AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Har du prøvd? Hvilken er din favoritt og hvordan hårtyper har du? Anonymkode: 996df...1f5
Thjelp Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Jeg har prøvd New,Lullaby og Seanik i fast form. New kjøpte jeg faktisk hele to ganger. den er kjempegod, men litt sterk krydderlukt, jeg synes den var tipptopp(lukter som showerjelly 93.000miles vis det sier deg noe) Jeg har også prøvd Jersey Bounce og den er favoritt så langt, så utrulig god sjampoo! Lukter friskt av sitron og saltet var digg mot min flakete hodebunn, ble litt mild skrubb. Jeg har tørr og sensitiv hodebunn, hårtypen min er normal, men bleket og behandlet. Tror jeg vil prøve Juicy eller Montalbano så fort Seanik er oppbrukt
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #3 Skrevet 3. april 2019 31 minutter siden, Thjelp skrev: Jeg har prøvd New,Lullaby og Seanik i fast form. New kjøpte jeg faktisk hele to ganger. den er kjempegod, men litt sterk krydderlukt, jeg synes den var tipptopp(lukter som showerjelly 93.000miles vis det sier deg noe) Jeg har også prøvd Jersey Bounce og den er favoritt så langt, så utrulig god sjampoo! Lukter friskt av sitron og saltet var digg mot min flakete hodebunn, ble litt mild skrubb. Jeg har tørr og sensitiv hodebunn, hårtypen min er normal, men bleket og behandlet. Tror jeg vil prøve Juicy eller Montalbano så fort Seanik er oppbrukt Vasker du håret like ofte med disse som med vanlig sjampo? Jeg har vurdert big, juicy og seanik, men klarer ikke helt å bestemme meg! Har også litt flakete hodebunn, men har en tendens til å få oljete røtter i tillegg, vanskelig å finne noe som tar begge deler. Anonymkode: 996df...1f5
BiancaWhite Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 Jeg har prøvd "Honey I washed my hair", den er i fast form og jeg likte den veldig godt. Varer lenge og lukter godt. Dessuten er den ikke flytende så du kan ha den med i håndbagasje. Og "Fairly Traded Honey" , med øl og honning. Den var også veldig god. Lukter godt og håret ble lett å gre. Den rakk vel akkurat å gå ut på dato siste tiden jeg brukte den, for håret mitt ble tørt igjen etter en stund. Enten er det fordi den gikk ut på dato, enten er det fordi håret ble mettet på shampoen...håret virker til å trenge litt variasjon i shampo også.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #5 Skrevet 3. april 2019 Har prøvd Avocado Co-wash (sjampo i fast form), som lukter aldeles himmelsk og får håret til å føles rent og mykt. Men milde himmel så vanskelig den var å få til å skumme i langt hår Jeg måtte gi opp til slutt og brukte den på ungene i stedet. De har kort hår og da funket det mye bedre. Gikk over til flytende sjampo, og der er favoritten I love juicy. Har prøvd Daddy-O, som også var helt ok, men liker lukten på Juicy bedre! Anonymkode: bb16e...29b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #6 Skrevet 3. april 2019 En i fast form mot flass som lukter tjære. Veldig god! Anonymkode: 5fe15...576
Thjelp Skrevet 3. april 2019 #7 Skrevet 3. april 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vasker du håret like ofte med disse som med vanlig sjampo? Med Lullaby ble litt hyppigere vask da den er litt mildere, så annen hver dag kanskje, samme med Seanik(blir ikke gjenkjøp av Seanik BTW, jeg blir så seig i håret liksom, og hodebunnen min takker nei) Med New kunne det ta tre-fire dager, mens med Jersey Bounce var håret rent og fint i nesten fem dager, justere kanskje litt i front med tørrsjampo bare Endret 3. april 2019 av Thjelp
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #8 Skrevet 9. april 2019 Noen flere som har prøvd? Jeg fikk mine i posten i dag, ble big og juicy (flytende), og honey i washed my hair i fast sjampo. Spent Anonymkode: 996df...1f5
Cascol Skrevet 9. april 2019 #9 Skrevet 9. april 2019 Jeg elsker sjampoene i fast form fra Lush! Har prøvd både Honey, I washed my hair, Trichomania og Avocado Co-wash. De er alle gode i mitt hår, som har ekstra behov for fukt. Favoritten er Avocado Co-wash, uten tvil! Ser at mange klager på at det er vanskelig å få den til skumme, men jeg tror ikke det er meningen at den skal skumme. Det er mer som en rensebalsam. Håret blir mykt, glatt og blankt, og ingen behov for balsam i tillegg.😃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå