Gå til innhold

Noen menn som har forstørret haken? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallais.

Tenker å ta silikon I haken for å se mer maskulin ut til sommern. Vurderer akademiklinikken.

Andre menn, eller kvinner som har gjort det samme?

Anonymkode: cf3d5...588

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk filler først før du tar implantater. Mye billigere, ingen operasjon og så kan du teste ut hvordan profil du vil ha.

Anonymkode: efcd6...2b7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruk filler først før du tar implantater. Mye billigere, ingen operasjon og så kan du teste ut hvordan profil du vil ha.

Hei :) Anbefaler du noen klinikk?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Anbefaler du noen klinikk?

Det er en relativt grei behandling, men anbefaler at du tar en behandler som er enten lege eller kosmetisk-sykepleier.

Litt vanskelig å anbefale en klinikk uten å vite hvor i landet du bor. 

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hallais.

Tenker å ta silikon I haken for å se mer maskulin ut til sommern.

Det er et lite paradoks at jeg tenker du ville hatt mer maskuline trekk om du ikke tok silikon i haka di. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, megda skrev:

Det er et lite paradoks at jeg tenker du ville hatt mer maskuline trekk om du ikke tok silikon i haka di. 

https://www.google.com/search?q=men+masculine.com+chin+nom+chin&oq=men+masculine.com+chin+nom+chin&aqs=chrome..69i57.8389j0j7&client=ms-android-huawei&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=hPaXEGc5NU5AkM:

AnonymBruker
Skrevet

Gå til en som har erfaring med filler.

Anonymkode: 36a40...717

AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2019 den 6.46, megda skrev:

Helt enig. Hjelp hadde brutt med mannen om han hadde nevnt noe sånt. Brede kjever som ser firkantet ut er stygt. Og du ser det er falskt når det er gjort noe. Jan thomas neste!! Vil man se ut som de feminine mannfolkene i hollywood med full av brunkrem, botox i pannen og på toppen operert inn implantater i kroppen for å se mer muskuløs ut? 😂

Anonymkode: d15fb...c05

AnonymBruker
Skrevet

Fillers er kortvarige og vil ikke være ideelle i lengden.

Jeg er kvinne og har implantat i haken. Superfornøyd :) Akademikliniken er forresten en veldig bra klinikk. Anbefaler Bjørn Tvedt.

Anonymkode: 68090...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...