Gå til innhold

Møte han for sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nylig ut av ett veldig vondt og vanskelig forhold, og har ikke vært med noen på de fire månedene etter det ble slutt. Dette grunnet exen brøt ned mye av selvtillit, og jeg føler meg stygg. Nå i det siste har jeg snakket med en som virker veldig oppegående, og vi blir kjent på ulike måter. Vi snakker mye om sex, og har lyst å møtes. Kan ligge dagen lang og bare snakke om hvor tent vi blir av hverandre. Likevel kjenner jeg angst etter forholdet med min ex, og selv om han får meg til å føle meg bra er jeg usikker på om jeg er "klar". I tillegg, er det noen som har møtt noen bare for sex? Hvordan går man fram når de kommer inn dørene? Er ikke ute etter noe forhold og vet han bruker meg, men bruker han tilbake :-) 

Anonymkode: ac069...939

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal være forsiktig... var gjennom det samme, hadde det veldig vondt inni meg og var skjør etter et langt og vanskelig forhold som ødela mye av selvtilliten min. Falt for masse oppmerksomhet av en fyr (hadde underskudd på det) og tenkte at jeg kynisk kunne bruke han for sex og, men slik gikk det ikke. Siden jeg var så skjør og ikke hadde fått tilbake tryggheten i meg selv endte det skikkelig dårlig, følte meg brukt og mer verdiløs enn noensinne etter å bli pulevenn med den nye fyren 😕 anbefales ikke.

Anonymkode: be711...df8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var skikkelig nedbrutt av kjærlighetssorg så gikk jeg masse ut, drakk for mye og hadde sex med mange, tilfeldige menn.

Det hjalp ikke for noe!! 

Anonymkode: 0309c...1cb

• Liker 5
Skrevet

Mitt erfaring er, hvis du er for enkel eller for lett på tråden, blir du fort kalt for "cumdumper" Det må du ikke gjøre kjære deg. Vær egoist og tenk kun på deg selv i første omgang. Og for guds skyld ikke føl deg stygg, du er ikke det selv jeg ikke har sett deg! Skriv post-it lapper på speilet: jeg er vakker og ung, jeg er stolt av meg selv, osv. og hvis det hjelper på humøret ditt kan du også skrive: museslikker69 elsker deg og vil alltid støtte deg😂 Håper du har humør og forstår hva jeg mener. Den dagen du treffer noen, slapp helt av, det går av seg selv, resten kan du tenke deg for at du skal ha det godt med han...

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var skikkelig nedbrutt av kjærlighetssorg så gikk jeg masse ut, drakk for mye og hadde sex med mange, tilfeldige menn.

Det hjalp ikke for noe!! 

Den samme erfaringen hadde jeg, jeg holdt på å bli alkis...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig oppegående og vet det ikke hjelper å drikke eller ligge bort kjærlighetssorgen. Derfor jeg har ventet i 4 måneder nå. Har lyst å ligge med han fordi han tenner meg og jeg ønsker å ha sex igjen da jeg er over xen 🙂 Haha ja jeg får skrive noen lapper på speilet, kanskje det hjelper!! Han jeg snakker med vet at jeg ikke har vært med noen siden jeg ble singel, og er egentlig ikke redd for at han skal tenke jeg er "løs". Det vet jeg at jeg ikke er :) Men er redd jeg skal føle meg klar nå, men når det kommer til stykke så friker jeg ut.. Vet ikke?

• Liker 1
Skrevet

Etter det ble slutt mellom meg og min tidligere samboer begynte jeg å ligge med en ny fyr bare for å ha noen å ligge med. Jeg og eksen hadde ikke hatt noe intimt på månedesvis. Det hjalp meg egentlig veldig mye. Nå trengte jeg ikke å komme over eksen da. Vi er fortsatt gode venner, men det var ikke noe mer der lenger.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, museslikker69 skrev:

Mitt erfaring er, hvis du er for enkel eller for lett på tråden, blir du fort kalt for "cumdumper" Det må du ikke gjøre kjære deg. Vær egoist og tenk kun på deg selv i første omgang. Og for guds skyld ikke føl deg stygg, du er ikke det selv jeg ikke har sett deg! Skriv post-it lapper på speilet: jeg er vakker og ung, jeg er stolt av meg selv, osv. og hvis det hjelper på humøret ditt kan du også skrive: museslikker69 elsker deg og vil alltid støtte deg😂 Håper du har humør og forstår hva jeg mener. Den dagen du treffer noen, slapp helt av, det går av seg selv, resten kan du tenke deg for at du skal ha det godt med han...

For noe forbanna tull. Selv om denne ungen bruker så barnslige uttrykk, så anses sex som helt normalt uten at man får tilnavn....

Cumdumper.... For noe piss!

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har brukt sex som terapi etter brudd i begge mine lange forhold. Det fungerte veldig bra for meg. Det fikke meg inn i positive tankebaner og jeg følte meg ønsket, begjært og attraktiv.

