Gå til innhold

For våt under samleie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har problem med at jeg blir for våt under samleie. Kan bli så våt at det er vått igjennom buksen, og renner nedover lårene mine. Xen min kommenterte at når jeg ble så våt som dette ble det lite friksjon og jeg er enig. Er ganske trang til vanlig men når jeg blir så våt som dette føler jeg ingenting. Noen som vet om jeg kan løse dette problemet? 

Anonymkode: ee8b9...ebc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette bør du ta opp med fastlegen din. :)

Skrevet

Tørke med håndkle innimellom? Jeg blir også veldig våt, men et tørk eller to med en håndduk og det er okei for en stund.

AnonymBruker
Skrevet

Si til typen din at det aldri har skjedd med andre enn han, at du blir så kåt på han at du ikke skjønner hva som skjer med deg. Da har du i hvert fall avverget at det blir et problem for han. Så tar du det med fastlegen.

Anonymkode: 0fb6a...b04

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si til typen din at det aldri har skjedd med andre enn han, at du blir så kåt på han at du ikke skjønner hva som skjer med deg. Da har du i hvert fall avverget at det blir et problem for han. Så tar du det med fastlegen.

Anonymkode: 0fb6a...b04

Men er det noe galt med meg siden jeg er slik? Har alltid vært det, spesielt om jeg er forelsket i personen eller lignende. Kan også prøve håndkle som ovenfor nevnte. Syns det kan være flaut, har hent at jeg blir gått ned på og gutten må tørke seg i ansiktet etterpå. Vil helst ikke ta det med fastlege, han jeg har nå er ikke noe god. Skal bytte når jeg flytter til sommeren 

Skrevet

Det er i allefall ikke noe galt med deg. Men ta med et håndkle som foreslått å tørk av innimellom. Tror du skal være glad for at du blir så våt😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump han

Anonymkode: 53e3f...a8a

• Liker 1
Skrevet

At du blir våt er da bare bra, og han slipper å lure på om du tenner på han :) Tørrhet, derimot er absolutt et problem, på flere måter. Vær glad for at du er som du er!

• Liker 1
Skrevet

Hei, men du har da vel ikke buksa på deg under samleie? at du er våt er jo et tegn på at du er skikkelig tent, noen plages med det mottsatte. Unnskyld at jeg spør men er den blank eller hvit krem som kommer? Er det krem må jeg nedover en tur under akten, men da kan det bare komme mere. Det finnes ingen medisin mot dette, tørk litt underveis. Skjønner han godt fordi den har lett for å krympe i slike forhold. Drikk minst mulig vann før dere koser dere, det hjelper iflg ei venninne av meg...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, museslikker69 skrev:

Hei, men du har da vel ikke buksa på deg under samleie? at du er våt er jo et tegn på at du er skikkelig tent, noen plages med det mottsatte. Unnskyld at jeg spør men er den blank eller hvit krem som kommer? Er det krem må jeg nedover en tur under akten, men da kan det bare komme mere. Det finnes ingen medisin mot dette, tørk litt underveis. Skjønner han godt fordi den har lett for å krympe i slike forhold. Drikk minst mulig vann før dere koser dere, det hjelper iflg ei venninne av meg...

Nei men jeg blir våt når vi begynner å rote så er gjerne gjennomvåt før vi har fått av klærne.. Ja jeg burde egentlig vært glad for det, når jeg drikke alkohol klarer jeg faktisk ikke bli våt på samme måte og da får jeg angst for at han skal tro jeg ikke er tent haha! Den er helt blank når jeg er tent, til vanlig når jeg ikke er tent er den hvit men da er det jo ikke mye. Ja skal prøve dette! Føler man blir "vid" av å være så våt uten at jeg egentlig er det.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Resignert skrev:

At du blir våt er da bare bra, og han slipper å lure på om du tenner på han :) Tørrhet, derimot er absolutt et problem, på flere måter. Vær glad for at du er som du er!

Ja sant det, takk for du trygger meg litt :) ! 

Skrevet

Stemmer nok det at alkohol nedsetter produsjonen ja. men man kan jo heller ikke bare knulle i fylla, ha ha. Luksusproblem spør du meg, skulle gjerne ønsket at damene var like våt som deg...  hva betyr "vid", den har jeg ikke hørt før...

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men jeg blir våt når vi begynner å rote så er gjerne gjennomvåt før vi har fått av klærne.. Ja jeg burde egentlig vært glad for det, når jeg drikke alkohol klarer jeg faktisk ikke bli våt på samme måte og da får jeg angst for at han skal tro jeg ikke er tent haha! Den er helt blank når jeg er tent, til vanlig når jeg ikke er tent er den hvit men da er det jo ikke mye. Ja skal prøve dette! Føler man blir "vid" av å være så våt uten at jeg egentlig er det.

Syns bare det er deilig hvis jenta blir våt.🙂 Det at hun tenner så mye og blir så våt veier opp for at det blir litt mindre friksjon. Og nytelsessentret sitter jo i hjernen. Hvis du kjenner lite kan dere jo også leke med dildo elle vibrator også, eller prøve å bruke en penisforlenger/hylse. Kjæresten min er sånn som deg som blir veldig våt, og vi leker mye på andre måter også.🙂

Anonymkode: 172df...fc8

Skrevet

Jeg har det på samme måte! Får bare inn en finger, kanskje to alene. Men blir helt søkkvåt med partner, og lite friksjon. Det har hjulpet litt at forelskelse går over..

Skrevet

Jeg tenker nå at det finnes jo sikkert hundre andre ting å ta seg til i senga enn den penisen i vagina hvis dette er et problem?

Er den nødt til å penetrere hver eneste gang? Man kan vel bruke både dildo, slikke, suge osv...

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en drømmedame.

Tror de fleste menn setter stor pris på at kvinnen blir veldig våt 👍🏻

Anonymkode: d29da...500

Skrevet

Prøv med en buttplugg samtidig som han penetrerer deg. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dump han

Anonymkode: 53e3f...a8a

😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kona mi har en del ganger blitt så våt at under sex at det er veldig lite friksjon. Da har vi stoppet opp og hun har tørket seg med et håndkle f.eks eller med de vi har hatt tilgjengelig. Plager ikke meg eller henne nevneverdig og er mer enn ting vi begge ler av. For etter hun har tørket seg er det betydelig mer friksjon og større sannsynlighet for at vi begge kommer.

Anonymkode: e320f...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...