AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Jeg har en elleveåring som så gjerne vil dit i sommer, men er det verdt pengene? https://galtvortskolensarrangementer.net/index.html Anonymkode: 3375f...03e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 Har ikke barn selv som har vært der men noen jeg kjenner var der for noen år siden. De brukte vel litt penger på å kjøpe drakter og slikt i tillegg til leirprisen så det koster jo litt men sammenlignet med rideleir eller andre leirer så er det ikke så dyrt. Min bekjent hadde et supert opphold, fikk virkelig dyrket sin interesse for Harry Potter. Anonymkode: 2c25b...fda
stenalina Skrevet 3. april 2019 #3 Skrevet 3. april 2019 Wooow finnes det fortsatt det er jo fantastisk. Hørte om folk på nettsida der hvor det var chat for mange år sia som hadde vært der, de hadde hatt det veldig fint iallfall! 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 Kjenner mange som har hatt kjempeflotte opplevelser på både sommerleir og på juleball i regi av Galtvortskolen. Selv synes jeg det er hinsides (muligens unødvendig) dyrt. Anonymkode: f6f16...4e6
Tran09 Skrevet 3. april 2019 #5 Skrevet 3. april 2019 OMG!! Som en harry potter fan hadde jeg betalt dyrt for å dra dit når jeg var barn! Om skolen enda står når jeg får barn skal de dit om de vil eller ei. Jepp, jeg blir nok en mor som lever gjennom barna sine 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå