AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Trygt og godt forhold. Lekne og utforskende seksuelt. Sammen i 20 år. Har nå lyst å ha sex med en annen men utroskap er ikke et alternativ. Hvordan spørre uten å trå feil/såre? Dette er ikke noe jeg føler jeg MÅ gjøre, så jeg respekterer og godtar selvfølgelig et nei. Har en i tankene. Det er en jeg aldri kunne blitt sammen med. Det vet også min partner. Så sånn sett er det ingen rival på følelsesfronten. Ønsker svar fra de som er i langvarig og stabilt forhold. Anonymkode: 2a039...206
Hr. Aktiv Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Jeg er mann og hadde aldri akseptert det om dama kom å fortalte om sin lyst på en annen mann. Jeg hadde svart at da bør du gjøre deg ferdig med vårt forhold først. 13
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #3 Skrevet 3. april 2019 Just now, Hr. Aktiv said: Jeg er mann og hadde aldri akseptert det om dama kom å fortalte om sin lyst på en annen mann. Jeg hadde svart at da bør du gjøre deg ferdig med vårt forhold først. En ærlig sak det. Jeg blir aldri ferdig med vårt forhold. Så om det er svaret jeg får, så legger jeg det fra meg. Men Hr. Aktiv, hadde du blitt usikker på kona di? følt at du ikke var bra nok? (Altså.. mannen min VET han er mer enn bra nok) Statistisk sett har jeg nok mest et nei i vente, noe som er greit, men jeg vil ikke at han skal ha dårlige følelser av det i ettertid. Anonymkode: 2a039...206 2
Gjest Kariannne Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ærlig sak det. Jeg blir aldri ferdig med vårt forhold. Så om det er svaret jeg får, så legger jeg det fra meg. Men Hr. Aktiv, hadde du blitt usikker på kona di? følt at du ikke var bra nok? (Altså.. mannen min VET han er mer enn bra nok) Statistisk sett har jeg nok mest et nei i vente, noe som er greit, men jeg vil ikke at han skal ha dårlige følelser av det i ettertid. Anonymkode: 2a039...206 Det der skal du være VELDIG! Forsiktig med å spørre om. Om du tror svaret er nei, så bør du la det ligge. Det hadde knust meg om min partner spurte om lov til å få ha sex med en annen. Jeg ville blitt eksternt usikker på meg selv og «noe» ville for bestandig vært ødelagt mellom oss. Om dette er noe dere SAMMEN har funnet ut av at dere liker, så er saken en annen. Men spør ikke om du tror svaret er nei.
Hr. Aktiv Skrevet 3. april 2019 #5 Skrevet 3. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ærlig sak det. Jeg blir aldri ferdig med vårt forhold. Så om det er svaret jeg får, så legger jeg det fra meg. Men Hr. Aktiv, hadde du blitt usikker på kona di? følt at du ikke var bra nok? (Altså.. mannen min VET han er mer enn bra nok) Statistisk sett har jeg nok mest et nei i vente, noe som er greit, men jeg vil ikke at han skal ha dårlige følelser av det i ettertid. Anonymkode: 2a039...206 Ikke usikker, men alle de damer jeg har vært med har omtrent aseksuelle og med en elsker så ville det blitt mye mindre sex enn det allerede er. Dessuten vet jeg av erfraring at folk ikke sjekker seg for sykdommer slik at sjansen for å dra på noe dritt blir større ved en ny partner.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #6 Skrevet 3. april 2019 3 minutter siden, Kariannne said: Det der skal du være VELDIG! Forsiktig med å spørre om. Om du tror svaret er nei, så bør du la det ligge. Det hadde knust meg om min partner spurte om lov til å få ha sex med en annen. Jeg ville blitt eksternt usikker på meg selv og «noe» ville for bestandig vært ødelagt mellom oss. Om dette er noe dere SAMMEN har funnet ut av at dere liker, så er saken en annen. Men spør ikke om du tror svaret er nei. Han er hypp på trekant mmk og kkm, det er også noe vi har gjort tidligere. Så jeg vet at han synes det er greit å dele.. men usikker på mitt ønske om å få fly solo. Anonymkode: 2a039...206 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #7 Skrevet 3. april 2019 3 minutter siden, Hr. Aktiv said: Ikke usikker, men alle de damer jeg har vært med har omtrent aseksuelle og med en elsker så ville det blitt mye mindre sex enn det allerede er. Dessuten vet jeg av erfraring at folk ikke sjekker seg for sykdommer slik at sjansen for å dra på noe dritt blir større ved en ny partner. Ja det har jeg fått med meg. Nå er jeg i andre enden av skalaen av aseksuell, og jo mer sex jo mer vil jeg ha. Så det skal nok komme han til gode. Å ikke bruke kondom er uaktuelt da jeg ikke går på prevensjon. Anonymkode: 2a039...206 1
Gjest Alterego666 Skrevet 3. april 2019 #8 Skrevet 3. april 2019 18 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg er mann og hadde aldri akseptert det om dama kom å fortalte om sin lyst på en annen mann. Jeg hadde svart at da bør du gjøre deg ferdig med vårt forhold først. Jeg sier til min partner at hun skal få være seksuelt fri. Hun kan får gjøre hba hun vil med hvem hun vil. Jeg vil gjerme være med, men det er ikke et krav. Jeg er så trygg på hennes kjærlighet at jeg vet at hun vil alltid ha meg som en havn. Jeg vil heller ikke eie og vingeklippe henne.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #9 Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, Alterego666 said: Jeg sier til min partner at hun skal få være seksuelt fri. Hun kan får gjøre hba hun vil med hvem hun vil. Jeg vil gjerme være med, men det er ikke et krav. Jeg er så trygg på hennes kjærlighet at jeg vet at hun vil alltid ha meg som en havn. Jeg vil heller ikke eie og vingeklippe henne. Det er skikkelig trygghet i forholdet, Altergo! Hvordan kom dere frem til dette? TS Anonymkode: 2a039...206
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #10 Skrevet 3. april 2019 Jeg har vært sammen med min mann i over 20 år..... han største drøm er at jeg skal ligge med en annen mann mens han ser på..... eller at de skal bytte på å pule meg! Så det er jo ikke umulig mannen din også kan ha denne lysten;) Anonymkode: 60ce4...547 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #11 Skrevet 3. april 2019 Just now, AnonymBruker said: Jeg har vært sammen med min mann i over 20 år..... han største drøm er at jeg skal ligge med en annen mann mens han ser på..... eller at de skal bytte på å pule meg! Så det er jo ikke umulig mannen din også kan ha denne lysten;) Anonymkode: 60ce4...547 Æsj. Anonymkode: 98b29...83a 4
Gjest Alterego666 Skrevet 3. april 2019 #12 Skrevet 3. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er skikkelig trygghet i forholdet, Altergo! Hvordan kom dere frem til dette? TS Anonymkode: 2a039...206 Det er kommet ganske naturlig og skrittvis gjennom flere år. Vi har begge vært utro i tidligere forhold, og har gått ganske dypt i oss selv på hvorfor vi har vært det. Det har ikke vært Den Store Samtalen, men to elskende som over tid deler sine drømmer og lyster.
Pianomann Skrevet 3. april 2019 #13 Skrevet 3. april 2019 Spør om han vil være med på swingerklubb davel.. hvis dere er trygge på hverandre kan jo han ha litt gøy og? jeg og kona har kost oss med andre men bare samtidig da.. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #14 Skrevet 3. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj. Anonymkode: 98b29...83a Synes jeg er hendig jeg- kan få både pose- og sekk;) Mmmmm og det beste.... er at jeg selv kan velge mann. Foretrekker da en veltrent ung hunk som er over gjennomsnittlig utstyrt😍 Anonymkode: 60ce4...547 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #15 Skrevet 3. april 2019 7 minutter siden, Pianomann said: Spør om han vil være med på swingerklubb davel.. hvis dere er trygge på hverandre kan jo han ha litt gøy og? jeg og kona har kost oss med andre men bare samtidig da.. Ja vi har lekt med tanken. Bare livredd for å møte på kjentfolk. Bor i en liten sladre by Selvsagt skal han få samme godene. Ville aldri kunne foreslått noe om det ikke gjaldt for begge. TS Anonymkode: 2a039...206 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #16 Skrevet 3. april 2019 17 minutter siden, AnonymBruker said: Synes jeg er hendig jeg- kan få både pose- og sekk;) Mmmmm og det beste.... er at jeg selv kan velge mann. Foretrekker da en veltrent ung hunk som er over gjennomsnittlig utstyrt😍 Anonymkode: 60ce4...547 Æsj. Anonymkode: 98b29...83a 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #17 Skrevet 3. april 2019 Fatter ikke hvorfor dere er sammen når man har lyst på andre. Anonymkode: 420cf...5b0 4
Pianomann Skrevet 3. april 2019 #18 Skrevet 3. april 2019 Det er vel ikke noe galt i å begjære andre enn partneren? Spicer opp sexlivet her i gården i alle fall. Ikke alle som er like monogame som deg vet du.. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #19 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke hvorfor dere er sammen når man har lyst på andre. Anonymkode: 420cf...5b0 Våkn opp. Anonymkode: 496a4...f0c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #20 Skrevet 3. april 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Fatter ikke hvorfor dere er sammen når man har lyst på andre. Anonymkode: 420cf...5b0 Vi er sammen fordi vi elsker hverandre, er bestevenner og elskere. Vi har 3 fantastiske barn sammen, et hus vi har planlagt og bygget sammen. TS Anonymkode: 2a039...206 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå