Gå til innhold

Klarer ikke å finne de riktige ordene...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg kjenner har «driti på draget», gjort noe dumt og har nå fått en fengselsdom. Han er en person som i mange år var veldig viktig for meg, og på mange måter er han fremdeles viktig, selv om vi ikke har så mye kontakt lenger. Saken hans/hendelsen er på ingen måte svart-hvit, noen vil si han har blitt lurt, at den andre parten som er involvert også har et moralsk/etisk ansvar, men har fått gå «fri». Samtidig er jussen svart-hvit, og han har brutt loven (og noen etiske grenser). Saken er bredt omtalt i lokalavisene, og det har vært snakket om saken lenge; selv fikk jeg høre om det første gang over halvannet år før rettssaken kom opp. Jeg synes saken bare er trist, jeg er lei meg på hans vegne, jeg er jo glad i ham og skulle så gjerne ha kontaktet ham. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gripe det an? «Ryktet sier at...»? «Jeg har hørt at...»? Blir feil og så sladderpreget uansett hvordan jeg gjør det... 

Anonymkode: a61ab...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare skrive at du tenker på ham osv osv. Han vet nok at du vet, så hopp over innledning om akkurat det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...