AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 ...Føler dere noen gang et form for behov for å ligge med andre, eller føler dere at dere "går glipp av noe"? Kanskje et litt teit spørsmål, men jeg lurer oppriktig. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og har på grunn av tidligere erfaringer som feks. overgrep, aldri hatt sex med noen. Jeg har nå (for et halvt år siden) funnet en mann jeg virkelig liker, og selv om det er alt for tidlig å si det enda, så håper jeg virkelig at det blir oss to sammen i veldig lang tid. Han blir da den første (og forhåpentligvis den siste) jeg har sex med. Er redd jeg skal komme til å føle at jeg "går glipp av noe", selv om jeg virkelig håper og antar at han i seg selv vil være mer enn nok, og at følelsene mellom oss vil være tilstrekkelig grunn til å ikke ønske å ha sex med noen andre.... Anonymkode: 29e7e...772
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Sørg i alle fall for at dere oppriktig utforsker sex sammen. Jeg har kun hatt sex med kona. Jeg angrer på at vi ikke utforsket mer når vi var nyforelsket. At vi ikke brukte mer tid på å lære hverandre å kjenne sexuelt. Jeg angrer på at jeg aksepterte at kona ikke var tolmodig nok til å få større utbytte av sexen. Den gangen vi var forelsket tror jeg vi kunne fått et bedre sexliv hvis jeg ikke hadde akseptert at vi skulle være ferdig etter 5min. Nå er det for sent. Sex livet er helt dødt. Anonymkode: f5a46...204 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Jeg var forhold fra jeg var 14 og langt ut i 20-årene. Begynte å tenke sånn på det de siste årene. Men det var sammensatt: forholdet begynte å skrante, sexen var egentlig aldri bra, jeg hadde flere forelskelser og crush på andre. Tror ikke jeg hadde tenkt sånn om forhold og sex bar topp topp. Anonymkode: 02633...641 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg var forhold fra jeg var 14 og langt ut i 20-årene. Begynte å tenke sånn på det de siste årene. Men det var sammensatt: forholdet begynte å skrante, sexen var egentlig aldri bra, jeg hadde flere forelskelser og crush på andre. Tror ikke jeg hadde tenkt sånn om forhold og sex bar topp topp. Anonymkode: 02633...641 *var tipp topp 🙃 Anonymkode: 02633...641
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #5 Skrevet 4. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sørg i alle fall for at dere oppriktig utforsker sex sammen. Jeg har kun hatt sex med kona. Jeg angrer på at vi ikke utforsket mer når vi var nyforelsket. At vi ikke brukte mer tid på å lære hverandre å kjenne sexuelt. Jeg angrer på at jeg aksepterte at kona ikke var tolmodig nok til å få større utbytte av sexen. Den gangen vi var forelsket tror jeg vi kunne fått et bedre sexliv hvis jeg ikke hadde akseptert at vi skulle være ferdig etter 5min. Nå er det for sent. Sex livet er helt dødt. Anonymkode: f5a46...204 Dette er bare trist å høre og jeg tror altfor mange har det slik. Klarer du leve med det (i trofasthet)? Jeg selv har vært kun med min mann og to andre menn. Giftet meg sent men holdt godt igjen på sex i alle forhold. Jeg angrer nok litt på det fordi jeg nå blir litt fristet av andre. Tanken på å prøve noe annet... Men jeg ville ikke vært utro. Det strider mot min moral. Men ja fristet av og til.. Anonymkode: 5fe91...b13
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 Lurer også på dette. Har kun vært med en mann og sexen er grei. Hvor annerledes er det å ha sex med en annen? Anonymkode: c20cf...2f0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #7 Skrevet 4. april 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer også på dette. Har kun vært med en mann og sexen er grei. Hvor annerledes er det å ha sex med en annen? Anonymkode: c20cf...2f0 Hver partner jeg har hatt er en helt egen opplevelse. Man kan sammenligne i hytt og gevær hvor flinke de er på ulike ting, hvor deilige kropper de har eller hvor kjekke de er, men til syvende og sist er hver mann en helt egen opplevelse av kjemi, følelse av hud mot hud, lukt og begjær. Når alt klaffer er det så magisk at jeg forsvinner ut av meg selv. Anonymkode: 02633...641 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #8 Skrevet 4. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare trist å høre og jeg tror altfor mange har det slik. Klarer du leve med det (i trofasthet)? Jeg selv har vært kun med min mann og to andre menn. Giftet meg sent men holdt godt igjen på sex i alle forhold. Jeg angrer nok litt på det fordi jeg nå blir litt fristet av andre. Tanken på å prøve noe annet... Men jeg ville ikke vært utro. Det strider mot min moral. Men ja fristet av og til.. Anonymkode: 5fe91...b13 Klart jeg kan bli fristet, og jeg kan fantasere om andre, men jeg kommer ikke til å være utro. Jeg håper jo på et under, at det skal rette seg, men jeg tror ikke på det innerst inne. Når det ikke er vilje eller interesse av å gjøre noe med det, så er veien ganske lang. Kanskje burde vi gått fra hverandre, så vi kunne funnet noen andre, men det er heller ikke så lett som noen vil ha det til. Dessuten må man jo ha tro på at det er noen andre der ute som er interessert i et forhold. Anonymkode: f5a46...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå