AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Del Skrevet 3. april 2019 Det eksisterer en teori ute på det store Internett, motsatt av hva populærkulturen og media forteller oss, nemlig det at antall sexpartnere en kvinne har kan være skadelig. Ikke bare for henne selv, men for den som skal prøve å inngå forhold med henne senere. Visstnok så mister kvinner litt av seg sjelen sin hver gang de har sex med en mann, fordi de bokstavelig talt gir seg hen til han. De investerer i avkom med ham (hvis vi overser det moderne fenomenet prevensjon), og det skjer helt ned på cellenivå. Det sies også at kvinner blir litt mer kyniske, litt bitrere og litt mer hatsk hver gang en seksuell partner forlater henne. Kvinner skader sin mulighet til å knytte seg følelsesmessig til en mann på grunn av dette. Hun er ikke lenger i stand til å elske, og det vises i øynene hennes. Øynene er like døde som blikket til en soldat som har vært i krigen. Dette fenomenet har fått navnet The thousand cock stare. Hva tenker du? Anonymkode: aaedf...19d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Del Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det eksisterer en teori ute på det store Internett, motsatt av hva populærkulturen og media forteller oss, nemlig det at antall sexpartnere en kvinne har kan være skadelig. Ikke bare for henne selv, men for den som skal prøve å inngå forhold med henne senere. Visstnok så mister kvinner litt av seg sjelen sin hver gang de har sex med en mann, fordi de bokstavelig talt gir seg hen til han. De investerer i avkom med ham (hvis vi overser det moderne fenomenet prevensjon), og det skjer helt ned på cellenivå. Det sies også at kvinner blir litt mer kyniske, litt bitrere og litt mer hatsk hver gang en seksuell partner forlater henne. Kvinner skader sin mulighet til å knytte seg følelsesmessig til en mann på grunn av dette. Hun er ikke lenger i stand til å elske, og det vises i øynene hennes. Øynene er like døde som blikket til en soldat som har vært i krigen. Dette fenomenet har fått navnet The thousand cock stare. Hva tenker du? Anonymkode: aaedf...19d På tide å logge av Anonymkode: f818a...64b 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #3 Del Skrevet 3. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eksisterer en teori ute på det store Internett, motsatt av hva populærkulturen og media forteller oss, nemlig det at antall sexpartnere en kvinne har kan være skadelig. Ikke bare for henne selv, men for den som skal prøve å inngå forhold med henne senere. Visstnok så mister kvinner litt av seg sjelen sin hver gang de har sex med en mann, fordi de bokstavelig talt gir seg hen til han. De investerer i avkom med ham (hvis vi overser det moderne fenomenet prevensjon), og det skjer helt ned på cellenivå. Det sies også at kvinner blir litt mer kyniske, litt bitrere og litt mer hatsk hver gang en seksuell partner forlater henne. Kvinner skader sin mulighet til å knytte seg følelsesmessig til en mann på grunn av dette. Hun er ikke lenger i stand til å elske, og det vises i øynene hennes. Øynene er like døde som blikket til en soldat som har vært i krigen. Dette fenomenet har fått navnet The thousand cock stare. Hva tenker du? Anonymkode: aaedf...19d Mye gode poenger her, og må si meg ganske enig. Min erfaring er at de damene som har ligget mest rundt er emosjonelt ødelagt og har vansker for å knytte seg til en mann, og har lettere for å være utro og slite med å binde seg. De er forvirret og stoler ikke på noen. De som har vært i få stabile forhold er mye tryggere på seg selv og har mere empati og omsorg osv. Med tanke på at kvinner knytter følelser opp mot sex, er dette en skummel vei å gå. Anonymkode: 740a4...547 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 3. april 2019 #4 Del Skrevet 3. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye gode poenger her, og må si meg ganske enig. Min erfaring er at de damene som har ligget mest rundt er emosjonelt ødelagt og har vansker for å knytte seg til en mann, og har lettere for å være utro og slite med å binde seg. De er forvirret og stoler ikke på noen. De som har vært i få stabile forhold er mye tryggere på seg selv og har mere empati og omsorg osv. Med tanke på at kvinner knytter følelser opp mot sex, er dette en skummel vei å gå. Anonymkode: 740a4...547 Masse spennende feltarbeide i forskningsprosjektet ditt! Ble du påvirket selv, eller opprettholdt du den objektive forskerrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #5 Del Skrevet 3. april 2019 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Masse spennende feltarbeide i forskningsprosjektet ditt! Ble du påvirket selv, eller opprettholdt du den objektive forskerrollen? Prøvde å ikke la meg påvirke. Dette er et forskningsprosjekt som har pågått ganske mange år. Etter hvert skjønte jeg hvilke damer man skulle sattse på. Ble en god menneskekjenner kan man si. Anonymkode: 740a4...547 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DigBic23 Skrevet 3. april 2019 #6 Del Skrevet 3. april 2019 Jeg kurerer denne typen kvinne-lidelse. Når de trekker ned bokseren min våkner øynene til liv og de ser atter lyst på livet, tilværelsen og ikke minst.....23 cm grov mannekuk 😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #7 Del Skrevet 3. april 2019 Hahahaha, latterlig! Anonymkode: 74b10...1fb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 3. april 2019 #8 Del Skrevet 3. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvde å ikke la meg påvirke. Dette er et forskningsprosjekt som har pågått ganske mange år. Etter hvert skjønte jeg hvilke damer man skulle sattse på. Ble en god menneskekjenner kan man si. Anonymkode: 740a4...547 Jeg tror du har fått Thousand Pussy Stare. Umulig å selvdiagnostisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. april 2019 #9 Del Skrevet 3. april 2019 Snakk om elendig evolusjonsteori skapt for å kvele kvinners seksuelle frihet. Når skal dette stoppe? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 3. april 2019 #10 Del Skrevet 3. april 2019 man må gjerne ha mange partnere, men jeg stiller jo spørsmålstegn med hvor selektiv man da er i valg av partnere. Hvem er de personene du velger å ha sex med? hva er dine tanker rundt sex? Tror raskt man ender opp i å ha ulike verdier der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 3. april 2019 #11 Del Skrevet 3. april 2019 Det virker logisk at det å bli "brukt og kastet" mange ganger, og det å dele kroppen sin med mange, også påvirker ens forhold til nærhet og sex generelt, og følelseslivet ellers. Særlig tror jeg dette gjelder for kvinner, som gjennom evolusjonen rett og slett har blitt tilpasset til å legge mer i sexen enn menn har. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 3. april 2019 #12 Del Skrevet 3. april 2019 Selvsagt er det spissformulert og tabloid, noe som kreves for å få oppmerksomhet, men det kan ikke utelukkes at det er noe sannhet i dette. Synes budskapet er enkelt og delvis logisk. Menn går nok ikke helt fri de heller. Men dette er da hverken nytt eller oppsiktsvekkende, kun dramatisk presentert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #13 Del Skrevet 3. april 2019 49 minutter siden, Rotemor skrev: Snakk om elendig evolusjonsteori skapt for å kvele kvinners seksuelle frihet. Når skal dette stoppe? Kvinners seksualitet blir sett på som vakker, menns seksualitet blir sett på som ekkel. Anonymkode: e860f...9d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #14 Del Skrevet 3. april 2019 😂😂😂 Anonymkode: 3cca8...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. april 2019 #15 Del Skrevet 3. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinners seksualitet blir sett på som vakker, menns seksualitet blir sett på som ekkel. Anonymkode: e860f...9d5 Synes du det promoteres av HI? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #16 Del Skrevet 3. april 2019 Felles for kvinner jeg vet har ligget med «mange» (hvor mange nå det er... men etter mitt syn definerer jeg mange som 15-30 sexpartnere..) er at de er veldig fokusert på å møte en velutrustet mann ift penisstørrelse! Jeg har også ligget med flere i jakt på et mannfolk med stort utstyr. Det er simpelthen fordi jeg og sikkert likesinnede kvinner ikke kan tenke oss et langvarig forhold med en mann som ikke duger akkurat der. Så enkelt kan det faktisk være. Nå er ikke jeg singel siden ca 17 år tilbake men jeg tipper dette « døde» blikket er akkurat det samme jeg selv kanskje kan ha hatt da jeg var singel og etter sex med en fyr ble skikkelig skuffet. Hvis man knapt har kjent at han var inni deg og det hele blir så kleint å pinlig, ja da kan jeg virkelig tenkte meg at blikket mitt også hadde sett slik ut. Og selvsagt får man ikke følelser etter en slik seanse. Å ligge med en mann som ikke holder mål er bare en gedigen skuffelse, man blir nok død og rar i blikket, 0 følelse og 0 behov for tilknytning til denne typen. Akkurat slik som på bildet... Men så møter man Mr. Big og følelsene stormer og kirkeklokkene ringer inn familie etableres og følelsene selvsagt er noe helt helt annet enn dødt! Anonymkode: 21300...5f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #17 Del Skrevet 3. april 2019 Høna, egget, og en fyr med kikkerten feil vei og mikroskopet i rompa. Jaja. Shalom Anonymkode: f4b81...ece 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. april 2019 #18 Del Skrevet 3. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Felles for kvinner jeg vet har ligget med «mange» (hvor mange nå det er... men etter mitt syn definerer jeg mange som 15-30 sexpartnere..) er at de er veldig fokusert på å møte en velutrustet mann ift penisstørrelse! Jeg har også ligget med flere i jakt på et mannfolk med stort utstyr. Det er simpelthen fordi jeg og sikkert likesinnede kvinner ikke kan tenke oss et langvarig forhold med en mann som ikke duger akkurat der. Så enkelt kan det faktisk være. Nå er ikke jeg singel siden ca 17 år tilbake men jeg tipper dette « døde» blikket er akkurat det samme jeg selv kanskje kan ha hatt da jeg var singel og etter sex med en fyr ble skikkelig skuffet. Hvis man knapt har kjent at han var inni deg og det hele blir så kleint å pinlig, ja da kan jeg virkelig tenkte meg at blikket mitt også hadde sett slik ut. Og selvsagt får man ikke følelser etter en slik seanse. Å ligge med en mann som ikke holder mål er bare en gedigen skuffelse, man blir nok død og rar i blikket, 0 følelse og 0 behov for tilknytning til denne typen. Akkurat slik som på bildet... Men så møter man Mr. Big og følelsene stormer og kirkeklokkene ringer inn familie etableres og følelsene selvsagt er noe helt helt annet enn dødt! Anonymkode: 21300...5f3 Jeg har hatt sex med mange. Penisstørrelse har aldri vært tema. Det er nok mest på Kg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #19 Del Skrevet 4. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Felles for kvinner jeg vet har ligget med «mange» (hvor mange nå det er... men etter mitt syn definerer jeg mange som 15-30 sexpartnere..) er at de er veldig fokusert på å møte en velutrustet mann ift penisstørrelse! Jeg har også ligget med flere i jakt på et mannfolk med stort utstyr. Det er simpelthen fordi jeg og sikkert likesinnede kvinner ikke kan tenke oss et langvarig forhold med en mann som ikke duger akkurat der. Så enkelt kan det faktisk være. Nå er ikke jeg singel siden ca 17 år tilbake men jeg tipper dette « døde» blikket er akkurat det samme jeg selv kanskje kan ha hatt da jeg var singel og etter sex med en fyr ble skikkelig skuffet. Hvis man knapt har kjent at han var inni deg og det hele blir så kleint å pinlig, ja da kan jeg virkelig tenkte meg at blikket mitt også hadde sett slik ut. Og selvsagt får man ikke følelser etter en slik seanse. Å ligge med en mann som ikke holder mål er bare en gedigen skuffelse, man blir nok død og rar i blikket, 0 følelse og 0 behov for tilknytning til denne typen. Akkurat slik som på bildet... Men så møter man Mr. Big og følelsene stormer og kirkeklokkene ringer inn familie etableres og følelsene selvsagt er noe helt helt annet enn dødt! Anonymkode: 21300...5f3 Du høres ut som fruen. Mr Big Anonymkode: bc3bf...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriblerinna Skrevet 4. april 2019 #20 Del Skrevet 4. april 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye gode poenger her, og må si meg ganske enig. Min erfaring er at de damene som har ligget mest rundt er emosjonelt ødelagt og har vansker for å knytte seg til en mann, og har lettere for å være utro og slite med å binde seg. De er forvirret og stoler ikke på noen. De som har vært i få stabile forhold er mye tryggere på seg selv og har mere empati og omsorg osv. Med tanke på at kvinner knytter følelser opp mot sex, er dette en skummel vei å gå. Anonymkode: 740a4...547 La oss si du har rett i at kvinner som har ligget med mange er så avstumpa. Har du tenkt på at det kanskje egentlig er snudd på hodet, altså at de ligger med mange fordi de er følelsesmessig avstumpa, og ikke at de blir avstumpa av å ligge med mange? Ellers må jeg bare si at dette er noe av det mest tullete jeg har lest her inne. For en idiotisk, amerikansk, puritansk propaganda! «This brave man» og «The expression of a whore» 😳😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå