Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite det rett etter fødsel😊

Var syyykt nysgjerrig på begge to men det var verd det. Skjønner og de som vil vite i forkant👍

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ut i uke 23 eller noe, de så det ikke på ordinær ultralyd

Anonymkode: b19c6...bf7

AnonymBruker
Skrevet

Uke 14

Anonymkode: de057...8dc

AnonymBruker
Skrevet

Med første måtte jordmor fortelle rett etter fødsel, jeg klarte ikke å vente til jeg fikk baby på brystet. Holdt å vente i ni mnd, klarte ikke å vente ett minutt lengre. Med nr to sjekket jeg selv etter keisersnitt, jordmor passet på at ingen røpte det før vi fikk se selv 😊 

Anonymkode: 03577...b8e

• Liker 1
Skrevet

Fikk vite i uke 14, hun var rimelig sikker da og hadde helt rett. Hun traff også termin på dagen 😄

Skrevet

Denne gangen uke 13+3 og det ble bekreftet både på UL i uke 16 og 18 (jente). Sist fikk vi vite det i uke 16 (gutt), med de andre på OUL.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med første måtte jordmor fortelle rett etter fødsel, jeg klarte ikke å vente til jeg fikk baby på brystet. Holdt å vente i ni mnd, klarte ikke å vente ett minutt lengre. Med nr to sjekket jeg selv etter keisersnitt, jordmor passet på at ingen røpte det før vi fikk se selv 😊 

Anonymkode: 03577...b8e

Åh, det hørtes skikkelig koselig ut! ☺️ Så fint at jordmor passet på så dere fikk se det selv før noen sa det!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fødsel

Anonymkode: 2773d...ff2

AnonymBruker
Skrevet

Var på tidlig UL 12+5, da sa hun at hun ikke ville konkludere med noe kjønn, men at hun ikke kunne se noe guttetiss hvertfall. Var tilbake igjen 15+6 og da var det tydelig en jente. Hun lå fint plassert for å se nøye, så hun mente det ikke var noe tvil. Ble bekreftet igjen på ordinær UL 19+2 :) 

Anonymkode: 488e0...558

AnonymBruker
Skrevet

Fikk bekreftet kjønnet på oul i uke 18.

Vi var også på ul i uke 13+6. Da så vi en tut, men gynekologen mente det like gjerne kunne være en jente på den tiden. 

Anonymkode: 0a3c4...c63

AnonymBruker
Skrevet

På UL i uke 12+5 fikk vi beskjed om at det så ut som ei jente. Vi hadde lest at dette var relativt usikkert og det sa legen også. Så vi droppet å kjøpe rosa.. og det var kanskje likesågreit for på OUL i uke 18 var det tydelig gutt ;)

Anonymkode: 74162...7a0

AnonymBruker
Skrevet

Uke 14

Anonymkode: 4bb92...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...