Lemon Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 Jeg trener nå spinning tre ganger i uka. Den ene dagen pleier jeg å gjøre det om morgningen. Prøver alltid å få i meg litt mat på forhånd (eller er ikke det så lurt, for jeg vil forbrenne mest mulig??), men hva er egentlig best å spise før en hard treningsøkt? Og etter treningsøkt, er det da noe som gir raskt energi? Hvor lang tid i forveien skal jeg spise før jeg trener? Takk!
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 og her.. www.treningsforum.no/forum/
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Jeg må ihvertfall få i meg litt mat om jeg skal trene om morgenen, hvis ikke går jeg bokstavelig talt i gulvet.Det er ikke så mye som skal til, en banan eller litt yoghurt er nok.....Det er spesielt på slutten av treningen jeg får problem,er. blir svimmel og kvalm. Og hvis jeg reiser meg for fort, dundrer jeg rett i gulvet.( Og da føler man seg lite smart etterpå, med en bekymret indstruktør som helst vil kjøre meg på legevakten... :oops: )
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2005 #5 Skrevet 19. april 2005 Jeg trener nå spinning tre ganger i uka. Den ene dagen pleier jeg å gjøre det om morgningen. Prøver alltid å få i meg litt mat på forhånd (eller er ikke det så lurt, for jeg vil forbrenne mest mulig??), men hva er egentlig best å spise før en hard treningsøkt? Og etter treningsøkt, er det da noe som gir raskt energi? Hvor lang tid i forveien skal jeg spise før jeg trener? Takk! Du forbrenninger ikke noe mer om du trener om morgenen-kanskje heller tvert imot hvis du ikke klarer å gi alt. Selv klarer jeg ikke stappe i meg masse mat før trening hvis jeg trener om morgenen-men et galss juice,en banan,et glass melk...Litt sånt er lurt å få i seg. Kanskje en kopp kaffe?!(hvis du driker det,jeg bare av lukta!!)som setter fart på forbrenningen!Uansett forbrenner du myyye med spinning! Du bør iallfall ikke spise et stort måltid rett før trening og bør ikke vente mer en 1 time etter trening før du spiser et næringsrikt måltid!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå