Gå til innhold

Hvor mye vodka pleier du å drikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere damer som drikker vodka/ sprit på fest, hvor mye pleier du å drikke for å oppnå en fin festrus?

Anonymkode: c1b9f...8d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg drakk vodka, ble kroppen full (snøvlete) uten at jeg fikk den minste koserus, så det gidder jeg IKKE! 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker aldri for å oppnå rus. Drikker kun ting som smaker godt og vodka gjør ikke det.

Anonymkode: 239a4...9e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Drikker absolutt aldri vodka... 

Anonymkode: c3c6a...5c2

Skrevet

Jeg blir ikke brisen på samme måte når jeg drikker sprit som når jeg drikker vil eller øl.  Jeg kan både se og føle med nærmest edru etter en halvflaske (35 cl)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Jeg blir ikke brisen på samme måte når jeg drikker sprit som når jeg drikker vil eller øl.  Jeg kan både se og føle med nærmest edru etter en halvflaske (35 cl)

Føler du deg nesten edru etter 3,5 dl 40% vodka?

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg nesten edru etter 3,5 dl 40% vodka?

Ja

Skrevet

Det der er et veldig vanlig problem. Det har absolutt ingenting med at du ER edru, men det handler om hvordan fylla oppleves.

Min kone er det samme, så jeg fyller i henne annet....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar meg kanskje en dram med sprit, ellers går det i øl. Hater å bli full på sprit. 

Anonymkode: 96bc6...00f

AnonymBruker
Skrevet

Drikker rundt en halvflaske. Opplever det samme som de over: på brennevin blir jeg kontrollert full, mens på vin raver jeg rundt. Skikkelig sært.

Anonymkode: ef27f...cdf

AnonymBruker
Skrevet

Halv liter, holder fra 18 til 03. God og full. 

Anonymkode: 3682b...347

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fremdeles til gode å finne noe sprit som faktisk smaker GODT da...                 

Anonymkode: 18fb2...039

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting

Anonymkode: 6a5c3...560

Skrevet

En halvliter sammen med øl.

En fjott skulle drikke meg under bordet, jeg hadde drukket en halvliter vodka og sånn 6 øl når jeg begynte. Han ble mongofull og skulle slåss. 

Skjønner ikke at folk ikke kan moderere alkoholkonsumet sitt litt.

AnonymBruker
Skrevet

Nå drikker jeg bare vin, men da jeg var yngre pleide vi å drikke en halvflaske (0,35) på vors, og to tre drinker på byen. Da var jeg småfull. 

Anonymkode: b34a4...194

AnonymBruker
Skrevet

I en alder av over 40 har jeg fremdeles ikke funnet ut av det der. Det skumle med sprit er at det er så fort gjort å få i seg for mye. For min del må jeg stoppe å drikke før jeg kjenner meg i passe festrus fordi rusen kommer en stund etter at jeg har fått i meg spriten. Særlig selvblandede drinker, for de kan inneholde mye sprit uten at man  kjenner spritsmaken. Med øl og vin er dette enklere pga styrken. Skal jeg gjette vil jeg si at ca 2 dl ren vodka er passe for meg.  

Anonymkode: faba0...73b

• Liker 1
Skrevet

en halv 50 cl med 60% gjør susen

Skrevet

Sist jeg drakk vodka var i 2002.

AnonymBruker
Skrevet

Vodka er kjipe greier kjenner det ikke i det hele tatt. Tåler generelt alt for mye alkohol dessverre så er sinnsykt dyr i drift :( sist var jeg ute på byen kom hjem og blåste til 0 i promille var driiiiiit kjipt!

Anonymkode: dfbb5...d68

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg drakk vodka våknet jeg opp på sykehuset etter å ha blitt pumpet.. Dette begynner heldigvis å bli en del år siden 😅 

Anonymkode: 8e2eb...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...