AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Lurer på om noen har erfaring med etterbetaling på ung ufør? Jeg venter nå og har ventet i 4 mnd, behandingstid er 8. Har jo selv regnet ut hvor mye det er og blir jo så utolmodig..🤯 Anonymkode: a73f8...ebd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Ja, ventet en måned på etterbetaling fra årene på AAP, og 8 måneder på etterbetaling fra årene på stønader før AAP. Husk at de trekker 44% skatt, og at året etter du får det utbetalt bør du sende inn utbetalingsoversikt til skatteetaten slik at du får minst mulig skatt Anonymkode: a44e8...682
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #3 Skrevet 3. april 2019 Hva mener du, er det to utbetalinger? Anonymkode: a73f8...ebd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 Og er det ikke slik at man får igjen det man betaler av skatt på etterbetalingen et år senere, hvis man endrer på skattekortet? Med tanke på at vi allerede har betalt skatt på aap Anonymkode: a73f8...ebd
Erin84 Skrevet 3. april 2019 #5 Skrevet 3. april 2019 Jeg fikk innvilget ufør i januar 2017, og fikk etterbetalt ung-tillegg i juni samme året. Skatteetaten fiksa selv alt med dette året etter, og jeg fikk igjen nesten alt av skatt jeg hadde betalt på etterbetalingen. Sendte ikke inn noe til dem, men jeg fikk ikke oppgjøret før på høsten. På skattemeldingen om våren stod det ikke hva jeg fikk igjen, de brukte tid på å regne det ut. Pengene brukte jeg på hund og å få tilbake helsa mi så godt jeg kunne, og et par reiser ☺️
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #6 Skrevet 3. april 2019 14 minutter siden, Erin84 skrev: Jeg fikk innvilget ufør i januar 2017, og fikk etterbetalt ung-tillegg i juni samme året. Skatteetaten fiksa selv alt med dette året etter, og jeg fikk igjen nesten alt av skatt jeg hadde betalt på etterbetalingen. Sendte ikke inn noe til dem, men jeg fikk ikke oppgjøret før på høsten. På skattemeldingen om våren stod det ikke hva jeg fikk igjen, de brukte tid på å regne det ut. Pengene brukte jeg på hund og å få tilbake helsa mi så godt jeg kunne, og et par reiser ☺️ OK, takk for info 😁 Anonymkode: a73f8...ebd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå