, la være å prøve. Ingenting er umulig her men dere må ta tak i "dette" mellom dere. Kan du gi tilbakemelding om dette treffer? Anonymkode: 9bfbe...1ac
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #4 Skrevet 5. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinnen jeg ser er ikke helt slank, heller litt godt holdt. Langt eller mellomlangt hår. Mann i bildet, brunt hår. Noen konflikter /utfordringer i forholdet. Har dere vært på nippet til brudd? Dere trenger løse opp i en sak som ligger mellom dere som en vond klump. Har han såret deg veldig? Økonomien er usikker. Kommer an på hvilket valg dere tar. Blir det ny bolig nå vil økonomien rammes. Lurt å vente. Barn. Ett til hvis dere får orden på det som er vanskelig mellom dere. Hvis ikke, la være å prøve. Ingenting er umulig her men dere må ta tak i "dette" mellom dere. Kan du gi tilbakemelding om dette treffer? Anonymkode: 9bfbe...1ac Kan du se noe på meg også? Kjærlighet, barn og karriere er ting som er i luften for meg for tiden.. Anonymkode: 3d4d9...788
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #5 Skrevet 5. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du se noe på meg også? Kjærlighet, barn og karriere er ting som er i luften for meg for tiden.. Anonymkode: 3d4d9...788 Er sammen med en mørk fyr?eller har du hatt en spesiell relasjon til en som er mørk? Nåværende eller eks? Jeg ser likevel at en med lysere hår og blå /mulig grønne øyne vil få spesiell betydning for deg. Vet ikke hvordan, mulig noe som har med nåværende evt nytt forhold å gjøre. Du kommer til å bli veldig lykkelig. Sommeren får stor betydning for deg. Mulig graviditet. Karriere. Er du usikker der du står idag? Kan en videre utdanning være noe for deg? Jobb bytte i nær fremtid. Vet ikke om noe av dette ga mening? Anonymkode: 9bfbe...1ac
Line2016 Skrevet 5. april 2019 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinnen jeg ser er ikke helt slank, heller litt godt holdt. Langt eller mellomlangt hår. Mann i bildet, brunt hår. Noen konflikter /utfordringer i forholdet. Har dere vært på nippet til brudd? Dere trenger løse opp i en sak som ligger mellom dere som en vond klump. Har han såret deg veldig? Økonomien er usikker. Kommer an på hvilket valg dere tar. Blir det ny bolig nå vil økonomien rammes. Lurt å vente. Barn. Ett til hvis dere får orden på det som er vanskelig mellom dere. Hvis ikke, la være å prøve. Ingenting er umulig her men dere må ta tak i "dette" mellom dere. Kan du gi tilbakemelding om dette treffer? Anonymkode: 9bfbe...1ac Mye som stemmer bra her, forhold som har visnet og mye konflikter i hverdagen. Usikker på det er noe å reparere på. Har ett barn, alltid ønsket fler, men vil ikke ha fler slik situasjonen er idag da jeg føler meg alene i familielivet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #7 Skrevet 5. april 2019 6 minutter siden, Line2016 skrev: Mye som stemmer bra her, forhold som har visnet og mye konflikter i hverdagen. Usikker på det er noe å reparere på. Har ett barn, alltid ønsket fler, men vil ikke ha fler slik situasjonen er idag da jeg føler meg alene i familielivet. Takker for tilbakemeldingen Kjenn godt etter på magefølelsen om dette er noe du virkelig ønsker å reparere eller ikke. Du vet best hva som er bra for deg, og du må velge det som vil gjøre deg lykkelig på sikt. Ikke kjør på med et barn til før dette evt er ryddet opp i, det vil bli roten til flere konflikter. Jeg ønsker deg alt godt. Anonymkode: 9bfbe...1ac
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #8 Skrevet 5. april 2019 8 minutter siden, Line2016 skrev: Mye som stemmer bra her, forhold som har visnet og mye konflikter i hverdagen. Usikker på det er noe å reparere på. Har ett barn, alltid ønsket fler, men vil ikke ha fler slik situasjonen er idag da jeg føler meg alene i familielivet. Ps, spør bare for min egen del og ifht testing av egne ferdigheter... Traff jeg på hårfarge på mannen og hårlengde på deg? Anonymkode: 9bfbe...1ac
Line2016 Skrevet 5. april 2019 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ps, spør bare for min egen del og ifht testing av egne ferdigheter... Traff jeg på hårfarge på mannen og hårlengde på deg? Anonymkode: 9bfbe...1ac Ja på min hårlenge, ikke kroppfasong. Er slank. Mannen er mørk blond/brun.
Line2016 Skrevet 5. april 2019 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker for tilbakemeldingen Kjenn godt etter på magefølelsen om dette er noe du virkelig ønsker å reparere eller ikke. Du vet best hva som er bra for deg, og du må velge det som vil gjøre deg lykkelig på sikt. Ikke kjør på med et barn til før dette evt er ryddet opp i, det vil bli roten til flere konflikter. Jeg ønsker deg alt godt. Anonymkode: 9bfbe...1ac Tusen takk😊😊
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #11 Skrevet 5. april 2019 1 time siden, Line2016 skrev: Ja på min hårlenge, ikke kroppfasong. Er slank. Mannen er mørk blond/brun. Takk 👍 Anonymkode: 9bfbe...1ac
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #13 Skrevet 5. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er sammen med en mørk fyr?eller har du hatt en spesiell relasjon til en som er mørk? Nåværende eller eks? Jeg ser likevel at en med lysere hår og blå /mulig grønne øyne vil få spesiell betydning for deg. Vet ikke hvordan, mulig noe som har med nåværende evt nytt forhold å gjøre. Du kommer til å bli veldig lykkelig. Sommeren får stor betydning for deg. Mulig graviditet. Karriere. Er du usikker der du står idag? Kan en videre utdanning være noe for deg? Jobb bytte i nær fremtid. Vet ikke om noe av dette ga mening? Anonymkode: 9bfbe...1ac Mannen min er mørk😳 håper ikke jeg får noe sidesprang 😂 elsker han veldig høyt.. Vi har veldig lyst på barn og prøver hardt for det nå. Ser du noe om hvor lang tid det vil ta? Evnt når jeg vil få barn? jeg er usikker idag. Har en solid utdanning, men har ikke den jobben jeg ønsker. Har tenkt på tilleggsutdanning.. Alt utenom denne blå/grønnøyde ga mening 😅 Anonymkode: 3d4d9...788
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #14 Skrevet 6. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er mørk😳 håper ikke jeg får noe sidesprang 😂 elsker han veldig høyt.. Vi har veldig lyst på barn og prøver hardt for det nå. Ser du noe om hvor lang tid det vil ta? Evnt når jeg vil få barn? jeg er usikker idag. Har en solid utdanning, men har ikke den jobben jeg ønsker. Har tenkt på tilleggsutdanning.. Alt utenom denne blå/grønnøyde ga mening 😅 Anonymkode: 3d4d9...788 Takk for tilbakemelding. Godt å høre mye stemte. Det er ikke et sidesprang det er snakk om med denne lyse. Han vil få stor betydning for deg. Litt uklart hvordan. Ser ikke konflikter mellom deg og han mørke. Vet dere prøver på barn og jeg så deg lykkelig til sommeren. Det kan bety at du blir gravid da, at du er spesielt optimistisk eller at dere har en veldig opptur i forholdet. Gled deg til den tiden. Kan ikke si eksakt ifht graviditet men sommeren står frem her som noe spesielt for dere. Husk når dere er i prøvetid å jobbe unna stress i kroppen. Gjør ting som gir ro og hvile og som gjør deg godt. Spennede det du tenker om jobb. Jeg så dette med videre utdanning og kanskje er det derfor veien å gå. Fristen på dette utløper snart. Ny jobb vil komme i løpet av året. Ønsker dere alt godt og ikke minst et lite barn som dere ønsker dere. Anonymkode: 9bfbe...1ac
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #15 Skrevet 6. april 2019 Noen som vil spå meg? Har følelser for en mann, men usikker på om det blir oss 💗 Anonymkode: 4d0b8...105
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #16 Skrevet 6. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vil spå meg? Har følelser for en mann, men usikker på om det blir oss 💗 Anonymkode: 4d0b8...105 de svarer alltid at dette ikke er det riktige uanset.. Anonymkode: 024bf...a53
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #17 Skrevet 6. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: de svarer alltid at dette ikke er det riktige uanset.. Anonymkode: 024bf...a53 Kan jo iallefall høre om noen ser noe Anonymkode: 4d0b8...105
Baremegmor Skrevet 6. april 2019 #18 Skrevet 6. april 2019 På 5.4.2019 den 19.24, AnonymBruker skrev: Ps, spør bare for min egen del og ifht testing av egne ferdigheter... Traff jeg på hårfarge på mannen og hårlengde på deg? Anonymkode: 9bfbe...1ac Kan du spå meg ift jobbsituasjon?! på forhånd takk.
Baremegmor Skrevet 6. april 2019 #19 Skrevet 6. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Godt å høre mye stemte. Det er ikke et sidesprang det er snakk om med denne lyse. Han vil få stor betydning for deg. Litt uklart hvordan. Ser ikke konflikter mellom deg og han mørke. Vet dere prøver på barn og jeg så deg lykkelig til sommeren. Det kan bety at du blir gravid da, at du er spesielt optimistisk eller at dere har en veldig opptur i forholdet. Gled deg til den tiden. Kan ikke si eksakt ifht graviditet men sommeren står frem her som noe spesielt for dere. Husk når dere er i prøvetid å jobbe unna stress i kroppen. Gjør ting som gir ro og hvile og som gjør deg godt. Spennede det du tenker om jobb. Jeg så dette med videre utdanning og kanskje er det derfor veien å gå. Fristen på dette utløper snart. Ny jobb vil komme i løpet av året. Ønsker dere alt godt og ikke minst et lite barn som dere ønsker dere. Anonymkode: 9bfbe...1ac 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Godt å høre mye stemte. Det er ikke et sidesprang det er snakk om med denne lyse. Han vil få stor betydning for deg. Litt uklart hvordan. Ser ikke konflikter mellom deg og han mørke. Vet dere prøver på barn og jeg så deg lykkelig til sommeren. Det kan bety at du blir gravid da, at du er spesielt optimistisk eller at dere har en veldig opptur i forholdet. Gled deg til den tiden. Kan ikke si eksakt ifht graviditet men sommeren står frem her som noe spesielt for dere. Husk når dere er i prøvetid å jobbe unna stress i kroppen. Gjør ting som gir ro og hvile og som gjør deg godt. Spennede det du tenker om jobb. Jeg så dette med videre utdanning og kanskje er det derfor veien å gå. Fristen på dette utløper snart. Ny jobb vil komme i løpet av året. Ønsker dere alt godt og ikke minst et lite barn som dere ønsker dere. Anonymkode: 9bfbe...1ac Kan du være så snill å spå meg ift jobbsituasjonen?! Refleksjon og nåtid og fremtid, råd osv
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #20 Skrevet 6. april 2019 41 minutter siden, Baremegmor skrev: Kan du være så snill å spå meg ift jobbsituasjonen?! Refleksjon og nåtid og fremtid, råd osv Noe her er "slørete" for meg. Det kan bety at du er på valg eller midt i noe du selv opplever vanskelig eller uklart. Jeg tror ikke du er fornøyd /glad slik du har det nå. Du drømmer om en endring jeg ikke får tak i. Er det noen/noe som står i veien for deg? Jeg tror du kommer til å nå langt karrieremessig men du har litt rydding å gjøre før du kommer dit. Denne var vanskelig pga dette slørete jeg ikke får tak i. Senser bare at du ikke er tilfreds pr nå. Gir du meg en tilbakemelding og spør evt mer konkret.? Anonymkode: 9bfbe...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå