Humor Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Etter 40 års ekteskap. Jeg er 31 år og helt knust. Det føles som at alt trygt i livet bare går i grus, og det er så forferdelig å se de rundt meg ha det vondt. Hvordan i all verden håndterer man dette? Det er en forventing om at man som voksent barn skal ta det med fatning, men jeg blir syk av tanken på at de skal være alene.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Skriver en med nicket "humor".. tror dette er et trolleinnlegg. Anonymkode: daefc...1a8 1
Humor Skrevet 3. april 2019 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2019 Trolleinnlegg? Aner ikke hvordan det nicket kom til engang. Du er et troll 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 6 minutter siden, Humor skrev: Trolleinnlegg? Aner ikke hvordan det nicket kom til engang. Du er et troll Så du har ikke laget nicket humor selv? Nå fremstår du bare enda mer useriøs. Anonymkode: daefc...1a8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #5 Skrevet 3. april 2019 13 minutter siden, Humor skrev: Etter 40 års ekteskap. Jeg er 31 år og helt knust. Det føles som at alt trygt i livet bare går i grus, og det er så forferdelig å se de rundt meg ha det vondt. Hvordan i all verden håndterer man dette? Det er en forventing om at man som voksent barn skal ta det med fatning, men jeg blir syk av tanken på at de skal være alene. Det er lite du kan gjøre, men ta ikke noe parti og støtt begge parter så godt det lar seg gjøre. Ikke la noen av partene få bruke deg til å spre vondt om den andre hvis det blir konflikter. Hold deg nøytral og vær tydelig på at du er der for begge. Anonymkode: b34ce...307 1
SoWhat? Skrevet 3. april 2019 #6 Skrevet 3. april 2019 De har valgt å skilles, og ikke bekymre deg for at de blir alene. Du er jo vant til å se de sammen, men de klarer seg nok bedre uten hverandre når det har gått så langt. Prøv å tenke på det. Men klart det blir rart og vanskelig for deg, men snakk sammen. Det bruker å hjelpe. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #7 Skrevet 3. april 2019 Etter 40 år hadde jeg vært glad på deres vegne og unnet de muligheten til å gjøre som de vil. Anonymkode: 5111e...e6b 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #8 Skrevet 3. april 2019 ...at de blir alene? Uhm...de skilles fordi de ønsker nettopp å være alene fordi det ikke funker mellom dem. Anonymkode: a0ecc...ce4 3
A.M. Skrevet 4. april 2019 #9 Skrevet 4. april 2019 Kan anbefale boken En moderne familie. TS, jeg skjønner at det er vondt for deg også, men hvis de velger å skilles nå så er det fordi de ser at resten av livet blir bedre på den måten. Det er ikke noen andre som gjør dette mot dem, og de gjør det ikke mot deg. Så hvis du vil hjelpe dem så hjelp dem med å komme seg ut, finne på ting og se muligheter.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #10 Skrevet 4. april 2019 Og dette er grunnen til at man ikke skal vente til ungene er «store» med å skille seg... Anonymkode: 4ec05...850 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå