AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Hei, trenger virkelig å få rødda opp hjemme, fordi jeg har haugevis av problemer med både sluk, nettverk og gardiner som ikke vil la seg feste, så trenger hjelp, og jeg kan få hjelp til dette, men da må jeg først få vasket hjemme slik at det ser pent ut, men jeg bare klarer det ikke. Jeg har til nå vasket stuen + litt av kjøkken men det værste er rommet mitt. Der er det så grisstte at det e rikke mulig. Har en dum uvanne og det er at jeg f.eks hakke spiser sjokoladee og kjeks også har jeg bare slengt det ned ved siden av senga. Og jeg får jo ikke vasket fordi jeg er redd for å gå inn på rommet og absorbere de kaloriene gjennom nesa mi. Fordi når man flytter på ting, så støver de vel opp? Slik at dt går inn gjennom nese og munn eller? Nå sover jeg i stua, i sofaen og får jo ikke sove om nettene forid det er en behagelig sovesituasjon..Har kjøpt en støvmaske som jeg kan bruke rundt munnen, men alt dette går vel igjennom maska?? Klarer heller ikke å hå på maska over lengre tid da det er vanskelig å puste, og vil så veldig gjerne få en fin leilighet, men klarer jo ikke.. Og, hvordan blir jeg kvitt fluene... Anonymkode: 80dbe...27e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Det du puster inn, støv o.l. stoppes av nesa, mens noen få rester trekkes ned i lungene. Ingen kalorier da. Anonymkode: ab741...473
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #3 Skrevet 4. april 2019 Kalorier/energi tas ikke opp gjennom luftveiene, det er fysisk umulig å absorbere kalorier gjennom slimhinnene i nesen. Når det er sagt så tror jeg det hadde vært fint for deg å fått litt hjelp. Både med opprydding og vasking og kanskje også med det jeg forstår som et spisemønster som gir deg problemer. Er det sånn at du veksler mellom episoder hvor du spiser sjokolade og kjeks og annen mat med mye kalorier, og så har du perioder hvor du nesten ikke spiser noenting før du kommer i en spiseperiode på nytt? Anonymkode: 626b2...3f0 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #4 Skrevet 4. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, trenger virkelig å få rødda opp hjemme, fordi jeg har haugevis av problemer med både sluk, nettverk og gardiner som ikke vil la seg feste, så trenger hjelp, og jeg kan få hjelp til dette, men da må jeg først få vasket hjemme slik at det ser pent ut, men jeg bare klarer det ikke. Jeg har til nå vasket stuen + litt av kjøkken men det værste er rommet mitt. Der er det så grisstte at det e rikke mulig. Har en dum uvanne og det er at jeg f.eks hakke spiser sjokoladee og kjeks også har jeg bare slengt det ned ved siden av senga. Og jeg får jo ikke vasket fordi jeg er redd for å gå inn på rommet og absorbere de kaloriene gjennom nesa mi. Fordi når man flytter på ting, så støver de vel opp? Slik at dt går inn gjennom nese og munn eller? Nå sover jeg i stua, i sofaen og får jo ikke sove om nettene forid det er en behagelig sovesituasjon..Har kjøpt en støvmaske som jeg kan bruke rundt munnen, men alt dette går vel igjennom maska?? Klarer heller ikke å hå på maska over lengre tid da det er vanskelig å puste, og vil så veldig gjerne få en fin leilighet, men klarer jo ikke.. Og, hvordan blir jeg kvitt fluene... Anonymkode: 80dbe...27e Det er rart at du ikke får sove når det er behagelig? Dette reagerer jeg på. Alt det andre du skriver er helt normalt. Anonymkode: 42cb6...ef7 1
Hentacruel Skrevet 4. april 2019 #6 Skrevet 4. april 2019 Du kan redusere kalori-innholdet i rommet ved å forbrenne det med en ekstern flammekilde. Aske eller annet fullstendig forbrent materiale er helt kalorifritt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #7 Skrevet 5. april 2019 Ok... for å være litt seriøs her: ta på støvmaske. Gå inn på soverommet og åpne vinduet slik at du får luftet ut. Kanskje du kan åpne et vindu i et annet rom også slik at du får gjennomtrekk? Finn en pose til å ha søppel i. Bruk gjerne engangshansker når du plukker søppel opp i posen så fort du klarer. Knytt posen godt igjen når du er ferdig. Så kan du støvsuge etterpå for å fjerne de minste bitene, før du vasker. Anonymkode: 49859...16c 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #8 Skrevet 5. april 2019 Huff du må da kjede deg.... Anonymkode: 46aae...74b 2
Christina82 Skrevet 7. april 2019 #9 Skrevet 7. april 2019 Ryddet for brukerdebatt og tilsvar til dette. Ninab82, mod
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #10 Skrevet 7. april 2019 Folk kaller dette problemer? Anonymkode: 4c2f5...df4
SnoopyBoy Skrevet 7. april 2019 #11 Skrevet 7. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk kaller dette problemer? Anonymkode: 4c2f5...df4 er det ikke problemer nok da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå