Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #1 Skrevet 27. august 2002 Hei jenter! Giftet meg selv 25. mai, og kom til å tenke på at jeg gjerne vil tipse dere en gang til om ENGANGSKAMERA. Vi kjøpte 10 stk (100 gjester) og la de på bordene. I ettertid har vi fått masse koselige minner i form av bilder fra bryllupet. Vi har bilde av alle bryllupsgjestene, og stemningen på bildene er akkurat slik de var den dagen. De fleste bilder er blitt tatt av mennesker de selv kjenner godt -det resulterte i morsomme, ærlige bilder som vi i ettertid har hatt mye glede av. Framkalling gjorde vi på Japan Foto, klippekort kostet 39,- per film. Kvaliteten var helt OK -mer enn bra nok for denne typen bilder.
Augustbrud02 Skrevet 27. august 2002 #2 Skrevet 27. august 2002 Vi brukte også engangskameraer. Vi hadde 5 kameraer (50 gjester) og har fått en del fine bilder av både andre gjester og av oss selv. En del av bildene var selvsgat ubrukelige, men slikt må man jo igså regne med. Jeg er veldig glad for at vi valgte å gjøre det sånn, da vi har fått mange bilder vi ellers ikke ville ha hatt. Det er koselig å ha bilder av alle gjestene også, og kunne samle dette i et album. Forøvrig kjøpte vi kameraene våre hos Clas Ohlsson og vi betalte 49 kr pr stk. Kameraene gav fine bilder, men husk og minn gjestene på å bruke blitzen!
diddi Skrevet 27. august 2002 #3 Skrevet 27. august 2002 Jeg kjøpte engangskameraer til kr 59,- på Økernsenteret i går. 60,- kr rabatt!!!! Tror det er fotoknutsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå