AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #1 Skrevet 3. april 2019 Finnes det vind/vanntette parkdresser til baby i str. 68? Jeg trenger yttertøy til baby til vår/sommer til bruk i sandkasse, kryping i gresset o.l. Jeg finner bare tykke vinterbobledresser i mindre str. enn 74. Hva kler dere med små, men mobile, babyer på ytterst på vår/sommer? Anonymkode: 94a41...261
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #2 Skrevet 3. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det vind/vanntette parkdresser til baby i str. 68? Jeg trenger yttertøy til baby til vår/sommer til bruk i sandkasse, kryping i gresset o.l. Jeg finner bare tykke vinterbobledresser i mindre str. enn 74. Hva kler dere med små, men mobile, babyer på ytterst på vår/sommer? Anonymkode: 94a41...261 Det tror jeg nesten ikke finnes i så smått. Wheat og miniature begynner på 74. Det er få babyer som er mobile før rundt 9 mnd så det er nok ikke marked for det Men du kan jo kjøpe 74 og brette opp. Anonymkode: 1a1fc...ac2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #3 Skrevet 3. april 2019 Ikke sett så liten størrelse i parkdress, men ville kjøpt en strl 74. De vokser jo ganske raskt, og senvår og sommer er jo enda en stund til. Anonymkode: cd192...c83
DMS Skrevet 3. april 2019 #4 Skrevet 3. april 2019 Kappahl og lindex har dressar frå str 62. Dei er berre vassavisande, men så små babyar leikar ikkje så lenge i slike forhold som eldre barn og mi erfaring er at det er bra nok. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #5 Skrevet 3. april 2019 Skal sjekke ut Kappahl og Lindex 👍🏻 Vi har akkurat startet med 62, og det er fortsatt stort, så å kjøpe noe større enn 68 er uaktuelt. Baby blir 1 år i sommer, men er prematur så er liten av vekst... TS Anonymkode: 94a41...261
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #6 Skrevet 3. april 2019 https://www.polarnopyret.no/barneklaer/yttertoy/vinterklar/vinterdresser/dress-softshell-baby-gramelange-60399711-186 Den er ikke vanntett, men vannavstøtende. Kan brettes på armer og føtter og varer lenge. Anonymkode: cc47d...536
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #7 Skrevet 3. april 2019 Mikk-Line har softshelldresser som begynner på str 68 Anonymkode: 5f156...079
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #8 Skrevet 4. april 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det vind/vanntette parkdresser til baby i str. 68? Jeg trenger yttertøy til baby til vår/sommer til bruk i sandkasse, kryping i gresset o.l. Jeg finner bare tykke vinterbobledresser i mindre str. enn 74. Hva kler dere med små, men mobile, babyer på ytterst på vår/sommer? Anonymkode: 94a41...261 KappAhl og Lindex var, de er ikke 100% regntette. Men en så liten baby (med mindre den er prematur) vil jo sannsynligvis ikke ha glede av å være i sandkasse eller krype så mye i gresset. vi hadde yttertøy til vår da han hang mye i bæresele både på tur i skogen, på jakt og på hundetrening. Vi kjøpte også vann- og vindtett trekk/pose til bæreselen, det var gull for oss! Skjønner du vil ha skallklær, men vanskelig å finne til så små. Vi har endt med å bruke en størrelse større enn vi ofte trenger da det er lettere med større størrelser. Anonymkode: 7da9c...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå