Gå til innhold

Hadde du klart å velge mellom bestevenninna eller kjæresten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke at dette er noe man kommer til å komme oppi, men hvis man skal tenke seg det:

Hvem hadde du valgt, bestevenninna eller kjæresten? Hvis man da sier at man aldri får se den man ikke velger igjen? Og hvorfor?

Anonymkode: ecb8e...87c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten er første pri

Anonymkode: ce59d...7ce

• Liker 4
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Jeg har vært kompis med alle jeg har vært i forhold med. 

AnonymBruker
Skrevet

Valgte kjæresten, ingen som ga meg valget men venninna sørget bare for trøbbel, krangling med kjæresten og når jeg så hennes sanne fjes så gikk jeg. Forholdet ble mye bedre av å ikke ha ei som skal kommentere normale ting hele tiden, for å så snu det til noe negativt.

Anonymkode: b0081...1a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry kompiser, det var kult og hyggelig å være så nære i ungdomsårene og studietiden, men jeg er voksen nå, det er familien som gjelder og dere prioriteres bare hvis jeg har tid, overskudd og lyst. Og hvis dere virkelig trenger det, selvfølgelig.

Jeg er kjip sånn, men får ikke så fryktelig mye ut av kompiser lengre.

Anonymkode: 892e1...be5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på... Jeg har kuttet ut "venninner" som ikke kjæresten har likt, og der jeg ikke så hvordan de virkelig var før etterpå. Han som kom utenifra så jo hvordan de var og at de var dårlige venninner.

Men jeg trenger venner i livet mitt. Venner som gir meg energi og glede. Jeg tror det er viktig å få nye impulser i livet, selv om man er godt gift med barn. 

Anonymkode: 444e0...2b3

AnonymBruker
Skrevet

I mitt tilfelle kjæresten... vennene mine har vært der gjennom så mye som typen ikke kunne vært der for føler jeg. 

Anonymkode: 70d92...c14

AnonymBruker
Skrevet

Ja hadde lett klart å velge.

Hadde valgt bestevennina mi. Venner er for livet og langt vanskeligere å få enn en kjæreste.

Anonymkode: adda2...950

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten, fordi han elsker jeg, og hadde blitt skikkelig lei meg om han forsvant. Jeg elsker ikke noen av vennene mine.

Anonymkode: 161c8...3cc

• Liker 4
Skrevet

Man velger den som ikke stiller det ultimatum.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen venner /venninner, så slipper velge.

Anonymkode: 91df9...a99

Skrevet

Hvorfor man må ta dette valget og hvem som eventuelt forlanger det har jo mye å si - svaret vil være svært situasjonsbetinget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde valgt kjæresten min. Fordi jeg elsker han og trenger han mest. 

Anonymkode: b9bfd...d20

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Velger selvfølgelig min kjæreste. Det er jo min livspartner og den viktigste personen i livet mitt. Den som er "mitt alt ". 

Anonymkode: 30e9e...389

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sto i den situasjonen for noen år siden, og jeg valgte bestevenninnen min. Eksen min ga meg et ultimatum så jeg snudde på hæla og gikk. Ikke angret siden, og ville gjort det igjen. For min del er det vennene mine som kjenner meg best og som oppriktig vil mitt beste, og som alltid kommer til å være der. En kjæreste som ber meg velge bort min beste venninne er kun opptatt av seg selv.

Anonymkode: be024...aac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste er min bestevenn. Min aller nærmeste venninne har jeg kjent siden vgs men jeg ville ikke kalt henne for bestevenninne. Ville valgt kjæresten min. 

Anonymkode: 3c250...048

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninna. Kjærester kommer og går, men ekte vennskap består.

Anonymkode: 9ed84...f63

Skrevet (endret)

Selvsagt velger jeg mannen min. Jeg hadde jo ofret livet mitt for ham. Det er han jeg elsker og vil ha en familie med og tilbringe resten av mitt liv med. 

Som ung er en god vennine mer verdt en random kjærestefyr. 

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke at dette er noe man kommer til å komme oppi, men hvis man skal tenke seg det:

Hvem hadde du valgt, bestevenninna eller kjæresten? Hvis man da sier at man aldri får se den man ikke velger igjen? Og hvorfor?

Anonymkode: ecb8e...87c

Jeg tenker det kommer litt an på hvorfor jeg måtre velge. Om en av dem forlangte noe slikt av meg, ville det telkt veldig negativt for mitt syn på vedkomnende. Tenker egentlig at vedkomnende ved å komne med et slikt krav selv har valgt seg bort fra mitt liv. Om da ikke vedkommende hadde en veldig god grunn for å stilke et slikt ultimatum. 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Man velger den som ikke stiller det ultimatum.

Enig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...