Gå til innhold

Er analsex forventet?

Fremhevede innlegg

Gjest tenkerFORmye
Skrevet

Jeg har prøvd det to ganger og synes ikke noe særlig om det. Nå er jeg nygift og har sagt at jeg er villig til å prøve (bortimot) alt, om det er noe han ønsker eller liker. En vet nemlig ikke om en liker noe før en har prøvd det ett par ganger og klarer å slappe av under det hele. Heldigvis liker ikke min mann analsex og jeg skal innrømme at det gjorde meg en del lettet. 

Spill med åpne kort fra starten av og fortell hva du liker og ikke liker. I tillegg til å spørre han om det samme! Så finner en ut sammen, hva en ønsker å gjøre eller ikke. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del er det for så vidt forventet ja. Jeg er SM-er, og i bli-kjent-fasen med partnere er jeg vant til at det er mye snakk om preferanser og avklaring av grenser, deriblant deres holdning til ulike varianter av sex. Dersom partneren overhodet ikke var interessert i analsex måtte han hatt mange andre gode sider å vise til. Det er vanskelig for meg å se for meg at jeg skal ha et bra sexliv uten analsex-

Jeg er kvinne.

Anonymkode: 27c8e...87a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke forventet. Noen få menn er svært opphengt i det. Jeg styrer unna slike menn, selv om jeg fint kan ha analsex av og til. Det er imidlertid noe jeg ikke tåler mas om. Har opplevd det med en, og han ble da eks. 

Senere kom han og sa at han angret dypt på det maset, for ingen kvinner han siden hadde truffet var med på det overhodet. Synd for ham! Jeg gikk videre til en som respekterer meg mer. :)

Anonymkode: c47eb...9db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg 22 og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 17, og jeg opplever absolutt at det forventes. Har hatt 3 forhold, og da har det alltid kommet opp spørsmål om vi ikke skal teste, litt kosing med fingre osv. Venninnene mine har sagt det samme - det forventes at det i alle fall skal testes. Jeg har ulike erfaringer. Med kjæresten min nå er det veldig deilig, men det er litt forberedelser og styr, så vi gjør det kanskje bare en gang i måneden eller noe sånt. 

Anonymkode: a9426...28a

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer tenner på å sprute en jente i munnen, men sier samtidig at han har mer enn full forståelse for at jeg ikke vil det.

Som han selv sier; når man tenker på hva man faktisk svelger så er det jo utrolig ekkelt.

Så hva som tenner en mann og hva han forventer seg er to forskjellige ting!

Anonymkode: fc751...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...