I tillegg fikk jeg flere gode venner i form av flings som gikk over i gode, nære vennskap.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Alterego666 said:

Jeg har brukt sex som terapi etter brudd i begge mine lange forhold. Det fungerte veldig bra for meg. Det fikke meg inn i positive tankebaner og jeg følte meg ønsket, begjært og attraktiv.

I tillegg fikk jeg flere gode venner i form av flings som gikk over i gode, nære vennskap.

Kanskje det kommer litt an på hvem man havner til sengs med, og. Jeg var sykt tent på han jeg liksom skulle gå videre med, men han fikk meg til å føle meg billig og brukt. Var så vant til å føle meg lite verdt fra forholdet at jeg ikke innså at jeg burde forventet bedre oppførsel. Uansett blitt helt skremt og klok av skade etter å gå fra et dårlig forhold til et dårlig elskerforhold, skal jeg ha sex igjen skal det være med en mann som er veldig glad i meg, viser det og får meg til å føle meg trygg og ønsket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det kommer litt an på hvem man havner til sengs med, og. Jeg var sykt tent på han jeg liksom skulle gå videre med, men han fikk meg til å føle meg billig og brukt. Var så vant til å føle meg lite verdt fra forholdet at jeg ikke innså at jeg burde forventet bedre oppførsel. Uansett blitt helt skremt og klok av skade etter å gå fra et dårlig forhold til et dårlig elskerforhold, skal jeg ha sex igjen skal det være med en mann som er veldig glad i meg, viser det og får meg til å føle meg trygg og ønsket.

Høres veldig lurt ut.🙂 Menn knytter ikke de samme følelsene opp mot sex, men for kvinner kan dette være veldig ødeleggende. Tror det er lurt å vente på en som du virkelig stoler på og føler deg trygg på.

Anonymkode: 42ccb...cb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kommer nok an på, men han jeg ønsker å være med virker veldig god sånn sett. God men drøy. Han jobber innenfor helsevesenet og beskrev seg selv som veldig omsorgsfull som topp egenskap, så tenker han må jo være grei? Men man vet jo aldri. Er jo selv ut av ett forhold der jeg var verdiløs, men holdningen min nå er veldig enkelt at jeg ønsker å ha sex og ingenting mer enn det. Vi har også blitt enig om å ikke ha forventninger til at det skal bli noe mer, og jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold da jeg er ganske følelsesmessig utilgjengelig for tiden. Vi har hatt lange og åpne samtaler om sex og virker som vi liker mye av det samme, ergo vi blir å ha bra sex håper jeg hehe. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig lurt ut.🙂 Menn knytter ikke de samme følelsene opp mot sex, men for kvinner kan dette være veldig ødeleggende. Tror det er lurt å vente på en som du virkelig stoler på og føler deg trygg på.

Anonymkode: 42ccb...cb7

Nei dette har jeg lest faktisk, og før var jeg veldig slik at jeg ble knyttet ved sex. Nå har jeg bare sex fordi jeg ønsker nytelse og tror derfor ikke jeg blir å få følelser :) Men om det skulle skje bryter jeg det bare. I tillegg flytter jeg til sommeren så jeg vet det ikke kan bli noe

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det kommer nok an på, men han jeg ønsker å være med virker veldig god sånn sett. God men drøy. Han jobber innenfor helsevesenet og beskrev seg selv som veldig omsorgsfull som topp egenskap, så tenker han må jo være grei? Men man vet jo aldri. Er jo selv ut av ett forhold der jeg var verdiløs, men holdningen min nå er veldig enkelt at jeg ønsker å ha sex og ingenting mer enn det. Vi har også blitt enig om å ikke ha forventninger til at det skal bli noe mer, og jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold da jeg er ganske følelsesmessig utilgjengelig for tiden. Vi har hatt lange og åpne samtaler om sex og virker som vi liker mye av det samme, ergo vi blir å ha bra sex håper jeg hehe. 

Ok, virker som du har reflektert rundt dette, og virker han som en god og omsorgsfull mann (også på magefølelsen din) kan du jo gi det et forsøk. Fortsett å vær obs på behovene dine, bryt av om han gjør noe som gjør at du føler deg trist etterpå selv om du ikke kan sette ord på det og sett deg selv i respekt på en naturlig måte er mine tips til deg. Lykke til :) 

Skrevet

Har selv vært igjennom et tungt brudd, men har valgt å ikke følge andre damer til sengs. Har hatt et par tilbud, men det frister ikke så de har dumpet meg. For all del det var virkelige flotte damer, men jeg har bare rett og slett ikke lyst. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt har det mye å si hvem man går til sengs med. Det gir seg selv.

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Alterego666 said:

Selvsagt har det mye å si hvem man går til sengs med. Det gir seg selv.

Ja, men jeg mener litt sånn «i dybden». Han jeg var med latet jo som han var en hederskar som brydde seg om meg, men magefølelsen min plukket opp at det ikke var oppriktig, og magefølelsen hadde rett. 

Gjest Alterego666
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg mener litt sånn «i dybden». Han jeg var med latet jo som han var en hederskar som brydde seg om meg, men magefølelsen min plukket opp at det ikke var oppriktig, og magefølelsen hadde rett. 

God magefølelse. Lytt til den.👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...