Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er denne positiv? 

Tatt 1 april.. tatt igår og idag, men negative 

5830E410-D623-4E14-A9B0-85535ED99250.jpeg

Anonymkode: 5039c...2a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke når den har ligget så lenge. 

Ta en ny. Er den negativ er du ikke gravid. Streken blir alltid sterkere dag for dag. 

Anonymkode: 3573f...e65

Skrevet

Den som det er bilde av, det bildet ble tatt rett etter den va tatt :) 

Skrevet

Og den var to streker på den me en gang, men di testene jeg har tatt igår og idag er negative, alle tatt om mårningen :) 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Tobarnsmorboys skrev:

Og den var to streker på den me en gang, men di testene jeg har tatt igår og idag er negative, alle tatt om mårningen :) 

Om du har fått to negative i dag tror jeg at det er lurt å tolke det som at du ikke er gravid. Evt. Vent ett par dager å ta en ny. Hvor mange dpo er du?

Anonymkode: 85a4b...6ba

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du i dag har tatt en negativ test, så ville jeg ha ventet et par dager og ta en nye test på morgenurin.

Anonymkode: 3631c...4f3

Skrevet

Hadde eggløsning den 23/24 

skal ha mens om 7 dager, så er tidlig enda å teste, blir bare forvirra når den ene slår ut, men ikke di neste :) tok en test fordi eg føle på meg at det konne værr noe, men nå tvila eg sterkt :)  

Får nok bare venta å se om TR komme på besøk 🙈 

Skrevet

Er testene av samme merke og følsomhet?

Skrevet

Ja det er di, vet kje hvor følsomme di er :) 

Skrevet

Jeg hadde en lik test som den du viser, og fikk fortalt at testen er ugyldig når test streken er sånn syltynn 🤷🏼‍♀️ Den skal være like bred som kontrollstreken, bare varierer i styrke utifra hvor langt du evt er på vei. 

Skrevet

Den er like bred, men bare noe er mørke rosa og resten er lyse lyse rosa, viser kanskje kje så godt på bilde :) men den er nok ugyldig.. kje fått mensen enda, får den om noen få dager, så får bare vente se :) 

AnonymBruker
Skrevet

Vent heller 2 uker og dra til legen, de tar test med urinen og da får du svar

Anonymkode: c6be8...737

Skrevet

Ja får nok det :) men innen to uker er nok mensen komt 😕 ska ha den onsdag/torsdag, men enda ett lite håp :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...