Gå til innhold

Behagelige yoga/treningsklær og «koseklær»?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg trenger nye treningstights, helst høye i livet og gjerne uten sømmer. Trenger også trenings-BHer, og jeg er 80-85 i omkrets - noe som betyr at mange av de jeg har sett på er for trange rundt

Er det noen som har gode tips her? Gjerne i mykt bambusmateriale eller lignende. Har tights fra run&relax, men skulle gjerne funnet noen billigere.

Ser også etter behagelig sett av bukse og genser i mykt materiale som brukes til avslapning. Noen som vet om noen gode plagg som ikke nupper etc?

Setter stor pris på tips!

Anonymkode: 7b1bd...86e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del koseklær fra New Yorker, men jeg vil ikke si at kvaliteten er fantastisk. Hvor gode treningsbhene er for noen som faktisk trenger ordentlig støtte kan jeg ikke uttale meg om

Anonymkode: 29e8b...d09

Skrevet

Har du sett på tightsene fra drop of mindfulness? Jeg digger den brede linningen! Når det gjelder treningsbheer kan er jeg ikke til så mye hjelp dessverre..

Skrevet

Jeg har endel tightser, topper og sportsbh-er fra run&relax, alt i bambus og veldig behagelig. 

Eneste er at de sportsbh-ene jeg har ville ikke gitt mye støtte hadde jeg hatt store pupper, men det har jeg jo ikke så for meg går det greit. Jeg bruker de til daglig, mye mere behagelig enn vanlige bh´er. 

https://www.runandrelax.com/no/

AnonymBruker
Skrevet

Bambussettet fra Love It (merket fra Get inspired) er veldig mykt og godt å ha på seg. 

Anonymkode: 446e4...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldige godt Nike og Röhnisch. Noen av de er høye i livet. 

Anonymkode: 60ef6...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...