AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Del Skrevet 3. april 2019 Hva kan man finne på i Trondheim om sommeren med en 10-åring og en 13-åring (gutter)? Vurderer å ta toget til Trondheim og være noen dager der. Vil ikke ha bil, da jeg ikke er noe glad i å kjøre i byer jeg ikke er kjent 😉 Mange år siden jeg var der sist, og guttene har aldri vært der, vi reiser liksom alltid i Sør-Norge.. Tenker +/- en uke midt i juli (siden eldste er bortreist på cup den uka, og jeg har lyst til å finne på noe med de andre to). Jeg har tenkt på Pir-badet, Vitensenteret, Rush trampolinepark, Nidarosdomen, og så er der vel en restaurant i Tyholttårnet? Tar gjerne imot tips om flere aktiviteter, samt hotell som er greit - trenger ikke være spesielt flott, men rent og ok, og plassert slik at det er greit å ha som utgangspunkt :-) Anonymkode: 4d6e9...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Del Skrevet 3. april 2019 Vi besøker Trondheim mye, og jeg syns du har mye moro på lista med gutter i den alderen Pirbadet, vitensenteret og rush er favoritter her. Egon er i toppen av Tyholttårnet, og det er spennende å spise i høyden når det i tillegg beveger seg rundt. Sverresborg museum kan også være gøy Av hotell anbefaler jeg Scandic Nidelven (sentrum) eller Clarion Hotel som ligger rett ved pirbadet. Det er gåavstand fra pirbadet og inn til sentrum (vitensenteret osv). https://www.trondelag.com/opplev-barnas-trondheim/ https://sverresborg.no/ Anonymkode: 10624...e5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #3 Del Skrevet 3. april 2019 Rockheim, Vitensenteret, Vitenskapsmuseet, Pirbadet 😊 Anonymkode: c006e...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #4 Del Skrevet 3. april 2019 Tusen takk for svar og tips, skal sjekke ut hotellene :-) Supert om man kan gå til aktiviteter altså! Gjerne flere tips til aktiviteter :-) HI Anonymkode: 4d6e9...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glits Skrevet 3. april 2019 #5 Del Skrevet 3. april 2019 Dra med båt fra ravnkloa til munkholmen. Kjøpe med ferske reker og brød. Ta med badetøy og bok 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 3. april 2019 #6 Del Skrevet 3. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar og tips, skal sjekke ut hotellene 🙂 Supert om man kan gå til aktiviteter altså! Gjerne flere tips til aktiviteter 🙂 HI Anonymkode: 4d6e9...940 Hvis dere er glad i å sykle, gjerne litt terreng. Kan det kanskje være en ide å ta toget til Åre. Der har de bra opplegg for terrengsykling i slalåmbakkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #7 Del Skrevet 3. april 2019 En opplevelse å se Nidarosdomen fra innsiden, og gå opp i tårnet. Sjokoladebutikken i sentrum. Milkshake, ps4 og masse gamle flipperspill hos WorkWork i Munkegata. Minigolf, slush og popcorn på Trondheim camping (innendørs golfbane). Lunsj på Ramp på Svartlamon. Her finner dere masse brettspill. Det er også en kul bydel å rusle rundt i. Rockheim er et must. Skatepark utenfor. Vitensenteret Pannekakebuffet på Bær&bar på Solsiden på søndager. Anonymkode: 576b1...db1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellharen Skrevet 3. april 2019 #8 Del Skrevet 3. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kan man finne på i Trondheim om sommeren med en 10-åring og en 13-åring (gutter)? Vurderer å ta toget til Trondheim og være noen dager der. Vil ikke ha bil, da jeg ikke er noe glad i å kjøre i byer jeg ikke er kjent 😉 Mange år siden jeg var der sist, og guttene har aldri vært der, vi reiser liksom alltid i Sør-Norge.. Tenker +/- en uke midt i juli (siden eldste er bortreist på cup den uka, og jeg har lyst til å finne på noe med de andre to). Jeg har tenkt på Pir-badet, Vitensenteret, Rush trampolinepark, Nidarosdomen, og så er der vel en restaurant i Tyholttårnet? Tar gjerne imot tips om flere aktiviteter, samt hotell som er greit - trenger ikke være spesielt flott, men rent og ok, og plassert slik at det er greit å ha som utgangspunkt 🙂 Anonymkode: 4d6e9...940 Alt det du remser opp er topp:) i tillegg vil jeg anbefale en tur til Munkholmen (den lille øya du ser fra byen). Fin sandstrand der. Og Trøndelag Folkemuseum på Sverresborg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #9 Del Skrevet 3. april 2019 Barna ville elsket dette tror jeg! https://www.trondheim.no/bowling1-gokart-heimdal Gokart slår aldri feil, ellers er det også biljard og andre muligheter Kajakkpadling langs nidelven, spesielt når det er sol og strålende ute er en magisk opplevelse! veldig fint minne fra ifjor sommer. https://www.trondheimkajakk.no/kajakktur Anonymkode: 63c32...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #10 Del Skrevet 4. april 2019 Og klatreparken på Lade må jo være gull for to gutter i den alderen👍 Tror den heter høyt og lavt😊 Anonymkode: 8970c...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #11 Del Skrevet 4. april 2019 Støtter Rockheim, hadde med barn dit og vi brukte lenger tid enn tenkt. Leide sykler og sykla rundt i byen, langs elva og opp til festningen. Gå opp i tårnet i Nidarosdomen! Småskummel trang vindeltrapp og flott utsikt. Anonymkode: fd7c6...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #12 Del Skrevet 4. april 2019 Gå gjerne i Tyholt-tårnet og sjekk ut utsikten, kanskje en kaffe og noe milkshakes. Styr unna maten, overpriset og daff Egon-mat-_- Anonymkode: 77c72...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 4. april 2019 #13 Del Skrevet 4. april 2019 Prøv Trondheim Camping, minigolf-bar rett ved Nova kino. Fint for barn på dagtid og søndag i alle fall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #14 Del Skrevet 4. april 2019 Klatrepark par km utenfor sentrum: https://hoytlavt.no/trondheim Ta båt til Munkholmen for å bade. Gå tur langs Ladestien, finn en koselig vik og bade i. Bymarka er nært og lett tilgjengelig, mange fine hytter å gå til. Mange vann å bade eller fiske i. Vitensenteret, Pirbadet Anonymkode: 5b13a...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #15 Del Skrevet 4. april 2019 Kakebuffet på mormors stue hver søndag Anonymkode: 7c078...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumos Skrevet 4. april 2019 #16 Del Skrevet 4. april 2019 Hvis det er fint vær anbefales det å ta trikken til Lianvannet for soling og bading, ta med mat og drikke (ikke butikk eller kiosk i nærheten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #17 Del Skrevet 4. april 2019 Mange herlige opplevelser her! Vil legge til noe småtteri: Besøke finaleparken (Ved sykehuset), gåtur på Bakklandet, Rosenborgkamp, tur langs ladestien med lunsj på Ladekaia, grille på engangsgrill i en park (Ila parken f.eks.) Ta buss nr 8, 18 eller 10 fra sentrum til Sverresborg og gå til Theisendammen. Der kan man bade og grille! Spise deilige bakevarer på Mormors stuer! Kule restauranter: Habitat, Sot, SuperHeroBurger og Selma. Anonymkode: fef05...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå