AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Jeg har opprinnelig brunt hår (nøttebrunt). Har vært veldig fornøyd med fargen min. Nå er jeg 39 år- og har fler og fler grå hår. Har derfor stripet lyse striper ferde siste årene. Sist uke- dro jeg til en ny frisør (ny for meg) Skulle stripe ettervekst. de forrige gangene har jeg tatt foliestriper. Denne gangen ble det hette(fikk ikke valget) Jeg er ikke fornøyd:( håret ble alt for lyst! Ser ca helbleket ut. Klarte ikke si noe der og da- men er altså veldig misfornøyd. Både alt for lyst- og ett rart skjær i det. Veldig i tvil hva jeg må skal gjøre... vil småkaldt blåsjampo dempe dette? usktuelt å klage, da jeg er en person som ikke klarer det. Det er jo for såvidt heller ikle gjort noe feil.. er det mulig å dra til en annen frisør- og få rettet det opp, eller vil dette bare gjøre vondt værre? Høres dyrt ut og😅 Lynsusproblem- men blir lei meg hver gang jeg ser i spelet. Det jeg ønsket- var jo å beholde mitt brune hår- og bare få gylne striper. Anonymkode: 92dae...529
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Føler med deg. Håret mitt er viktig for meg, er på en måte en del av identiteten min. Kanskje du blir litt mer vant til den lyse fargen om en uke eller to? Det er jo sikkert veldig uvant for deg. Hvis du fortsatt er misfornøyd kan du jo gå til den gamle frisøren? Det går jo eventuelt an å kjøpe en hårfarge som er noen nyanser mørkere enn det du har nå? Jeg har brukt Garnier Nutrisse de gangene jeg har farget håret, alltid likt resultatet. Anonymkode: 7af90...403
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Tusen takk! Skal gi det noen dager til.. Jeg vurderer å gå tilbake, selv om jeg egentlig ikke klarer å klage. Farger er skikkelig rar- jeg blir lei meg hver gang jeg ser i speilet. Huff. Jeg har mye større problemer enn dette i livet😅 så trodde ikke jeg skulle bry meg sånn, men er skikkelig lei meg. føler meg rar... snart 40 år- og gult nesten helbleiket hår. Huff! Anonymkode: 92dae...529
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå