Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Hva er typisk, er det likt Norge? Vi er en gjeng på rundt 27 år, og ska ha med oss en lillesøster på 21, kommer hun inn de fleste steder?
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #2 Skrevet 19. april 2005 Hva er typisk, er det likt Norge? Vi er en gjeng på rundt 27 år, og ska ha med oss en lillesøster på 21, kommer hun inn de fleste steder? Definitivt! Ikke tenk på det engang :-) I københavn er de alikevel ofte ennå strengere med kles-kodeks på de 'hotte' stedene, så dersom noen ikke skulle 'komme inn' så tror jeg heller det er pga det. Eller omvendt :-) Ha det gøy!! RUST!! http://www.rust.dk/
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 tusen takk :-) Så heldige dere er Tipset mitt må være at dere holder dere vekk fra strøget. Benytt gjerne strøget som 'rettningsnor', men gå til venstre og til høyre og ikke bare rett frem :-) Skulle ønske jeg kunne være med
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 :-) Ja, det blir supert, jeg har faktisk aldri vært i København. Blir der torsdag til mandag. Eneste jeg har planlagt, er noen timer inne hos Day, birger et mikkelsen, shoppe klær :-) Og ute med gode venner. Er du kjent?
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 :-) Ja, det blir supert, jeg har faktisk aldri vært i København. Blir der torsdag til mandag. Eneste jeg har planlagt, er noen timer inne hos Day, birger et mikkelsen, shoppe klær :-) Og ute med gode venner. Er du kjent? det er jeg Kunne kommet med andre anbefallninger også, men det viktigste når man er der er å se gatene som ligger vsa, ikke bare strøget. Da misser man så utrolig mye Ikke for det. Strøget er veldig fint det også men gatene bak fremfor og til skrått for er som perler på en snor For dere jenter må dette være drømmebyen. Jenter i københanv har ofte en veldig annen stil enn norske jenter (slik er det jo uansett hvor man reiser) og det er sikkert spennende og nytt. Så var jeg dere ville jeg tittet på de rundt meg for inspirasjon og så gått ut for å finne de småtingene man ser Jeg linket til Rust da dette er typisk meg og hva jeg liker. Var i det minste. Alikevel er nok Vega http://www.vega.dk/ stedet de fleste liker seg på. Veldig stort og noe for enhver smak Ta meg med
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #7 Skrevet 19. april 2005 Aha, du er gutt ja :-) Da kan du bli med Jeg er veldig "dansk" i klesstilen, så gleder meg enormt til å shoppe dansk design, de har en fantastisk kul stil.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #8 Skrevet 19. april 2005 Aha, du er gutt ja :-) Da kan du bli med Jeg er veldig "dansk" i klesstilen, så gleder meg enormt til å shoppe dansk design, de har en fantastisk kul stil. Hvor skal jeg skrive under? Blir meg jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå